Hop til indhold
Bobbe

Frodige Ida ved Silkeborg/Linå

Recommended Posts

Jeg har i lang tid gerne ville besøge Ida, men det har aldrig rigtig passet ind i kalenderen. I onsdags fik jeg så endeligt muligheden. 
Ringede til Ida om hun havde tid til et besøg en times tid senere. Ingen problem sagde hun, fint, siger jeg. Jeg tænker 45 min. Nej kommer det så prompte. 30 min er hvad jeg køre med lige nu:wacko::D okay okay tænkte jeg ingen problem, og mine 30 min kom i hus.

Huset ligger meget diskret omkring Silkeborg og jeg bliver taget pænt imod af Ida da jeg ankommer, både hende og Britt sider ude og nyder det gode vejr. Ida og jeg går indenfor. Ida er virkelig sød og utrolig nem at snakke med. Efter en hurtig tur på badeværelset kommer jeg ind på værelset til Ida. Ida er en “no nonsens Girl” hvilket er dejligt befriende. Hendes blowjob er som andre også skriver det helt i top.
Jeg vil ikke gå i detaljer, men hold da op en halv time for fuld gas. Ida var virkelig on fire. Sluttede af i munden på Ida og blev “belønnet” med en snowball. Fantastisk halv time, håber jeg kan booke lidt længere tid næste gang.

@Frodige Ida tak for dansen “lillemor” håber du nød det lige så meget som mig:P
 

https://annoncelight.dk/showad/352090

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så glad for du nød mit selskab i lige så høj grad som jeg dit :wub:

Lillemor…. åhhhh den havde jeg allerede fortrængt :D

Det er kun første gang man besøger mig at der kun kan bookes Max 30 min. Derefter er der mulighed for mere tid. 

De frækkeste kys herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uh.... den ligger dælme også tæt på en besøger herfra!

Kun lige et hul i økonomien der sætter grænsen lige nu.
Damn, Ida virker FRÆK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, den 17.9.2022 at 21:07:

Jeg har i lang tid gerne ville besøge Ida, men det har aldrig rigtig passet ind i kalenderen. I onsdags fik jeg så endeligt muligheden. 
Ringede til Ida om hun havde tid til et besøg en times tid senere. Ingen problem sagde hun, fint, siger jeg. Jeg tænker 45 min. Nej kommer det så prompte. 30 min er hvad jeg køre med lige nu:wacko::D okay okay tænkte jeg ingen problem, og mine 30 min kom i hus.

Huset ligger meget diskret omkring Silkeborg og jeg bliver taget pænt imod af Ida da jeg ankommer, både hende og Britt sider ude og nyder det gode vejr. Ida og jeg går indenfor. Ida er virkelig sød og utrolig nem at snakke med. Efter en hurtig tur på badeværelset kommer jeg ind på værelset til Ida. Ida er en “no nonsens Girl” hvilket er dejligt befriende. Hendes blowjob er som andre også skriver det helt i top.
Jeg vil ikke gå i detaljer, men hold da op en halv time for fuld gas. Ida var virkelig on fire. Sluttede af i munden på Ida og blev “belønnet” med en snowball. Fantastisk halv time, håber jeg kan booke lidt længere tid næste gang.

@Frodige Ida tak for dansen “lillemor” håber du nød det lige så meget som mig:P
 

https://annoncelight.dk/showad/352090

dejlig film på hendes annonce skønt at en kvinde tage en pik ordentlig ind i munden samt bruge tunge og hendes dejlige babser det kan kun være godt vh jan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg mig en fræk og dejlig oplevelse 

jeg besøgte Ida i Børkop i formiddags, jeg mødte hende i et fint sommerhus med 

fine værelser og et lækkert badeværelse …. Man blir modtaget med et kys og kram . 
Efter en hurtig skyller gik vi i gang , mere kys med masser af tunge , lidt gensidigt slikkeri, 

mere kys og en fræk ridetur . Men så kommer det der verdensklasse blowjob .. !! knægte 

når hun Beder jer om at holde hendes hår til side så hun kan komme til , så hold på stok , hat og briller !!  
Eller rettere bare lad være , jeg kunne sgu ikke holde på noget som helst !!!  Tak for en fantastisk tur …..dejlige Frodige Ida …. Vi ses ;–)   https://annoncelight.dk/showad/326404

Redigeret af Sønderjyden68

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 8 minutter siden:

@Sønderjyden68 mange tak for din anmeldelse den og ikke mindst den nye video gør at Ida er rykket væsentligt højere op på min liste af Damer jeg må være sammen med.

Værsgo .. jeg kan kun sige,  se og komme afsted.
Kommunikationen forud kører forresten også bare på skinner … 

god tur og pas på hende ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sønderjyden68 skrev, for 2 timer siden:

Så fik jeg mig en fræk og dejlig oplevelse 

jeg besøgte Ida i Børkop i formiddags, jeg mødte hende i et fint sommerhus med 

fine værelser og et lækkert badeværelse …. Man blir modtaget med et kys og kram . 
Efter en hurtig skyller gik vi i gang , mere kys med masser af tunge , lidt gensidigt slikkeri, 

mere kys og en fræk ridetur . Men så kommer det der verdensklasse blowjob .. !! knægte 

når hun Beder jer om at holde hendes hår til side så hun kan komme til , så hold på stok , hat og briller !!  
Eller rettere bare lad være , jeg kunne sgu ikke holde på noget som helst !!!  Tak for en fantastisk tur …..dejlige Frodige Ida …. Vi ses ;–)   https://annoncelight.dk/showad/326404

Tak for en dejlig stund med dig og mon ikke vi ses igen:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...