Hop til indhold
jan j

spørsmål til gp med mand eller kærste

Recommended Posts

Hej Jan. Jeg har sex med andre fordi det er mit arbejde. Jeg elsker mit arbejde og derfor er det DET jeg laver. 

Men min mand har ikke sex med andre. Og har han det så er han ikke min mand mere. 

Jeg havde mit job da vi blev kærester og han vidste derfor hvad han gik ind til, så det er sådan det er herhjemme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 minutter siden:

Hej Jan. Jeg har sex med andre fordi det er mit arbejde. Jeg elsker mit arbejde og derfor er det DET jeg laver. 

Men min mand har ikke sex med andre. Og har han det så er han ikke min mand mere. 

Jeg havde mit job da vi blev kærester og han vidste derfor hvad han gik ind til, så det er sådan det er herhjemme. 

hej tak for svar har i så aftale om at han får sex når det passer ham eller hvordan vh jan

Del dette indlæg

Link til indlæg
jan j skrev, for 19 minutter siden:

har i så aftale om at han får sex når det passer ham eller hvordan

Det er nok de færreste forhold, hvor det er så ensidigt. Uanset om pigen er GP eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg falder nok helt udenfor. 

Jeg har ikke sex/samleje hverken med min gæster eller mand. 
Mine gæster får erotik massage med enten lingam massage/yoni massage an på deres køn.
Min mand får intim hygge og erotik massage med lingam massage.  
Og min mand får sex/samleje ude i byen. 

Dette er desværre pga en fejl operation og har været en svært periode, som nu fungeret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 5 minutter siden:

Jeg falder nok helt udenfor. 

Jeg har ikke sex/samleje hverken med min gæster eller mand. 
Mine gæster får erotik massage med enten lingam massage/yoni massage an på deres køn.
Min mand får intim hygge og erotik massage med lingam massage.  
Og min mand får sex/samleje ude i byen. 

Dette er desværre pga en fejl operation og har været en svært periode, som nu fungeret. 

trist med fejl operation men fint at i har fundet en løsning med hygge og han får sex ude når du også hygger med andre i dit job knus jan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Da jeg havde kæreste samtidig med jobbet var det som Frække Tanja. Han fik at vide da vi indgik i forholdet at jeg beholdt mit job. Så kunne han sige til eller fra på det tidspunkt. Hans eneste krav var sex før vi skulle sove hver dag. Så det skulle der være lyst og energi til og det var der også altid. Har ikke haft opfattelsen af han havde sex med andre. Men havde han nævnt han gerne ville, havde han fået lov. Det er jo bare sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 6 minutter siden:

Da jeg havde kæreste samtidig med jobbet var det som Frække Tanja. Han fik at vide da vi indgik i forholdet at jeg beholdt mit job. Så kunne han sige til eller fra på det tidspunkt. Hans eneste krav var sex før vi skulle sove hver dag. Så det skulle der være lyst og energi til og det var der også altid. Har ikke haft opfattelsen af han havde sex med andre. Men havde han nævnt han gerne ville, havde han fået lov. Det er jo bare sex. 

hej jeg syntes der skønt at det gælder begge veje knus jan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 time siden:

Så kommer mit spørgsmål, kan du ikke blive forelsket i en kunde ??

Kan man som pige ligge det helt fra sig ?

Ligesom en kunde kan blive forelsket i en GP. Seivom de kender præmiserne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jan j skrev, 1 time siden:

hej tak for svar har i så aftale om at han får sex når det passer ham eller hvordan vh jan

Ja da. Der er altid nok til ham også :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT123 skrev, for 5 minutter siden:

Så kommer mit spørgsmål, kan du ikke blive forelsket i en kunde ??

Kan man som pige ligge det helt fra sig ?

Ligesom en kunde kan blive forelsket i en GP. Seivom de kender præmiserne. 

Jeg bliver ikke forelsket i mine gæster nej. Jeg er god til at lægge den del fra mig hjemme. Det er et arbejde som jeg elsker. Men dog et arbejde. Jeg skiller tingene ad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke samleje med mine gæster. Det er erotisk massage med svensk eller fransk. Da jeg mødte min mand, var det på min briks fuldstændig som alle andre gæster, men der opstod noget imellem os, som førte til at vi i dag har været gift i 4 år. han vidste præcis hvad jeg lavede og har det fint med det, han ved at jeg ALDRIG kunne drømme om at lave noget med andre end det der tilbydes jvf mit arbejde. Hvad jeg ved af så kunne han heller aldrig drømme om at lave noget med andre end mig. Det fungerer helt fint og har aldrig været et issue her

Redigeret af Malle Magic Massage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 15 minutter siden:

Jeg bliver ikke forelsket i mine gæster nej. Jeg er god til at lægge den del fra mig hjemme. Det er et arbejde som jeg elsker. Men dog et arbejde. Jeg skiller tingene ad. 

sidste spørgsmål, nu kender jeg dig desværre ikke, hvad nu hvis der så var en der blev forelsket i dig ?

Ja det jo så kundens problem, for kender jo til tingens forhold. Men kan det så ikke blive lidt belastet ?

Redigeret af TT123

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT123 skrev, for 31 minutter siden:

sidste spørgsmål, nu kender jeg dig desværre ikke, hvad nu hvis der så var en der blev forelsket i dig ?

Ja det jo så kundens problem, for kender jo til tingens forhold. Men kan det så ikke blive lidt belastet ?

Jeg fortæller gæsten at jeg synes han skal få styr på følelserne, da jeg ikke ønsker at sætte folk i den følelsesmæssige situation. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kone og jeg har den aftale at hun kan gøre hvad hun har lyst til med kunderne og jeg har bare hende :)

Det fungere fint for os da hun har et sexdrive jeg slet ikke kan følge med til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min mand vidste ligesom Tanjas hvad han gik ind til.. Og reglerne er at jeg arbejder og han har kun sex, i alle afskygninger (oral og håndjob er i mit hoved også sex), med mig.. 

Jeg er forelsket i maaaaange af mine gæster i alle de minutter vi er sammen.. Det ville være umuligt for mig at give en autentisk oplevelse hvis jeg ikke selv levede mig ind det.. Men det er så det, det er.. En øjebliksforelskelse.. Som jeg sagde til den ene gæst der tog det videre, og fortalte mig han nok havde helt alvorlige følelser for mig: i ser jo kun de allerbedste sider af os piger.. Ingen af jer oplever os når vi er allermest umulige, og åndssvage som alle kvinder (og nogle mænd) jo er.. Men vi alle har liv at leve ved siden af, hvor vi kan være alle dele af os selv, og ikke kun de interessante og sexede.. Det samme gælder for jer som sexkøbere.. 

Hvis det ikke giver mening for dem så beder jeg dem tage et ikea møbel med næste gang og så skal jeg hurtigt kurerer dem for deres forelskelse:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. WilD skrev, for 16 timer siden:

Min kone og jeg har den aftale at hun kan gøre hvad hun har lyst til med kunderne og jeg har bare hende :)

Det fungere fint for os da hun har et sexdrive jeg slet ikke kan følge med til.

heldige rad hvor møder man din kone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...