Hop til indhold
elwis

VAVA Aarhus / Viby.. Top Karakter herfra.

Recommended Posts

Jeg har Besøgt VAVA nogle gange i Vejle.  Og jeg blev utrolig glad, da jeg så at hun nu var tilbage i Danmark.  Denne gang i Viby ved Aarhus.

Personligt syntes jeg at VAVA er en super smukt ung pige/kvinde med en super flot krop og en dejlig personlighed. (ikke noget silicone heldigvis)  Jeg har klart den opfattelse at hun er super sød, hvis du behandler hende godt.
Hun er på ingen måde en pige man skal gå til hvis man ønsker hardcore sex og XXX ting.  Men derimod en pige man skal gå til hvis man bare ønsker en RIGTIG god gang kæreste sex.  Hvis man læser hendes annoce https://annoncelight.dk/showad/350507  (når den er aktiv.  Det virker til at den tit er slået fra.  Men den skal nok komme igen)  Så står der også de ting hun tilbyder.

Jeg kommer 100% til at besøge VAVA igen.  Da hun bare er rigtig sød og klart den smukkeste thai jeg har set.  

Så igen de varmeste anbefalinger herfra, og pas nu rigtig godt på hende.   Og ja.  Hvis du har en alt for stor diller, Så tror jeg ikke dette er noget for dig, da hun fortalte at hun nogle gang var nød til at sige fra. Så er det nok bedre at søge et andet sted.

Stedet i Viby.  Er ikke lige det fedeste sted, da det er i en boligblok. Men det er ok.  Man kan godt komme ind og ud, uden de store problemer.    

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Julemand79 skrev, for 1 time siden:

Ingen Anonce på hans link ellers ok

Vava har kun sin annonce aktiv når hun har ledige tider :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Vava har kun sin annonce aktiv når hun har ledige tider :) 

Hun må være en populær dame eller holde ferie. Har forsøgt en 7-8 gange at trykke på linket i denne uge på forskellige dage og tidspunkter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Armstrong skrev, for 27 minutter siden:

Hun må være en populær dame eller holde ferie. Har forsøgt en 7-8 gange at trykke på linket i denne uge på forskellige dage og tidspunkter 

Hun er vist populær. Da jeg fandt siden aktiv, havde jeg kigget få minutter før hvor den var inaktiv,  og efter jeg skrev til hende og fik aftalen, var annoncen nede igen. 
Jeg tror bare hun passer på sig selv og kun tager nogle få gæster pr dag. Og det er nok meget klogt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julemand79 skrev, for 9 timer siden:

Ingen Anonce på hans link ellers ok

Prøv nu at læs hvad jeg skriver om hendes link.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været ved vava for nylig, jeg kan kan forstå begejstringen for hende og hendes ansigt er super kønt og charmerende med de små smilehuller! Hun blev på et tidspunkt sammenlignet med S, det synes jeg så ikke helt hun lever op til. S blev oprigtig liderlig og havde et helt andet drive. 
ingen tvivl vava er sød og dejlig, men det der med 10 gange spytten i vådserviet efter blow og når der skal bruges glidecreme under akten så synes jeg bare det bliver for “distanceret” på en eller anden måde. 
Synes kemien var fin og jeg er en pæn og ren fyr så kan næsten ikke være det, men jeg synes bare lige der mangler det sidste for at jeg vil besøge hende igen - men jeg er nok også lidt kræsen og krævende. Synes alligevel når man ligger 1300 kr for en massage der bare er hygge/afslapning og så sexen er en distanceret gfe, så bliver det ikke en gentagelse. Der er trods alt kun råd til et par besøg om måneden, så må det gerne spille! 

Nu havde hun fået så meget ros, så kan hun lige få lidt konstruktiv kritik - hvis hun kigger med;) 

en 7er hvis S er 10 herfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
abemand skrev, for 15 timer siden:

Må man komme i munden på hende?

Hvis ikke husker forkert. Så nej. Og det tror også der står i annoncen, når den er aktiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg også besøgt Vava og må slutte mig til koret med krillss.

Hun er super køn, og dejligt selskab.

vi hyggede og pjattede og alt var godt.

Selve massage er dog ikke noget at skrive hjem om.

BJ delen er isoleret set, fantastisk. Dog tager det lidt af fornøjelsen at hun ofte spytter spyt ud i køkkenrulle.

Hvad angår sexdelen vil jeg beskrive den som gennemsnitlig - “S” var i min bog længder bedre og mere indlevende.

Personligt tvivler jeg også på at alderen er helt korrekt, men det står for egen regning :)

Fint besøg, men kommer nok ikke igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min tur til at besøge Vava.

Skøn køn dejlig yngre thaipige, rigtig sød, alm massage uden pirring næsten før til sidst.

Kan anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Cocoa skrev, for 6 minutter siden:

Hun skriver godt no anal, men er der nogen som har fået mere end standard fp??

Hvis der er ville det være uendelig dårlig stil at fortælle om det når hun skriver hun ikke yder det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Hvis der er ville det være uendelig dårlig stil at fortælle om det når hun skriver hun ikke yder det. 

Har ikke fået anal eller spurgt om det da det står i annoncen, at hun ikke tilbyder det.

Undskyld min dårlige stil og det står ikke i annoncen at hun tilbyder det, og det er nok også kun til yngre gentlemen men hun tilbød cola eller kildevand og gav et dejligt knus da jeg gik.  :D  Måtte bekende disse to oplevelser også, undskyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
elwis skrev, for 15 timer siden:

Er der en som ved om vava ikke er her mere.  Har ikke set hende online i noget tid nu. 

Sidste uge er længe siden men der var hun der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Vava i sidste uge og det bliver ved dette ene besøg. Vava er efter min mening en smule overhypet her inde, hun er nok et sted i trediverne vil jeg tro og ser skam ok ud. Jeg er dog enig med dem der mener at Vava virker distanceret i agten og det er et stort turnoff i min bog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Treesome skrev, for 9 timer siden:

Besøgte Vava i sidste uge og det bliver ved dette ene besøg. Vava er efter min mening en smule overhypet her inde, hun er nok et sted i trediverne vil jeg tro og ser skam ok ud. Jeg er dog enig med dem der mener at Vava virker distanceret i agten og det er et stort turnoff i min bog.

Jeg vil give dig ret i. At hun ikke helt yder samme service mere.  Og selvom vi har en god kemi og nok også derfor jeg har været utrolig glad for hende. Så virket hun lidt træt da jeg besøgte hende for Ca 1 måned siden. 

Men jeg syntes nu stadig hun er i toppen. Og jeg giver hende lige en chance mere.  Kan forstå hun er kommet et nyt sted nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været der, og var da lidt småbekymret med ovenstående blandede anmeldelser i mente. Men hos mig får hun topkarakterer, den dejligste pige synes jeg hun er, skøn krop, ingen silikone, skøn personlighed, masser af humor og god engelsk. Ja hun spytter i en vådserviet et par gange, men det havde jeg sgu nok også gjort hvis jeg havde haft en pik i munden :D. Bestilte egentlig 30 minutter, men fik lov til at forlænge til 1 time selvom hun var gået igang, og ja massagen er blød men hendes personlighed, dejlige beskrivelse af steder jeg skal se i Thailand mens hun gav mig massage gjorde det hele til en dejlig oplevelse. Den afsluttende omgang var dejlig og vi grinede og hyggede lidt efter det var "overstået". Hun er en ny favorit, håber jeg kan nå et par gange mere inden hun smutter den 22. december, hun kommer dog heldigvis tilbage i januar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mesteryowda skrev, for 2 timer siden:

Har lige været der, og var da lidt småbekymret med ovenstående blandede anmeldelser i mente. Men hos mig får hun topkarakterer, den dejligste pige synes jeg hun er, skøn krop, ingen silikone, skøn personlighed, masser af humor og god engelsk. Ja hun spytter i en vådserviet et par gange, men det havde jeg sgu nok også gjort hvis jeg havde haft en pik i munden :D. Bestilte egentlig 30 minutter, men fik lov til at forlænge til 1 time selvom hun var gået igang, og ja massagen er blød men hendes personlighed, dejlige beskrivelse af steder jeg skal se i Thailand mens hun gav mig massage gjorde det hele til en dejlig oplevelse. Den afsluttende omgang var dejlig og vi grinede og hyggede lidt efter det var "overstået". Hun er en ny favorit, håber jeg kan nå et par gange mere inden hun smutter den 22. december, hun kommer dog heldigvis tilbage i januar. 

Sjovt jeg har prøvet at finde hende noget tid nu. Men har ikke haft held til det. Så jeg gik ud fra at hun var rejst.  Men dejligt at hun stadig er her.  Hvor holder hun Ca til nu?.    Og har hun fået ny annonce måske?

Redigeret af elwis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...