Hop til indhold

Hvem betaler for intime ydelser og hvilke?

Featured Replies

Skrevet

Når man læser her på Eroguide, og når man hører om sexkøb i det hele taget, handler det næsten altid om mænd der betaler kvinder for sex eller andre intime ydelser. 

De gange jeg har spurgt folk, om hvorfor man ikke hører ret meget om mandlige prostituerede, får jeg tit at vide at en kvinde altid kan få det gratis.

Den forklaring kan jeg ikke godtage.  Mange mænd kan sagtens få noget gratis, men de er ikke interesseret i det, fordi de søger en bestemt form for sex som de mener at de kun kan få, hvis de bestiller det.

Omvendt er der kvinder der måske godt kan få noget gratis, men de er ikke interesseret i det udbud der er. De er ikke interesseret i en 50-årig, fed gut som de møder på et værtshus.  Hvis det var en 20-årig atlet, ville de være mere interesseret, men han er ikke til at få fat på.  Men var det måske, hvis han fik betaling.

Vi har altså:
1: Kunde: Mand – Sælger: Kvinde
Men hvad med:
2: Kunde: Mand – Sælger: Mand    
3: Kunde: Kvinde – Sælger: Kvinde
4: Kunde: Kvinde -  Sælger: Mand  

Er der nogen herinde der har erfaringer fra gruppe 2,3 eller 4 som de vil fortælle om?

Redigeret af Trækvinden

Skrevet
Trækvinden skrev, for 7 minutter siden:

Når man læser her på Eroguide, og når man hører om sexkøb i det hele taget, handler det næsten altid om mænd der betaler kvinder for sex eller andre intime ydelser. 

De gange jeg har spurgt folk, om hvorfor man ikke hører ret meget om mandlige prostituerede, får jeg tit at vide at en kvinde altid kan få det gratis.

Den forklaring kan jeg ikke godtage.  Mange mænd kan sagtens få noget gratis, men de er ikke interesseret i det, fordi de søger en bestemt form for sex som de mener at de kun kan få, hvis de bestiller det.

Omvendt er der kvinder der måske godt kan få noget gratis, men de er ikke interesseret i det udbud der er. De er ikke interesseret i en 50-årig, fed gut som de møder på et værtshus.  Hvis det var en 20-årig atlet, ville de være mere interesseret, men han er ikke til at få fat på.  Men var det måske, hvis han fik betaling.

Vi har altså:
1: Kunde: Mand – Sælger: Kvinde
Men hvad med:
2: Kunde: Mand – Sælger: Mand    
3: Kunde: Kvinde – Sælger: Kvinde
4: Kunde: Kvinde -  Sælger: mandag

Er der nogen herinde der har erfaringer fra gruppe 2,3 eller 4 som de vil fortælle om?

Jeg tror de færreste kvinder køber mandage, de fleste hader mandage.

Der kan selvfølgelig være undtagelser, lidt masochisme måske?

Personligt kan jeg nu godt lide mandage, jeg betaler bare ikke for dem.

Skrevet

Hej

Jeg har da en ældre kvinde der betaler mig med sex for, at lade mig passe hendes have.. :shock:. Ved ikke helt om det er købe eller byttesex..;)

Skrevet
  • Author
hans50 skrev, for 40 minutter siden:

Hej

Jeg har da en ældre kvinde der betaler mig med sex for, at lade mig passe hendes have.. :shock:. Ved ikke helt om det er købe eller byttesex..;)

Men det er vel gruppe 1?

Skrevet
hans50 skrev, for 40 minutter siden:

Hej

Hans, nu er jeg misundelig. Det lyder for frækt. Sig endelig til, hvis haven gror over hovedet på dig. Så kommer jeg med trillebør med mer. 

Skrevet
mindiskret skrev, for 11 timer siden:

Hans, nu er jeg misundelig. Det lyder for frækt. Sig endelig til, hvis haven gror over hovedet på dig. Så kommer jeg med trillebør med mer. 

det gør den nok ikke. der er kun lidt græs og det gror ikke meget i år der er jo tørt, men der er stadig meget fugtigt andet sted, :D

Skrevet
Trækvinden skrev, for 11 timer siden:

Men det er vel gruppe 1?

Ja det er det vel, men en halv time arbejder jeg gerne 1 gang om ugen for sex 4 gange om ugen..;) 

Skrevet

Sex er aldrig gratis 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.