Hop til indhold

Hvor mødes man med gift kvinde

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg står i den situation at der er den her kvinde som jeg gerne vil bolle. Hun er dog gift, så vi kan ikke mødes hos hende, og min boligsituation gør at det heller ikke er muligt at mødes hos mig. Har kigget på hotel og lign. Men synes det er lidt pebret at betale for overnatning når vi kun skal bruge det i et par timer.

Er der nogen der har en ide eller to til hvordan man kan få noget privatliv et sted der er egnet til at kneppe?

Er fra Odense hvis dette kunne være relevant.

mht

R2D2

Skrevet

hotel i odense er stadig billigere end et knald med en pro der har sted. Især for flere timer. 

Skrevet
  • Author

I know, men er studerende så vil gerne holde udgifter helt i bund:)

Skrevet

Kan anbefale http://www.engholmbb.dk/

Det er et meget disket og pænt sted.

Man får tilsendt kode til værelsesdør, så man behøver ikke at være i kontakt med personale.

Redigeret af bigfoot

Skrevet
  • Author
Skovfogeden skrev, for 12 minutter siden:

Skal det være i Odense by eller et sted på Fyn??

I nærheden af odense er også OK

Skrevet
  • Author
bigfoot skrev, for 3 minutter siden:

Kunne være en mulighed

Skrevet

Køb et liggeunderlag og et tæppe, vejret er til udendørs hygge :D

Det er dælme billigt og spændende

Skrevet
  • Author
massage er fedt skrev, for 2 minutter siden:

Køb et liggeunderlag og et tæppe, vejret er til udendørs hygge :D

Det er dælme billigt og spændende

Haha. kunne være en ide, men hvis det går godt vil jeg jo gerne knalde hende i længere tid. Vinteren bliver ikke sjov så:(

Skrevet

Swingerklub...der kan I være i fred. Har dog ikke styr på om der er en i Odense...

Skrevet
  • Author
Thomsen skrev, for 18 minutter siden:

Swingerklub...der kan I være i fred. Har dog ikke styr på om der er en i Odense...

kan man være i fred i en swingerklub, troede at de var fyldt med liderlige mennesker.

Skrevet

Det lyder som om du har opgivet, du har undskyldning på alt?

Skrevet
  • Author
Otte skrev, for 3 minutter siden:

Har jeg skam ikke:), lige nu er strategien at foreslå en tur i det fri, og hvis det bliver til mere må jeg bide i det sure æble og betale for motel og lign. i fremtiden

Skrevet

Hvad med en god naturoplevelse? En GP i København har stor succes med at møde mænd i en selv ret befærdet park så det må være muligt at finde noget bare lidt "ude på landet" .

Skrevet
  • Author
Skovfogeden skrev, for 1 minut siden:

Hvad er der i bogense?

Skrevet
  • Author
jensen jr. skrev, for 1 minut siden:

Tror jeg også er favoritten pt.  

Skrevet

Det er sexet og uhyre tiltrækkende hvis man viser man ikke vil sætte nogle ordentlige rammer op for samvær.

Skrevet
  • Author
Sherlock skrev, for 2 minutter siden:

Uden tvivl, men hendes situation taget i betragtning skal der lift planlægning til.

Skrevet
Sherlock skrev, for 1 minut siden:

Det er sexet og uhyre tiltrækkende hvis man viser man ikke vil sætte nogle ordentlige rammer op for samvær.

Det vigtigste er vel her at få tingene op og stå og vel i en fart. I mit forslag om en naturoplevelse er der dog en hvis klimamæssig begrænsning indbygget.

Skrevet
  • Author
jensen jr. skrev, for 5 minutter siden:

Det vigtigste er vel her at få tingene op og stå og vel i en fart. I mit forslag om en naturoplevelse er der dog en hvis klimamæssig begrænsning indbygget.

Jeps. Må holde øje med vejrudsigten her til weekenden:). ....og håbe at hun ikke er allergiker.

Redigeret af R2D2

Skrevet

Hvis du er single, hvorfor så ikke hos dig ? Det lyder til du må finde et motel :)

Redigeret af For-sjov

Skrevet
  • Author
Skovfogeden skrev, for 48 minutter siden:

Jeg har gjort det flere gange i skoven eller i naturen.

Shelter eller andre hytter er en oplagt mulighed.

Nogen steder du vil anbefale, som ikke ligger for langt væk fra Odense?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.