Hop til indhold
Littlemissxx

Øv første alene dag og så var det en dårlig oplevelse

Recommended Posts

Hej Eroguide.

Længere skriv incoming..

Jeg har på det seneste bevæget mig ind i tilværelsen som glædespige, jeg har dog indtil nu arbejdet sammen med en veninde. Men i dag skulle være første dag alene hjemme ved mig privat.. Jeg var nervøs men ville gerne rykke lidt på den grænse, så jeg faktisk også har mulighed for at gøre det alene af og til..

Men øv en ærgerlig første oplevelse!

Jeg laver en aftale med en mand, 600kr for en quickie og jeg har en god mave fornemmelse.
Men kort tid inden aftalt tid og efter han har fået adresse siger han at han har glemt hævekort og kun har 400kr og om han kan skylde til næste gang. Jeg svarer at det ikke er muligt men at han kan få lov til at mobile pay det resterende, det svarer han at han ikke kan. Han bliver ved med at presse på for “400kr nu og så ekstra næste gang”…. 

Jeg går til sidst med på at tilbyde ham det for 500kr da han siger at han vist har det i pungen, men herefter får jeg ikke svar i 15 min. 

Jeg ender med at trække mit tilbud tilbage da jeg ikke synes det er ok ikke længere at svare trods aftale. 

Han skriver efterfølgende at han er der nu men jeg afviser ham, da jeg på grund af alt ovenstående ikke længere har lyst til at modtage ham som kunde. Han bliver ved med at insistere på at komme og jeg ringer og taler med ham, han bliver sur og føler at jeg beskylder ham for at være en dårlig kunde, jeg forklarer diplomatisk at det er fordi min mavefornemmelse ikke længere er god og jeg har derfor ikke lyst til at ses. Han mener ikke at have modtaget halvdelen af mine beskeder og jeg forklarer at vi uanset hvad ikke længere har en aftale, men at jeg beklager hvis det er tilfældet med beskederne og ønsker ham en god aften. Jeg har så ifølge ham ødelagt hans aften og gjort ham ked af det, så nu vil han lave en dårlig anmeldelse på mig.. 

Hvordan håndterer i eventuelle dårlige anmeldelser og især hvis de føles så uberettiget? 

Håber at jeg har mod på at prøve igen med en forhåbentlig bedre oplevelse.. 

• Synes godt om 12
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Littlemissxx

Efter min mening, så er det din kunde der har vist dårlig stil og mangel på respekt. Når I først har lavet en aftale, så skal man ikke forsøge presse prisen ned. 

Lad ham bare skrive sin anmeldelse. Selvom den opførsel du beskriver kunne tyde på det modsatte, så er det fleste brugere herinde intelligente nok til at gennemskue den slags useriøse anmeldelser. 

God vind med dit projekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes du gjorde det ok. Alt tyder på han bare ville have det hele til en reduceret pris. Selvfølgelig skal du ikke arbejde "gratis". Jeg håber din næste kunde vil være en bedre oplevelse :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Graphite

Det er hans egen skyld at hans aften er ødelagt.

Laver han en dårlig anmeldelse, så er det bare at fremlægge sagen fra din side på en saglig måde. Undgå at mundhugges med ham herinde, det fremstår man sjældent godt af. Men ærlig talt tror jeg det er en tom trussel, der er vidst ikke meget at komme efter i denne sag.

Se det på den lyse side. Du har gjort dig en god erfaring, der gør dig bedre til at spotte potentielt useriøse kunder i fremtiden. Jeg ved godt det ikke nemt når man selv står i situationen, men husk på alle de gode oplevelser og lad ikke én dårlig kunde ødelægge det for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Littlemissxx

Herfra set, har du gjort det helt rigtige. En mand uden manerer, der forsøger at tiltuske sig "rabat" og bryde en aftale – det er uhørt dårlig stil! 

Laver han en anmeldelse, må du - som andre også skriver - svare sagligt på den. 

Det er vigtigt og godt, at du stod op for dig selv og ikke gik med på hans numre. Og så håber jeg, at når du næste gang får mod på at prøve det, møder en sød mand, der behandler dig værdigt og med den respekt, der skal være, når man er gæst. 

Jeg hepper på dig! 

Kh. Futsko  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad dig ikke gå på af det. Den største fejl du gjorde var ikke at holde fast i prisen som du satte. Har manden ikke pengene må han klare det selv.

hvis du befinder dig i østjylland vil jeg gerne kompensere dig til fuld pris.

Send mig en PB og så kan vi udveksle mere her.

Jeg er seriøs og betaler den pris du sætter for dine ydelser.

Keep going

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Har du penge kan du få, har du ingen må du gå" og så er den ikke længere.

Og derfor er jeg helt på linje med @lotus...

lotus skrev, for 5 minutter siden:

Lad dig ikke gå på af det. Den største fejl du gjorde var ikke at holde fast i prisen som du satte.

Hvis det er foregået som du skriver, så er det bare at holde fast. Måske var du lidt spændt og ærgerlig, da det nu var første alene job, men det nytter ikke. Du skal stå fast på dine priser og at det er betaling ved ankomst.

Det lader til at nogen altid skal forsøge sig, men blokerer dem. Skulle han i virkeligheden være en sød fyr der lavede en fejl, så må han finde et nyt sted. Nogle gange bliver vi andre jo også fravalgt uden at vi helt ved hvorfor og det er også ok så længe det ikke er en aftale der er blevet brudt.

Op på hesten (eller rettere, en ny mand) med dig ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle er ikke glentlemen, han er desværre en af dem der der mangler takt og tone. Komme med en  trussel om at lave en dårlig anmelde, er usmagelig opførsel oven i han pris pres. Han sætter ikke pris på dig med at, kan komme ind i dit private hjem for kun en Quickie. 
Det er helt okay at sige, inden aftaler under  mindre tid som enten halv eller helt time. Det er super du skrev god aften til ham :) og din mave fornemmelse skal altid være nr 1. Ellers kan du modsat ødelægge dig selv syk… 

Nogle mænd udnytter pige piger, og hop aldrig på de har pengene med næste gang, selv en genganger kan pludselig vil skylde penge.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Iden penge (nok) gør det ondt, du gjorde det rigtige at afvise ham, smider du et link til din annonce på din profil @Littlemissxx husk næste gang at afvise enhver form for prisforhandling.

vh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan en idiot -spild ingen tid på sådan et fjols! Jeg er tilhænger af at tale om prisen/"prutte" men  sguda ikke på hans usmagelige facon. quickie er slet ikke mig.

Til gengæld har jeg tit prøvet, at kun have en 1000lap/2x500 til en omgang til 400-800kr. -men de havde desværre ingen byttepenge -men så lovede de, at næste gang fik jeg tilsvarende rabat -jeg havde et bedre forslag til dem -at jeg lige gik ud og fik vekslede, og naturligvis kom hurtig tilbage... -så var det en del der fik travlt med, at de pludselig alligevel nok havde nogle 100kroner liggende et sted de ellers havde glemt...gg  Af skade bliver man klog... Jeg gider ikke havde noget med nogen, at gøre der starter med, at prøve at snyde mig... 

"tale om prisen/prutte" er ikke = "at snyde" hvilket ligger mig meget fjernt;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Hej

Jeg tager aldrig en enlig dårlig, eller enlig god anmeldelse særlig seriøst. Anmeldelser bruger jeg mest til at konstatere om personen bag annoncen er den vedkomne udgiver sig for at være(billeder osv.) og om der hustles med tider og priser. Resten er kemi i min optik, så det er en meget individuel vurdering om man spiller sammen eller ej…. Men derfor kan service og andre ting stadig godt være i top klasse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har din pris, og den skal du aldrig gå på kompromis med. Det eneste du får ud af det, er nok at flere vil prøve, at få dig til at dumpe prisen

Del dette indlæg

Link til indlæg

De prisbasker vil altid findes. Gør op med dig selv hvad du er værd og hold fast i det. Du siger bare pænt nej tak. Forstår vedkommen det ikke siger du pænt farvel og blokere ham. Længer er den ikke. 
Lad endelig være med at gå i dialog med dem. 
Og sørg for at nævne inden de kommer hvad prisen er og at de skal have lige penge med. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pianistinden

Prøv om du kan ryste det af dig, du har en pris som han udmærket var klar over. At han forsøger at snyde dig og efterfølgende truer med dårlig anmeldelse, er mega dårlig stil.

Hvis du oplever en lignende situation en anden gang, så øv dig i at holde dig til fakta.

Når gæsten skriver:"Jeg har ikke aftalte penge men ect ect ect" så svarer du:"Det var ærgerligt, jeg giver din tid til en anden og du er velkommen til at booke mig en anden dag når du har hele beløbet med". Det kan du evt gentage en eller to gange hvis han ikke forstår budskabet og det er det eneste du skal kommentere på, du skal ikke bide på alverdens omveje han præsentere dig for :)

Fortsætter han så med:"Ej helt ærligt, jeg snyder dig jo ikke/det er kun 200 kr/Det betyder jo ikke alverden for dig/nu har du ødelagt min aften/jeg havde ellers glædet mig/du er så mega lækker bla bla bla. Så svarer du:"Jeg bryder mig ikke om den udvikling som denne samtale har taget og jeg ønsker ikke længere at modtage dig som kunde hverken i dag eller fremover".

Og så blokere du hans nr!

At hans aften er ødelagt er noget han selv har skabt, ved ikke at have det korrekte beløb med og forsøge at presse dig til noget andet end det i har aftalt. Det er noget han siger for at appellere til din omsorg og dårlige samvittighed og derigennem få sin vilje, også kaldet gasligthning.

Den eneste der skal have dårlig samvittighed er den knold af en kunde, men det har han nok desværre ikke, han prøver samme trick ved den næste han booker :wacko:

Summa summarum: Du har intet gjort galt, andet end at forsøge at imødekomme ham med rigtig meget dialog som jeg læser det. Det gør du ikke en anden gang vel? ;)

Du er velkommen i min indbakke, hvis du trænger til en krammer <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er, som andre har nævnt, suuuuuper vigtigt at du holder din grund når nogen prøver at presse dig..

Jeg forestiller mig, udfra din beskrivelse, at du er samme type som jeg, der egentlig gerne vil gøre det godt for alle, og som nogen gange gå på kompromis med dig selv, for at det ikke skal være skidt for andre.. Jeg har simpelthen måtte lave et "afbræk" i min personlighed og sige til mig selv "Jennifer er ikke ligesom *indsæt selv meget normalt dansk navn* men standhaftig og bukker sig ikke for nogen.. Hun er ikke Pleaser kun for andre men faktisk også sig selv" fordi jeg godt de første år eller 2 kunne mærke at jeg "solgte" for meget ud.. Fordi det var nemmere at bide det i sig end at sige fra, og evt ødelægge en god stemning ved at sige "nej ikke så hårdt" eller "ej det vil jeg ikke have".. Bare et tip hvis du ellers har svært ved at sige fra.. Det har fjernet meget pres, jeg ellers lagde på mig selv.. 

Jeg har en gang fået en dårlig anmeldelse men det var tydeligt at personen slet ikke havde mødt mig da han snakkede om tatoveringer jeg ikke engang havde.. Der var jeg også helt nystartet.. Jeg tog det ikke så tungt da jeg jo netop kunne se det ikke var om mig alligevel..

Så fik jeg engang en meget saglig anmeldelse der var mindre positiv men jeg var heldig at forfatteren var meget sød og påpegede at han muligvis havde sat sine forventninger for højt og at det tit og ofte drejer sig om kemi.. 

Jeg synes du skal børste oplevelsen af dig.. Hvis du vil have tips til steder der er anvendelige så sender du bare en pb så du ikke skal arbejde udfra dit private hjem<3.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlemissxx skrev, for 15 timer siden:

Hej Eroguide.

Længere skriv incoming..

Jeg har på det seneste bevæget mig ind i tilværelsen som glædespige, jeg har dog indtil nu arbejdet sammen med en veninde. Men i dag skulle være første dag alene hjemme ved mig privat.. Jeg var nervøs men ville gerne rykke lidt på den grænse, så jeg faktisk også har mulighed for at gøre det alene af og til..

Jeg laver en aftale med en mand, 600kr for en quickie og jeg har en god mave fornemmelse.
Men kort tid inden aftalt tid og efter han har fået adresse siger han at han har glemt hævekort og kun har 400kr og om han kan skylde til næste gang. Jeg svarer at det ikke er muligt men at han kan få lov til at mobile pay det resterende, det svarer han at han ikke kan. Han bliver ved med at presse på for “400kr nu og så ekstra næste gang”…. 

Jeg går til sidst med på at tilbyde ham det for 500kr da han siger at han vist har det i pungen, men herefter får jeg ikke svar i 15 min. 

Jeg ender med at trække mit tilbud tilbage da jeg ikke synes det er ok ikke længere at svare trods aftale. 

Han skriver efterfølgende at han er der nu men jeg afviser ham, da jeg på grund af alt ovenstående ikke længere har lyst til at modtage ham som kunde. Han bliver ved med at insistere på at komme og jeg ringer og taler med ham, han bliver sur og føler at jeg beskylder ham for at være en dårlig kunde, jeg forklarer diplomatisk at det er fordi min mavefornemmelse ikke længere er god og jeg har derfor ikke lyst til at ses. Han mener ikke at have modtaget halvdelen af mine beskeder og jeg forklarer at vi uanset hvad ikke længere har en aftale, men at jeg beklager hvis det er tilfældet med beskederne og ønsker ham en god aften. Jeg har så ifølge ham ødelagt hans aften og gjort ham ked af det, så nu vil han lave en dårlig anmeldelse på mig.. 

Hvordan håndterer i eventuelle dårlige anmeldelser og især hvis de føles så uberettiget? 

Tryk MEGET hårdt på "pyt knappen", glem alt om ham og imødegå ham i tråden hvis han skulle lave en dårlig anmeldelse.

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han er bare et fjols - glem ham - du har en pris og af forskellige grunde kan du justere den pris den ene og anden vej 

men du er chefen i det game her og altid følg din mavefornemmelse 

et fjols ødelægger det forhåbentlig ikke for os andre :-) 

go dag 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusind tak for alle jeres søde og venlige kommentarer herinde. 

Jeg er glad for at høre at det ikke er mig der er helt skævt på den og hvor er det skønt med den opbakning og støtte man kan møde herinde. 
Så tak til hver og en kommentar :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlemissxx skrev, den 9.9.2022 at 15:38:

Tusind tak for alle jeres søde og venlige kommentarer herinde. 

Jeg er glad for at høre at det ikke er mig der er helt skævt på den og hvor er det skønt med den opbakning og støtte man kan møde herinde. 
Så tak til hver og en kommentar :) 

Du kommer dig over det :-) Bare læs herinde der findes desværre nogen som prøver at presse priser osv. Og en del som brokker sig over alle GPer. Jeg tænker at hvis mængden af negative anmeldelser og kommentare en person laver overstiger gode oplevelser, er det nok ikke GP der er noget galt med, men kunden selv. Andre er bare fattigrøve, hvilket er helt ok. Så kunne han jo sige at han kun havde 500 kr, og spørge hvad du kunne tilbyde for det beløb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stod i lidt det samme engang... en aftale med en kunde, som skal besøge mig i min campingvogn... Langt imellem svarene, skrev at han kørte rundt og spurgte ind til hvem der var i huset og biler i indkørsel og virkede generalt meget underlig... Skrev så til ham, at jeg synes han skulle finde en anden pige at besøge, da jeg ikke længere havde en god mave fornemmelse.. Han blev simpelthen så sur at han skrev, at han så kontaktede politiet og gav dem min adresse så de lige kunne tjekke mig.... 

Arhem altså....<_<

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han skal bare ud på røv og albuer.

Godt at du holdt fast ved dig selv.

Han ville ikke have haft pengene med næste gang. Hvis der overhovedet ville blive en næste gang (han lyder som en surfer, en som bare kommer én gang og så hurtigt videre, han skal bare se hvor meget han kan få for mindst muligt) så ville han have haft tusind undskyldninger for ikke at betale restbeløbet, og sikkert heller ikke have det fulde beløb med til dén gang heller.

Dårlige oplevelser vil der være, bare synd at det lige skulle være din første. Til gengæld er langt størstedelen af sexkøbere søde, venlige mænd som respekterer kvinder og respekterer sexarbejdere. Så du kan glæde dig til mange gode oplevelser, hvis du ikke lader dig slå ud af den ene dårlige <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlemissxx skrev, den 6.9.2022 at 19:07:

Hej Eroguide.

Længere skriv incoming..

Glem alt om tåben synes det er uforskammet af ham og presse dig og for mig lyder det som om det bare gik ud på at presse pris 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Littlemissxx skrev, den 6.9.2022 at 19:07:

Hej Eroguide.

Længere skriv incoming..

Jeg vil altid betale den fulde pris det han gør er respektløs. ikke set at det var en gammel fra september 

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...