Rejsenetværk 9404 Skrevet 1. November, 2013 Vi har haft tråde om begrebet Sugar daddy hvor velhavere betaler en fast pige en meget betydelig sum hver måned for sex mv. Her kan ikke ret mange mænd være med, og der er nok en del flere piger der kunne ønske sig et sådant forhold, end der er mænd der kan eller vil betale. Kunne det mon være en ide for nogle enlige mødre, lavtlønnnede piger, studerende etc, der ikke har noget imod at tage penge for sex, men som hverken ønsker at være tilknyttet en klinik, et bureau eller arrangere sig privat diskret, kunne det være en ide for dem at søge 2 faste mænd til at betale dem hver 5000 kr om måneden? Modydelsen kunne være 2 x 2 timers sex til hver af de mænd om måneden. Det giver 1 besøg af en mand af 2 timer om ugen = 8 timers arbejde om måneden. Det giver en indtægt pr time på 1250 kr helt uden egne udgifter, og kunne være en god deal for begge parter. Ingen andre gæster end de 2 faste hver måned og 10000 kr fast fra dem om måneden. Det vil jo så nok indebære besøg i eget hjem af de herrer, hvilket igen kræver en meget nøje udvælgelse af interesserede mænd, men mon ikke det kunne fungere? Det kan selvfølgelig også indebære at det er manden der lægger hjem eller hotel til besøg af pigen. Hvis pigen så foreksempel inkluderer græsk som en merværdi, hvis hun er til det kan det nok øge interessen hos købestærke mænd. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13672 Skrevet 1. November, 2013 Hej Rejse, Det er sgu noget af en sexdræber, sådan at skemalægge sexlivet og snakke om græsk som en merværdi :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9404 Skrevet 1. November, 2013 Jernsvin det er vel kun en sexdræber hvis der er piger der bringer i udbud, men ingen mænd der efterspørger Det står piger frit for sig at forsøge eller at lade være Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2013 Rejse, den type arrangementer findes der allerede en del af. Jeg har da kendskab til nogle stykker :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9404 Skrevet 1. November, 2013 Århuselsker, selv har jeg ikke en gang råd, men det bliver da tilgængeligt for flere piger og mænd i det prisleje. Er ikke i tvivl om at det forekommer, men der er vistnok ikke piger der sådan helt direkte annoncerer efter en ordning ind til de har opnået aftaler, men det er vel mere noget der opstår mere indirekte som en mulighed? Måske det kunne udbredes noget mere, hvis flere piger direkte efterlyste mænd til sådanne aftaler, som et alternativ til enten at afholde sig fra prostitution, eller at gå klinik, bureau eller privat diskret vejen. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2013 Right Rejse. Det er aftaler truffet helt privat hvor mennesker møder hinanden i en eller anden sammenhæng, og aftaler nogle spilleregler. De tilfælde jeg kender, har pigen været initiativtageren. Nogle fordi de ønsker at stoppe en "offentlig" karriere som glædespiger, men stadig gerne vil glædes ved lidt mammon, og selskab af nogle af de kunder de syntes bedst om, andre har erkendt at de er lidt polyamorøse, som det hedder idag, og har brugt netdating, netværk og andre sniky metoder til at få et passende antal mænd indrulleret i servicekorpset. Det er ikke dyrere end du nemt kan være med. Kunsten ligger i at blive "fundet" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9404 Skrevet 1. November, 2013 Tak Århuselsker Det er interessant info i tråden, men jeg kan afgjort ikke være med til 5000 kr om måneden. Er heller ikke selv meget for at forpligtige mig på måneds basis, men kunne selvklart godt tænke mig en lejlighedsvis relation til en ung smuk studine for 1250 kr i 1 time, måske så til den gode side Det interessante er at du skriver " få et passende antal mænd indrulleret i systemet". Regnede selv med at systemet bygger på meget få mænd, der så betaler en sum højere end de fleste kan afse til formålet hver måned, men samtidig med at en hel del faktisk evner og gerne vil betale så mange penge. Altså at god tid under private former til væsentligt under prisen på klinik eller hos bureau, indebærer at du fast over en periode kan betale en sum hver måned, som eksempelvis jeg ikke vil kunne. