Bib 54 Skrevet 11. September, 2022 Jeg har ikke brugt GP en periode. Og sikken en økonomi Og det får mig til at reflektere. Tænk sig, hvis alle de penge man havde brugt på piger, var blevet investeret i stedet for ja tænker faktisk jeg kunne være gået af på selvbetalt pension nu så Eller kunne have købt et hus ned til vandet måske. Nå “ no regret” som man siger reflekterer i nogengange over, at det faktisk er et anseeligt beløb man bruger på dette ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 795 Skrevet 11. September, 2022 Ømtåleligt emne - helt sikkert. og ja hånden på hjertet tror du rammer indenfor skiven her. Tænker tit det samme. Nu er det ikke sådan at jeg føler jeg mangler noget, altså hus, bil, tøj, - velfærd om du vil. Det er for mig et ekstra krydderi på tilværelsen og for mange tror det der urinstinkt om at hvis/selvom man er involveret i et fast forhold eller ej så tanken lysten fantasien eventyret i at prøve en anden fra gang til gang uanset private forhold driver en - spændingen om jeg så må sige. Men ja det kunne have blevet til mange ekstra ferier - computere - mobiler - what ever . Den eneste man sådan rigtig kan dele det er en selv og så her på dette Forum . // Amar Lover 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brygger 33 Skrevet 11. September, 2022 Du har investeret i dig selv undervejs og fået opfyldt dine behov.. Penge er så kolde. Damer er så varme.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 11. September, 2022 Bib skrev, for 1 time siden: reflekterer i nogengange over, at det faktisk er et anseeligt beløb man bruger på dette ? Ja, men ikke så ofte som tidligere. Det væsentlige er jo, at man ikke bruger flere penge, end man kan tåle at undvære. Uanset om pengene så går til GP-besøg, fodboldkampe, modeljernbaner, restaurantbesøg eller alt muligt andet. Det er jo altid muligt at sige “hvad nu jeg aldrig havde brugt penge på xxxx” om et eller andet. Bib skrev, for 1 time siden: Tænk sig, hvis alle de penge man havde brugt på piger, var blevet investeret i stedet for Resultatet afhænger af den periode, du ser på. Hvis det er i år, så havde du højst sandsynligt tabt penge ved at investere. Så er lidt lækker fjams da at foretrække, hvis pengene alligevel får ben at gå på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 205 Skrevet 11. September, 2022 Mening med / målet i livet er vel ikke at gå på pension - tidligt eller sent.. Bekymringen er vel nærmere at blive "kørt over" / død tidligt uden at have horet og levet mens man kan. Livet er langt, lykken er kort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 13. September, 2022 Jeg går ikke på værtshus / i byen - har aldrig kunnet finde ud af det .. Man kan hurtigt bruge 500-1000 kr på en aften i byen, har jeg hørt. Prisen for at besøge en pige en halv time er ikke så forfærdelig meget højere. Og et besøg hos en GP er også en måde at møde nye mennesker på. Min libido er ikke hvad den har været .. efterhånden kan alderen godt mærkes ... Men jeg er blevet fascineret både af miljøet og af pigerne ... Så det er lidt af en opdagelsesrejse for mig. Prisen for et besøg en gang imellem er relativ lav, oplevelserne taget i betragtning ... De stærke danske piger er en uløselig gåde ... og jeg elsker uløselige gåder ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 14. September, 2022 Min erfaring er at hvis der står penge på kontoen for længe, så rive konen ekstra meget i Dankortet. Så om jeg smugler dem over i min hemmelige smæske-mig-i-piger økonomi eller ej, så er de brændt af uanset. So why not. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
S&W500S 418 Skrevet 14. September, 2022 Bib skrev, den 11.9.2022 at 08:54: Jeg har ikke brugt GP en periode. Og sikken en økonomi Og det får mig til at reflektere. Tænk sig, hvis alle de penge man havde brugt på piger, var blevet investeret i stedet for ja tænker faktisk jeg kunne være gået af på selvbetalt pension nu så Eller kunne have købt et hus ned til vandet måske. Nå “ no regret” som man siger reflekterer i nogengange over, at det faktisk er et anseeligt beløb man bruger på dette ? Du har jo nettop investeret i dig selv og den investering hedder oplevelser for livet som i mine øjne slet ikke kan sammenlignes med penge værdien. Materielle goder / Penge kan erstattes det kan oplevelser for livet ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 14. September, 2022 Ja jeg reflektere over det med mellemrum. Konklusionen er at pengene er givet godt ud , med enkelte undtagelser. Det er fantastisk at tænke tilbage på de sexuelle udskejelser med flotte , velbyggede , unge GP’ ere . Men min hovedregel er at der skal være et overskud på kontoen hver måned når alle udgifter er betalt inklusiv GP besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 14. September, 2022 Nogle siger, at vi kun lever én gang. Det passer ikke. Vi dør kun én gang - og lever hver dag. Og så er det bare om at gøre det med stil og fuld smadder. Det ville være ærgerligt at ligge den sidste dag og tænke: "Jeg skulle altså have prøvet hende med det sorte hår og de lysende øjne". Det koster, men