Hop til indhold

Silvia Bording privat-diskret.dk erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg vil høre om der er nogen som har erfaringer med Silvia?

http://www.privat-diskret.dk/index.php/ ... ail&id=171

Håber der er nogle derude der kan hjælpe :)

/Sleino

Tag kontakt til profilen Kronehjorten, der kan give yderligere informationer, eller søg på Silvia i søgefunktionen.

Venligst

Skrevet
  • Author

Tak for svaret, dog tror jeg ikke det er den samme pige som kronhjorten har anmeldt hos haderuppigerne.dk som er ved privat-diskret.dk? Synes ikke billederne ligner? Ret mig endelig hvis jeg er galt på den!

/Sleino

Skrevet

Tak for svaret, dog tror jeg ikke det er den samme pige som kronhjorten har anmeldt hos haderuppigerne.dk som er ved privat-diskret.dk? Synes ikke billederne ligner? Ret mig endelig hvis jeg er galt på den!

/Sleino

Sorry, hvis jeg har taget fejl.

Venligst

Skrevet

/Sleino

Nej, det er ikke den samme, men Silvia hos Haderuppigerne er nu heller ikke helt ueffen - dog er hun nok ca. 10 år ældre end hun angiver i annoncen.

Har desværre ikke kunnet finde en anmeldelse herinde af Silvia i Bording. Om ikke andet så plejer pigerne i Bording af levere en udmærket service - og så kan du jo selv skrive en anmeldelse :D

NB: Silvia i Bording er Polak, men bosiddende i DK og Silvia hos Haderuppigerne ærkedansk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.