tonytony 93 Skrevet 14. September, 2022 Jeg har besøgt hende, og synes at hun er en af de bedste... Det passer meget godt med hvad de andre har skrevet. Nogen piger giver mænd så god en oplevelse, at man bliver afhængig af dem. Nå ja så er hun også en af de smukkeste piger i branchen uden tvivl. Personligt er hun den smukkeste jeg har været sammen ikke bare i branchen, i det hele taget. Jeg gider ikke gå i detaljer med selve oplevelsen, men det bliver 10/10. https://annoncelight.dk/showad/351424 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 15. September, 2022 Lyder læææækkert!...Helt i orden med en kort beskrivelse...bare Rio Diaz dog kommer forbi Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gtrplr 8 Skrevet 15. September, 2022 Er der nogen som har en cirka-adresse på Rio Diaz? Vil rigtig gerne besøge hende, men af eller anden grund har jeg en fornemmelse af, at hun holder til i en ofte benyttet lejlighed tæt på den gamle hyggelige biograf i Aarhus midtby… og den adresse er desværre alt for trafikeret for min smag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 290 Skrevet 16. September, 2022 Gtrplr skrev, for 20 timer siden: Er der nogen som har en cirka-adresse på Rio Diaz? Vil rigtig gerne besøge hende, men af eller anden grund har jeg en fornemmelse af, at hun holder til i en ofte benyttet lejlighed tæt på den gamle hyggelige biograf i Aarhus midtby… og den adresse er desværre alt for trafikeret for min smag. Hvis du kigger på hendes annonce står der Viby, som er en forstad til Århus.. https://annoncelight.dk/showad/351424 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 16. September, 2022 Så er hun flyttet siden i går Hvilket passer mig fint, for det var ikke ret diskret i går. Men alt andet jeg havde læst om Rio Diaz passer: Hun er toplækker, og hendes service var super. Jeg er fan! Dog en detalje: hun skriver hendes bryster er naturlige, men jeg er ret sikker på, at de er forstærket en smule. Men jeg var i tvivl, så det er godt lavet. Eller også tager jeg - for en sjælden hangs skyld - fejl. Kan lige undersøge det nærmere næste gang :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slurf 5 Skrevet 16. September, 2022 (edited) Jeg var forbi hende i går og det var nok ikke det mest diskrete sted, hun snakkede også om at hun havde flere aflyste aftaler efter folk fik adressen. Nu er jeg ikke selv fra Aarhus, så for mig betød det intet og jeg har helt klart ikke fortrudt mit valg. Som flere har beskrevet er hun for lækker og giver sygt god service, herudover også en rigtig god massage og ikke bare det der oliesjask som nogle gør. Fik mig en god omgang B2B og bodyslide, helt klart alle pengene værd. Med den service hun giver kunne hun sagtens tage det dobbelte og jeg ville stadigvæk komme forbi. Helt klart den dejligste og smukkeste pige jeg har været sammen med nogensinde, pas godt på hende for hun er en ener Som Choosy skriver er hendes bryster ikke naturlige, men de er lavet super pænt og man skal mærke lidt efter og kigge godt for at få øje på det. Hun har ingen planer om at besøge Odense, så folk derfra må ned i bilen og få sig en lille køretur Redigeret 16. September, 2022 af Slurf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 830 Skrevet 16. September, 2022 Slurf skrev, for 40 minutter siden: Jeg var forbi hende i går og det var nok ikke det mest diskrete sted, hun snakkede også om at hun havde flere aflyste aftaler efter folk fik adressen. Nu er jeg ikke selv fra Aarhus, så for mig betød det intet og jeg har helt klart ikke fortrudt mit valg. Som flere har beskrevet er hun for lækker og giver sygt god service, herudover også en rigtig god massage og ikke bare det der oliesjask som nogle gør. Fik mig en god omgang B2B og bodyslide, helt klart alle pengene værd. Med den service hun giver kunne hun sagtens tage det dobbelte og jeg ville stadigvæk komme forbi. Helt klart den dejligste og smukkeste pige jeg har været sammen med nogensinde, pas godt på hende for hun er en ener Som Choosy skriver er hendes bryster ikke naturlige, men de er lavet super pænt og man skal mærke lidt efter og kigge godt for at få øje på det. Hun har ingen planer om at besøge Odense, så folk derfra må ned i bilen og få sig en lille køretur Kan du sige hvor vi er henne af, uden at sige en præcis adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slurf 5 Skrevet 16. September, 2022 (edited) udinaturen skrev, for 4 minutter siden: Kan du sige hvor vi er henne af, uden at sige en præcis adresse? I går var det ved en sexbio, men hun skulle være flyttet i dag. Hun sagde yderligere at hun kun skulle være i Aarhus weekenden ud, så man skal være hurtig hvis man skal nå denne skønhed Redigeret 16. September, 2022 af Slurf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 20. Maj, 2023 Lige en håbefuld forespørgsel: Er hende her Sophie Brown den samme eller minder hum bare om Rio? https://annoncelight.dk/profile/Theoneandonly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 967 Skrevet 20. Maj, 2023 ChoosyVery skrev, for 7 timer siden: Lige en håbefuld forespørgsel: Er hende her Sophie Brown den samme eller minder hum bare om Rio? https://annoncelight.dk/profile/Theoneandonly Slet ikke den samme. Men kropsbygning minder de meget om hinanden, dog er Rio's bryster mindre aggresive i siliconen. Rio var os en mørk brasillianer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 24. Maj, 2023 (edited) ChoosyVery skrev, den 20/5/2023 at 10:41: Lige en håbefuld forespørgsel: Er hende her Sophie Brown den samme eller minder hum bare om Rio? https://annoncelight.dk/profile/Theoneandonly Synes også hende her kunne være interessant...og dog.....er sgu lidt nervøs for, at Theoneandonly er en ombygget mand...nogle af billederne og specielt videoen viser nogle ret maskuline træk i ansigtet...synes også brysterne ser unaturlige ud...ligner ikke siliconeimplantater på en kvinde...men er det bare mig og kan nogen be - eller afkræfte min mistanke? Redigeret 24. Maj, 2023 af GIANT COCK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 24. Maj, 2023 Hvis alt går vel kan jeg på fredag, @GIANT COCK :-). Og jeg er ikke spor nervøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 25. Maj, 2023 ChoosyVery skrev, for 8 timer siden: Og jeg er ikke spor nervøs. Lyder spændende...håber du får en lækker oplevelse med en lækker kvinde...håber ligeledes.du pronto kan afkræfte min mistanke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 27. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, den 25.5.2023 at 06:49: Lyder spændende...håber du får en lækker oplevelse med en lækker kvinde...håber ligeledes.du pronto kan afkræfte min mistanke Det var VILDT godt, @GIANT COCK: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 9. Juni, 2023 Så er Rio Diaz tilbage: https://annoncelight.dk/showad/356348 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg