Hop til indhold
Sleino

Silvia Bording privat-diskret.dk erfaringer?

Recommended Posts

Tak for svaret, dog tror jeg ikke det er den samme pige som kronhjorten har anmeldt hos haderuppigerne.dk som er ved privat-diskret.dk? Synes ikke billederne ligner? Ret mig endelig hvis jeg er galt på den!

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svaret, dog tror jeg ikke det er den samme pige som kronhjorten har anmeldt hos haderuppigerne.dk som er ved privat-diskret.dk? Synes ikke billederne ligner? Ret mig endelig hvis jeg er galt på den!

/Sleino

Sorry, hvis jeg har taget fejl.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

/Sleino

Nej, det er ikke den samme, men Silvia hos Haderuppigerne er nu heller ikke helt ueffen - dog er hun nok ca. 10 år ældre end hun angiver i annoncen.

Har desværre ikke kunnet finde en anmeldelse herinde af Silvia i Bording. Om ikke andet så plejer pigerne i Bording af levere en udmærket service - og så kan du jo selv skrive en anmeldelse :D

NB: Silvia i Bording er Polak, men bosiddende i DK og Silvia hos Haderuppigerne ærkedansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...