Hop til indhold

Recommended Posts

Nogen der har været forbi her? 

Hun har været i Vejle i noget tid men kan ikke umiddelbart finde nogle anmeldelser af hende. Der er nogle ældre anmeldelser på en Darin fra Kolding og Fyn men ikke sikkert det er den samme Darin. 

https://annoncelight.dk/showad/344561

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gazco skrev, Lige nu:

Nogen der har været forbi her? 

Hun har været i Vejle i noget tid men kan ikke umiddelbart finde nogle anmeldelser af hende. Der er nogle ældre anmeldelser på en Darin fra Kolding og Fyn men ikke sikkert det er den samme Darin. 

https://annoncelight.dk/showad/344561

På forhånd tak :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi hende i weekenden, og efter min mening er hun en positiv oplevelse. Lille krop men pæne bryster og så giver hun god massage og er en rigtig sjov pige ( hvis man får ¨hul igennem¨

Anmeldelserne fra Nr Aaby er iøvrigt hende, Kolding ved jeg ikke noget om, men mon ikke det også er hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Herrrman skrev, for 11 timer siden:

Jeg var forbi hende i weekenden, og efter min mening er hun en positiv oplevelse. Lille krop men pæne bryster og så giver hun god massage og er en rigtig sjov pige ( hvis man får ¨hul igennem¨

Anmeldelserne fra Nr Aaby er iøvrigt hende, Kolding ved jeg ikke noget om, men mon ikke det også er hende.

Tak for info

Prøvede du anal og hvordan er stedet?

Taler hun selv dansk eller er det hendes “pimp” man skriver med? Det er på flydende Dansk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...