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. November, 2013 Jeg synes din ide er fin Rejsenetværk. Det kan sagtens være at den giver inspiration. Århuselsker har helt ret, det forekommer allerede på andre måder. Det mest sjove eksempel var hos Linea på Midtagervej i Århus. Første gang jeg besøgte hende gik jeg derfra med hendes mailadresse idet hun havde spurgt mig om jeg ikke ville besøge hende fast privat og hendes priser for disse oplevelser var ret rimelige, og under klinikpriser. Det er dog den eneste gang jeg oplevede en så ligefrem fremgangsmåde. Men er du stamkunde hos en pige, kan du godt lufte ideen lidt indirekte med at mødes privat hos dig eller hende eller hotel og høre om det falder i god jord. Nogle piger vil sikkert sige nej fordi de ikke ønsker at køre deres forretning sådan men andre vil sige ja, hvis hun synes godt om dig som kunde. Det siger min beskedne erfaring mig. Nogle gange Rejsenetværk, tror jeg godt du kunne finde et par danske piger du kunne blive glad for hvis du var tålmodig og gav det en chance, og du ville sagtens kunne være med økonomisk når jeg læser hvad du bruger på dine Tysklandsture. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2013 Rejse. Nogle af disse piger har et job ved siden af. Det vil sige at de blot skal have lidt ekstra som supplement. Man kunne forestille sig at en pige træffer aftale med 6-7 mænd, som så helt uformeldt bliver kaldt til hende kyske leje, mod at de erlægger den lille månedlige erkendelighed på en af de lange eller så´en. Da disse penge er skattefrie, er 6000-10000 netto pr måned et attraktivt tilskud til privat økonomien. Mændene har måske også lidt gaver med, så pigen ikke behøver at tænke på indkøb at lækkerier som rejer, kaviar, champagne, luksuskaffe osv osv. Det betyder selvfølgelig at hun får besøg 10+ gange pr måned, men det er vel også det en sund pige med natulige behov, ønsker Desuden får disse piger et bagland af mænd, som står parat med backup af forskellig art, når hun har behov derfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9404 Skrevet 1. November, 2013 Den med et bagland af mænd til backup ved behov er ret genialt, set ud fra eksempelvis en studines mere langsigtede perspektiv. I en tid med ungdoms og dimettend arbejdsløshed, dyre boliger i byerne kan jeg godt se for mig at de rette mænd kan være guld værd for sådan en pige, eksempelvis i forbindelse med job og bolig søgning. På den måde kan et par år eller flere års nærmere bekendtskab med mænd der har de rette kontakter og magt, måske udgøre en investering i at give disse mænd en god pris for egne ydelser? Jeg har imidlertid hverken kontakter, magt eller indflydelse, og dermed ikke noget at handle med, ejheller indirekte eller underforstået på den konto. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. November, 2013 Næ, Rejse, men backup er mange ting. Det kan være et godt råd, en skulder at vræle ved, hjælp til at få et skab samlet og sat på plads, hjælp til at udfylde diverse offentlige papirer, erfaringer om børneopdragelse, samkørlse til f.eks. Kbh fra Århus, samtalepartner om eksitentielle ting og, og, og. Selvfølgelig kan det også være hjælp til job, osv. Dog det er de små ting i livet der tæller, og når der er tilstækkeligt mange små ting, så bliver det til en stor ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. November, 2013 Ret ryggen Rejsenetværk. Du skal se muligheder ved dig selv og ikke begrænsninger Du har et vindende positivt væsen og det betyder rigtig meget også. At du ikke har en ledende stilling ligesom jeg heller ikke har diskvalificere dig på ingen måde. Hvor meget man ønsker at involvere sig i pigens privatliv i øvrigt er jo helt op til en selv. Man kan stagens køre sugar daddy light udgaven på en næsten samme måde som hvis man gik på klinik, men det vil jo altid afhænge af de givne omstændigheder, og selvfølgelig vil den ene tjeneste være den anden værd ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg