Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2013 Havde igår aftalt en hyrdetime til kl 10 med en kær thaipige, som jeg ofte besøger. Kl 0900 stod jeg under bruseren, og som afslutning, ville jeg lige høste stubbene på klokkeværket. Det skulle gå lidt hurtig, og vupti skar jeg fire fine tynde sår i pungen. Brusekabinens gulv lignede det Stockholmske blodbad, og det sved af h.... til. Sa... hvad nu . Aflyse kunne jeg ikke, for hun åbner først kl 10, og jeg havde heller ikke lyst - eller rettere jeg havde meget lyst. Hældte en masse DSB på. Det hjalp en del, og så tørre, tørre og et ordentligt plaster på. Så jeg har idag bollet med plaster på løgposen PS: Hun syntes ikke engang det var særligt synd for mig :twisted: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Oktober, 2013 Jeg synes egentligt også at det mere er sjovt, end synd ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2013 Hvad er DSB? Har ikke prøvet dette, så kender ikke de tekniske begreber... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Oktober, 2013 Hvad er DSB? Har ikke prøvet dette, så kender ikke de tekniske begreber... Det Stopper Blodet. Væske der bruges når man skærer sig ved barbering. Får såret til at trække aig sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. Oktober, 2013 Det Stopper Blodet. Væske der bruges når man skærer sig ved barbering. Får såret til at trække aig sammen Mange tak, og således oplyst: Mangler der ikke to ord: Væske der bruges når man skærer sig ved barbering af nosserne. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. Oktober, 2013 Jeg har prøvet noget lign. bare med en saks.... Det første jeg tænkte inden jeg havde besigtiget skaden var,...bare jeg ikke skal på skadestuen og til at forklare :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 30. Oktober, 2013 Jeg rev mig engang som dreng på et søm mellem pungen og låret og måtte på hospitalet og sys - det mærkelige var at det overhovedet ikke blødte, selvom det var ca. 5 cm langt og 1 cm dybt - det sved vist kun en lille smule og jeg opdagede først, hvor slemt det var lidt senere, da jeg lige ville se hvor galt det stod til med bukserne - og så kunne jeg kigge lidt dybere ind end jeg havde regnet med :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. Oktober, 2013 I ville blive forbavset over hvor ofte jeg ser et lynlås ar på lillepeter.. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2013 I ville blive forbavset over hvor ofte jeg ser et lynlås ar på lillepeter.. Det gør så herre nas. Mit ar er væk efterhånden, men jeg er stadig - 30 år efter hændelsen - meget påpasselig når jeg lyner. Især de kraftige lynlåse er de rene sataner. :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 31. Oktober, 2013 ... som afslutning, ville jeg lige høste stubbene på klokkeværket. Det skulle gå lidt hurtig, og vupti skar jeg fire fine tynde sår i pungenDet har jeg også prøvet et par gange. Klokkeværket sved som bare pokker. I mit tilfælde har det nok været manglende rutine, for det er faktisk noget, jeg kun gør til lejligheden for pigens skyld og kun lige dér. Grundlæggende bryder jeg mig ikke om det. Nu har jeg vænnet mig til at gøre det aftenen før mit diskrete besøg, for så har en eventuel rift en chance for at hele i løbet af natten. Det værste, jeg har været ude for i den sammenhæng, var et af mine første forsøg med skraberen på ømfindige steder. Fint skulle det jo være, så jeg gik i min manglende rutine alt for grundigt/hårdt til værks. Det kom til både at klø og svie som bare pokker. Det eneste, jeg i forbifarten kunne finde til lindring på badeværelset, var noget af min kones rynkecreme. Dette skete vel at mærke et par timer før, jeg skulle holde et foredrag i en af de lokale menigheder. Det blev sgu' et meget langt foredrag. Oplevelsen har efterfølgende manet mig til yderste forsigtighed, og det sker som sagt nu kun af hensyn til pigen før et diskret besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9605 Skrevet 31. Oktober, 2013 Køb bukser med knapper i gylpen Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2013 Køb bukser med knapper i gylpen Venlig hilsen Rejsenetværk Jammern Rejse, de går altid op Nå, død fugl falder ikke ud af reden :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 31. Oktober, 2013 Brug en skægtrimmer. Du kan justere i forskellige længder, også meget kort. Og så skærer man sig ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 31. Oktober, 2013 Brug en skægtrimmer. Du kan justere i forskellige længder, også meget kort. Og så skærer man sig ikke. Øh, det kan jeg ikke anbefale. Hvis jeg bruger trimmer på bollerne, niver den huden, og jeg får sår... blødende sår og det går pisse-ondt kan jeg garantere. Så jeg bruger kun trimmer til dusken, mens skaft og boller bliver taget med en skraber. Tror det er et spørgsmål om rutine - jeg skærer mig aldrig. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 2. November, 2013 I ville blive forbavset over hvor ofte jeg ser et lynlås ar på lillepeter.. Det er ikke noget at grine af. Har stadig traumer selv om det er over 30 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sidespringeren 226 Skrevet 3. November, 2013 UF DA! Jeg husker stadig barndommens/ungdommens oplevelser med kalorius i klemme i lynlåsen, når man havde travlt... For den sags skyld også årene på fodboldbanen, hvor det ved flere lejligheder er lykkedes modstandere at sparke til bolden, så den ramte mig direkte i det allerhelligste... Af samme grund er jeg i dag meeeeeget påpasselig med kronjuvelerne dernede! Jeg fortrækker klart det glatte look forneden, både hos kvinderne og mig selv, og det er mit indtryk, at pigerne gør det samme, så jeg vover skam pelsen, hver gang under bruseren! Sørg altid for at have en rimeligt ny kvalitetsskraber og rigeligt med barbergel til rådighed, og vær grundig, men forsigtig! (Det kan være en fordel at tænke på noget frækt imens, så kalorius bliver stiv og dermed lettere tilgængelig!). Skrab forsigtigt både den ene og anden vej, og skyl skraberen flittigt undervejs. Jeg afslutter ofte med en neutral, uparfumeret fugtighedscreme for at slippe for knopper, irritation, osv., og har da heller ingen problemer i den retning. Bare et par tip til en vellykket kronragning..... Vh. Sidespringeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg