Hop til indhold

Naturlige bløde fyldige bryster kbh ?

Featured Replies

Skrevet

Hey alle endnu engang .nogle anbefalinger hvor man kan finde nogle dejlige bløde bryster ( ligesom chantell ) hvor servicen ikke er til at klage over .

Skrevet
Persiskhingst skrev, for 14 minutter siden:

Hey alle endnu engang .nogle anbefalinger hvor man kan finde nogle dejlige bløde bryster ( ligesom chantell ) hvor servicen ikke er til at klage over .

Du kan sikkert finde større bryster, men Jasmins bryster er dejlige og naturlige, du må heller ikke være i tvivl om servicen, den findes nok ikke bedre. https://annoncelight.dk/showad/213984

Skrevet

Flotte, sensuelle Nina (flot sort hår og bare dejlig sensuel) og særligt norske Chloé er jeg glad for, så det kunne være en mulighed ?

Begge hos Danmarks Bedste Lysthus.

Mandage og søndage.

https://70210026.dk/chloé

https://70210026.dk/nina

30 min. 1200 kr tager PG for 30 min. kender dog desværre ikke pigernes merpriser..

Nyd tiden, mens så flotte piger stadig findes.

Hvor andre må lukke eller skrive (ingen) på vagtplanen, så skal vi sætte pris på PG's danske piger.

Skrevet

https://70210026.dk/sif Ægte bryster - ja tak!!

Redigeret af Callettien

Skrevet

Kunne være rart hvis man kunne møde nogle etniske danske piger med store bryster..Desværre formår lysthusene ikke at tiltrække danske piger fra Mellemøsten med store bryster...

Og dog...:huh:

TAK Jasmin. Bare flere piger med etnisk blod i årene var som dig <3.:P

De ved ikke hvad de går glip af ved ikke at ringe til lysthusene, hvis de ønsker nydelse og en økonomisk håndsrækning.

https://70210026.dk/jasmin

Redigeret af ppd

Skrevet

Åbenbart ef der kun pg’d og seduction girls tilbage . Tak for tilbagemeldingerne jeg må overveje de ovenstående kvinder 

Skrevet

Chantall og Tiffany. De er begge forrygende godt selskab, hvis man er til kvinder med stor erfaring. Og så kysser de s’gu’ ret godt begge to. 

Skrevet
Roger Rabbit skrev, 1 time siden:

Chantall og Tiffany. De er begge forrygende godt selskab, hvis man er til kvinder med stor erfaring. Og så kysser de s’gu’ ret godt begge to. 

Chantell er den vildeste kvinde ..:)Syndt hendes vagter ikke passer ind hvor jeg kan . :(

Redigeret af Persiskhingst

Skrevet

Jeg har kun besøgt hende én gang, men ud over at hun har brændt mig af hele to gange efterfølgende, hvor hun ikke er mødt frem til sine vagter, kan jeg kun anbefale Luca. Jeg havde det virkelig, virkelig sjovt med hende og ikke mindst hendes bryster.

Skrevet
Persiskhingst skrev, for 10 timer siden:

( ligesom chantell ) hvor servicen ikke er til at klage over .

Er der da noget at klage over hos Chantall????

Skrevet
Persiskhingst skrev, for 10 timer siden:

Fantastisk tråd!! Tak fordi du sætter fokus på dette. Håber der kommer flere gode bud på piger med bløde ægte bryster. :-)

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 10 timer siden:

Er der da noget at klage over hos Chantall????

Intet at klage Over Chantall :) hun er den vildeste . 

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 11 timer siden:

De har fået lidt hjælp. 

Muligvis. Både på PG og SG er Tiffany's jader noteret som ægte. Hvis det ikke er økjbabser, så er de lavet ret godt. Hatten af for kirurgen

Redigeret af Roger Rabbit

Skrevet
Persiskhingst skrev, for 57 minutter siden:

Intet at klage Over Chantall :) hun er den vildeste . 

Der er intet at klage over i forhold til Chantall. Hun er for vil og dejlig.

Skrevet
Normal skrev, for 42 minutter siden:

Personligt foretrækker jeg disse bløde bryster, når kløen melder sig og jeg er på de kanter…. 

Ja - hun er også i kategorien super sød pige med store naturlige bryster. Mmmm....! 

Skrevet
Roger Rabbit skrev, for 6 timer siden:

Muligvis. Både på PG og SG er Tiffany's jader noteret som ægte. Hvis det ikke er økjbabser, så er de lavet ret godt. Hatten af for kirurgen

Jeg fatter ikke hvordan man kan være i tvivl. Da jeg første gang besøgte Tiffany (ca 22 år siden!) havde hun smukke ægte b-skåle (ca). Jeg har oplevet værre resultater af silikone men hvis man bruger sine sanser og elsker naturlige bryster kan man da umulig være i tvivl. Det kan være det bare er mig der var ung i 00'erne før silikonen kom og fuckede det hele op. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.