Hop til indhold
Søren2

Dommedark

Recommended Posts

Guest Kammerherre

Jeg kan genkende billederne, hun har haft mange forskellige navne og har været anmeldt herinde, de fleste dårlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kammerherre skrev, 1 time siden:

Jeg kan genkende billederne, hun har haft mange forskellige navne og har været anmeldt herinde, de fleste dårlige.

ok, ser ikke så godt ud…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren2 skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen, der kan fortælle mig om Dommedark?https://www.dommedark.com/
Hun ser ud til at have gode tilbud!

jeg har besøgt hende lige før coranaen ,mener det var i september 2019, hun holder til i et sommerhus område i Rørvig, lille gammelt hus der er STOPPET med alt muligt fetish og kinky udstyr du kan tænke dig...hun er lidt speciel ,men meget sød og forstående,lidt forvirret måske,jeg fik det ud af det jeg var kommet for, men gentagelses procenten er der ikke......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren2 skrev, for 16 timer siden:

Er der nogen, der kan fortælle mig om Dommedark?https://www.dommedark.com/
Hun ser ud til at have gode tilbud!

Altså.... 

De kinks du har, kan du roligt betro hende. Hun går all in på dem og der findes ikke mange hellige køer i det lille sommerhus.

Hun er sød, lidt snakkende men har en ret stor indlevelse i netop det du tænder på.

Men sommerhuset er pænt proppet og (for os andre) ret rodet, men hun navigerer fint rundt i tingene selv. Så kan du leve med det, så giv det et skud.

Men hun er atypisk for det, som er den generelle definition på en domina. Men tænker det er en side hun sagtens kan skrue op for, efterhånden som I lærer hinanden at kende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...