det gør alt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 14. September, 2022 Lasselas skrev, for 21 minutter siden: Jeg skulle altså have prøvet hende med det sorte hår og de lysende øjne" Hehe .. hende har jeg besøgt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. September, 2022 Bib skrev, den 11.9.2022 at 08:54: reflekterer i nogengange over, at det faktisk er et anseeligt beløb man bruger på dette ? Næh, jeg har aldrig brugt penge som ikke har været fra overskuddet. Jeg bor som jeg vil, kører den bil jeg vil, når jeg nu aldrig ville få råd til den jeg allerhelst vil have, og lever på alle måder yderst komfortabelt. En lignende tråd for tid siden, fik mig til at lave et overslag over hvor mange penge jeg havde brugt, og det er mange. Men havde jeg ikke brugt dem på søde piger og selvpleje, havde de stået på en bankkonto. Og hvad skal de stå der for? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 14. September, 2022 Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden: Næh, jeg har aldrig brugt penge som ikke har været fra overskuddet. Jeg bor som jeg vil, kører den bil jeg vil, når jeg nu aldrig ville få råd til den jeg allerhelst vil have, og lever på alle måder yderst komfortabelt. En lignende tråd for tid siden, fik mig til at lave et overslag over hvor mange penge jeg havde brugt, og det er mange. Men havde jeg ikke brugt dem på søde piger og selvpleje, havde de stået på en bankkonto. Og hvad skal de stå der for? Nu kunne penge jo investeres i stedet for at stå på en konto. Eksempelvis er aktieindekset 40-50 % højere end for 5 år siden, trods det er faldet i år. Havde jeg investeret alle pengene, jeg har brugt på gp gennem årene, bredt i aktier. Ja så var der ikke mange biler jeg ikke kunne købe idag. Men nu ville jeg da bestemt ikke have været alle oplevelserne foruden!!! Men, måske der kunne have været brugt lidt færre penge. 30 min istedet for 60 min. Lidt færre besøg, så man glædede sig mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. September, 2022 Bib skrev, for 19 minutter siden: Nu kunne penge jo investeres Det er sgu sjovere at ligge mellem et par olivenfarvede faste lår, end sidde og glo på en skærm Og der er meget sjovere trykke på en kvindes knapper, end dem i den røde sportsvogn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 15. September, 2022 Ifølge min konto bruger jeg ufattelig mange penge på Robux og jeg aner ikke engang hvad det er.. Jeg ville ærligt hellere have været en ekstra tur i matas.. Jeg tror en stor del af Danmarks befolkning kan nikke genkendende til problemstillingen "hvis jeg nu bare havde sparet op/investeret i stedet for *indsæt selv ekstravagant oplevelse/rejse/ryge/spille/whatever* så havde jeg haft så mange penge i dag".. Hver gang den tanke rammer mig dukker "isn't it ironic" op I mit hoved.. Ingen af os er lovet morgendagen, men det nemt at sidde bagklog når man ved man har klaret den så vidt, du anede det jo bare egentlig ikke da du valgte at give dig selv de oplevelser du nu engang har givet dig.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 15. September, 2022 Der er ikke lommer i det sidste sæt tøj Og de lover jo at alt er perfekt upstairs. Så man skal vel heller ikke have penge med til GPerne deroppe For øvrigt har jeg lige været på ferie i 14 dage, har regnet ud at jeg kunne have fået fuld pakke hos en dejlig thai en gang om måneden det næste år for de penge. Det var en dejlig ferie og jeg tror alligevel der bliver råd til de dejlige kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 15. September, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden: Ifølge min konto bruger jeg ufattelig mange penge på Robux og jeg aner ikke engang hvad det er Synes der ringede en klokke hos mig, så jeg blev nysgerrig og googlede det ... Robux (Roblox) ser ud til at være noget gaming-relateret, et spil, et betalingsmiddel, eller en kombination .. der bruges til at opgradere spillet, købe skins eller forbedre våben. Flere i min familie gamer, så jeg hører en masse om diverse spilrelateret .. uden nødvendigvis at fatte så meget af det, men det giver alligevel indtryk af et overordentlig kompliceret - og pengeslugende - virtuelt økonomisk kredsløb ... Tænkte lige jeg ville nævne det, også fordi det er af interesse for alle ... Udgifter af den art er noget djævelskab at få ind i en familieøkonomi, især hvis det sker ad utilsigtede kanaler ... Kender i den grad problemet, min datter kæmpede meget med det, da hendes ældste drenge var ti-femten år ... Og nu, med de vanvittige prisstigninger, skal vi da være særlig obs ... Jeg bor selv i et boligbyggeri der hvor fjernvarmeværket kører på gas, og stigningerne i á conto er fuldstændig surrealistiske. Fik lige en ny stigning ind ad døren i dag, en tredobling af det månedlige beløb på eet år ... Så ser man det er alvor ... Heldigvis er det ikke katastrofalt for mig - endnu - og jeg har nogle udveje .. men jeg kan da sagtens se at nogle familier efterhånden kan løbe ind i gevaldige problemer, hvis det bliver ved ... Redigeret 15. September, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg