Sleino 46 Skrevet 31. Oktober, 2013 Hej, Jeg vil høre om der er nogen som har erfaringer med Silvia? http://www.privat-diskret.dk/index.php/ ... ail&id=171 Håber der er nogle derude der kan hjælpe /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. November, 2013 Hej, Jeg vil høre om der er nogen som har erfaringer med Silvia? http://www.privat-diskret.dk/index.php/ ... ail&id=171 Håber der er nogle derude der kan hjælpe /Sleino Tag kontakt til profilen Kronehjorten, der kan give yderligere informationer, eller søg på Silvia i søgefunktionen. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 46 Skrevet 1. November, 2013 Tak for svaret, dog tror jeg ikke det er den samme pige som kronhjorten har anmeldt hos haderuppigerne.dk som er ved privat-diskret.dk? Synes ikke billederne ligner? Ret mig endelig hvis jeg er galt på den! /Sleino Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 1. November, 2013 Tak for svaret, dog tror jeg ikke det er den samme pige som kronhjorten har anmeldt hos haderuppigerne.dk som er ved privat-diskret.dk? Synes ikke billederne ligner? Ret mig endelig hvis jeg er galt på den! /Sleino Sorry, hvis jeg har taget fejl. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13672 Skrevet 1. November, 2013 Tak for svaret, dog tror jeg ikke det er den samme pige som kronhjorten har anmeldt hos haderuppigerne.dk som er ved privat-diskret.dk? Synes ikke billederne ligner? Ret mig endelig hvis jeg er galt på den! /Sleino Nej, det er ikke den samme, men Silvia hos Haderuppigerne er nu heller ikke helt ueffen - dog er hun nok ca. 10 år ældre end hun angiver i annoncen. Har desværre ikke kunnet finde en anmeldelse herinde af Silvia i Bording. Om ikke andet så plejer pigerne i Bording af levere en udmærket service - og så kan du jo selv skrive en anmeldelse NB: Silvia i Bording er Polak, men bosiddende i DK og Silvia hos Haderuppigerne ærkedansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillebandit 13 Skrevet 1. November, 2013 ja og silvia hos haderup pigerne er en ener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 46 Skrevet 4. November, 2013 Jeg "tog en for holdet" og besøgte hende i dag, i kan læse anmeldelsen her: viewtopic.php?f=7&t=9696 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg