Thomas.Pedersen 36 Skrevet 4. November, 2013 Så er det blevet min tid til at skrive lidt om mine oplevelser. Jeg har gennem de sidste år fulgt med og besøgt en række kvinder. Jeg har besøgt Milla i alt 5 gange over de sidste 1½ år, og det har altid været en OK oplevelse. Hun holder til i en yderst lækker og attraktivt placeret lejlighed, men som flere skriver, er den meget spartansk indrettet. Der er kun en seng i stuen! Lejligheden er egentlig ganske diskret. Det er absolut ikke et område man forventer den slags foregår. Aner ikke om naboerne i opgangen ved noget, men umiddelbart er der intet der signalerer det. Og hun er ganske diskret når hun lukker en ind og ud af lejligheden. Milla er sød og behagelig, og virker måske en smule genert. Ved ikke om det er en rolle hun spiller, men det virker faktisk ikke sådan. Hun er en høj og slank pige. Måske lige slank nok, men det er smag og behag. Hendes bryster er små, men OK lækre. Jeg har altid taget en halv time til 500,- med alt inkl, og plejer at starte med et bad. Herefter er man ret hurtigt i gang, idet Milla alle gangene har ligget klar i sengen når jeg er kommet ud af badet. Med i prisen er megafransk, så jeg plejer at starte med fransk som opvarmning. Det franske er udmærket. Ikke det bedste jeg har fået, men mere end godkendt. Og hun slikker som sagt uden gummi. Hun går ikke så dybt, men man kan hjælpe lidt på vej, og det brokker hun sig ikke over. Herefter sex i diverse stillinger. Hun er ikke super aktiv, så jeg plejer at få hende op på alle fire og så tage hende bagfra. Har aldrig oplevet hende beklage sig (i modsætning til diverse andre tøser i branchen). Med i pakken er også græsk, og det har jeg benyttet mig af de 3 gange. Hun tager den HELT i bund, igen uden at brokke sig. Som afslutning har jeg hver gang leveret varen i hendes mund. De første 2 gange løb hun ud og spyttede det ud. Men jeg har siden spurgt om ikke hun sluger, og minsandten om ikke hun gør. Det er sgu frækt! Herefter et bad og et kram, inde man diskret bliver lukket ud. Alt i alt en SUPER oplevelse hver gang, til en yderst favorabel pris. Nu har jeg allerede været det en del gange, og kommer helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loverman321 2 Skrevet 4. November, 2013 Hej tak for en god anmeldelse. Når du skriver, at hun kan hjælpes til at tage den dybt oralt, ved du om hun tager imod hård facefuck/gagging? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3694 Skrevet 4. November, 2013 Og har du et link til hvor du har fundet skønheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Youngster 17 Skrevet 4. November, 2013 Og har du et link til hvor du har fundet skønheden? Beskrivelsen i anmeldelsen passer med hende her. http://side6.dk/resultatside/?q=2893 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars 1 Skrevet 4. November, 2013 Det er også Milla's link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 4. November, 2013 Jeg har også luret på Millas annonce, men tror jeg siger pas. Synes det virker som om hun bare slår hjernen fra og lader mændene kneppe hende lodret og vandret som et stykke kød. Jeg kan godt lige at være lidt brutal mod kvinden, men kun hvis jeg kan se hun tænder på det. Jvf. F.eks danske Sofie på frederiksberg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love ass 29 Skrevet 5. November, 2013 Hvor kan man møde Milla? Er det i Sydhavnen, der husker jeg hun har været tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 1. Maj, 2014 Er hun ikke lidt useriøs.....man skal ringe 15 før..og selv om man har ringet 1 time før og sagt "at nu kører man..." og "vil ringe om ca. 40 min"...ja...så var der ingen kontakt, da man så kom til Sluseholmen. Ej heller efter en 1 times venten og flere opkald. Dårlig og arrogant service!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bollebollesen 4 Skrevet 1. Maj, 2014 Hvor gammel er hun ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg