Hop til indhold

Betyder hårfarven noget ved valg af GP?

Featured Replies

Skrevet
Newbie01. skrev, for 20 minutter siden:

Fx falder Jennifer helt uden for mine normale præferencer, men jeg føler mig ret draget alligevel.

https://annoncelight.dk/showad/346058

Hvem er ikke draget af @JenniferRomanticaJRo? :wub: hende kan du roligt tage kontakt til :)

• Svar 81
  • Visninger 7.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg gjorde mig de samme tanker som en anden nævnte, før jeg farvede mit hår postkasserødt.. Sådan lidt "vil mine stamgæster synes det er fedt".. Jeg gør mig de samme tanker omkring at få fikset bryste

• Helt enig. Dog er jeg selv helt 'ekset' med små, naturlige bryster - helst max størelse D ...  De små personlige træk det "uperfekte", er netop dét der tænder, så det gør næsten fysisk ondt på mig

Postede billeder

Skrevet
Pianistinden skrev, den 31.1.2023 at 11:21:

Ja jeg er ægte rødhåret som i mit hår var flamme rødt som barn. Med årene er det dog blevet en hel anden farve, med lidt kobber skær i.

Hvordan definere du egentligt at en ægte rødhåret kvinde har røde kønshår? 

Passer dine egne kønshår i farve med hårene på dit eget hoved? Tja så gælder det nok for alle, tror du ikke? :D

Jo jo bestemt... er selv rødhåret... men mange er jo farvet sit hår  feks rødt, og så er kønshår jo ikke røde...

Skrevet
Slowhead skrev, den 17.9.2022 at 11:30:

Har set kvinder, som var kronragede og enormt smukke på trods af dette. Eb065880ab28aac4c52db7c6ead32cbf4.thumb.jpeg.a3c127002d1d6e83601aa2371922f509.jpeg

Har aldrig prøvet en der var kronraget. 
Måske jeg skulle prøve at finde en. 
Kom gerne med link hvis I kender en. 

Skrevet

Et ilter rødt hår, står godt til en Dominas sorte læderdress ;)

Skrevet
Ratata skrev, den 17.9.2022 at 10:19:

foretrækker jeg helt slanke piger

Det forstår jeg godt og deler med dig, der er ikke noget større turn off, for mig end en BW, “bygget på et skibsværft” og der bruges mange eufemismer om tykke kvinder, “hygge buttet” med “erotikhåndtag” “kurvet kvinde” men godt for de tykke at der nogle der går efter dem og godt for kunder at de kan få dækket lysten til en tyk…

Skrevet
Bødlen skrev, for 12 minutter siden:

Det forstår jeg godt og deler med dig, der er ikke noget større turn off, for mig end en BW, “bygget på et skibsværft” og der bruges mange eufemismer om tykke kvinder, “hygge buttet” med “erotikhåndtag” “kurvet kvinde” men godt for de tykke at der nogle der går efter dem og godt for kunder at de kan få dækket lysten til en tyk…

Hmmmmm.......jeg kan godt følge dig et stykke af vejen med den der, men hvad kommer du selv med? :)

Jeg synes at inden man sætter krav om sin partners udseende (sex partner/livs partner whatever) så skal man se indad og tage et realistisk blik på sit eget spejlbillede og vægt :)

Skrevet
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

Hmmmmm.......jeg kan godt følge dig et stykke af vejen med den der, men hvad kommer du selv med? :)

Jeg synes at inden man sætter krav om sin partners udseende (sex partner/livs partner whatever) så skal man se indad og tage et realistisk blik på sit eget spejlbillede og vægt :)

Jeg lever fuldt ud op til tilsvarende forventninger, slank veltrænet og i god skarp form “skarpt skåret” og viril uden medicin, socialt intellektuel og “bogligt skarp” ungdommelig af sind og udseende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.