Hop til indhold

MayMassage Nørre Snede

Featured Replies

Skrevet
stifmeister skrev, den 5.4.2023 at 20:25:

Var der for et par år siden. Og dengang havde hun patina. Vil skyde hende til tæt på de 60.

Og ja hun er til det meste, men jeg kunne ikke rigtig. Var ikke lige den slags vitaminer til mine øjn. 

Men sød og venlig dame. 

Hende har jeg også besøgt en håndfuld gange for mange mange år siden.....vil tro omkring 2007. Dér havde hun bestemt også patina, så mon ikke vi skal sige 60++ ;-) 

Men husker hende også som sød og god i sengen.

• 1 year later...
Skrevet

Nogen der ved om hun er flyttet til Aarhus? - det står nederst i annoncen. Nogle friske erfaringer med hende.

Skrevet

Nogen der ved, om det er rigtigt, at hun er i Aarhus?

Skrevet

Man kan jo ringe til hende. Det ved jeg godt, men ville bare lige høre..

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg snakkede med hende. Hun er desværre lige lovlig tæt på min bopæl, men hun er en af dem, der på en eller anden udefinerbar måde er pisse fræk. Jeg sprøjtede ud over hende krop og ansigt, mens hun pludrede løs. Ved stadig ikke helt, hvad der tændte mig så vildt…

• 5 months later...
Skrevet

Nogen der har været på hende efter, at hun er flyttet til Aarhus?

Skrevet

Hun er stadig til alle former for sex ;-)  hvis du er til gammel Thai dame  også anal sex 

Redigeret af michael40

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.