Hop til indhold
G.G.

Viktoria - en lunken oplevelse

Recommended Posts

Viktoria  ser bedre ud i ansigtet på billeder end IRL.

Hun har dog en rigtig flot krop, især numsen er fast og fræk (brysterne måtte godt være lidt større i min optik)

Hendes blowjob er nærmest ikke eksisterende. Hun tager kun 20-25% af pikken ind i munden og resten har hun i hånden. Så mere svensk end fransk

Sexen var egentlig ok med en tilpas indlevelse og en fast undervogn. 

Hun er sød nok med en begrænset engelsk. Det skinnede dog i gennem - for mit vedkommende i hvert fald - at det primært handler om penge for hende. Hverken nogen party girl eller sexmaskine (som fx Nadia).

Så alt i alt bestået med 3 ud af 5 Trustpilot stjerner. Vil hverken anbefale eller fraråde hende.

God dag derude

GG

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, for 7 minutter siden:

Hun har dog en rigtig flot krop, især numsen er fast og fræk (brysterne måtte godt være lidt større i min optik)

Hendes blowjob er nærmest ikke eksisterende. Hun tager kun 20-25% af pikken ind i munden og resten har hun i hånden. Så mere svensk end fransk

Sexen var egentlig ok med en tilpas indlevelse og en fast undervogn. 

Hun er sød nok med en begrænset engelsk. Det skinnede dog i gennem - for mit vedkommende i hvert fald - at det primært handler om penge for hende. Hverken nogen party girl eller sexmaskine (som fx Nadia).

Så alt i alt bestået med 3 ud af 5 Trustpilot stjerner. Vil hverken anbefale eller fraråde hende.

God dag derude

GG

Sjovt man lige sidder og læser og kommenterer på anden anmeldelse af denne model. 
2 ret forskellige oplevelser af samme pige !!

Må indrømme at hvis bedømmelserne er så forskellige eller sagt med andre ord - at hun svinger så meget så tror jeg ikke jeg vil kaste en sum penge i hendes retning. 

Men tak for anmelden 

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Bobstar skrev, for 2 timer siden:

Hvad er en party girl?

Narkotøs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
… And Justice for All skrev, for 1 minut siden:

Narkotøs

Ja sandt. Og sikkert som amen i kirken at jeg aldrig vil besøge en tøs som tilskriver sig “partytøs”. Det er laveste fællesnævner. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, for 7 timer siden:

Sjovt nok synes jeg det var omvendt ;) Jeg blev mødt af et sminkefrit ansigt, hvilket jeg er vild med

Del dette indlæg

Link til indlæg

Completely agree. Beautiful young girl, decent communication but 25/75 blow/swedish hits the mark.

Sex was decent but all in all I would not recommend her unless you are only into optics.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...