Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Mødom

Recommended Posts

sneræven skrev, for 3 minutter siden:

kompliceret

Det er det ord jeg skal bide mærke i, det udtryk har du i hvert fald nævnt før... ikke at jeg bliver så meget klogere ud over jeg kan forstå at jeg ingenting forstår :D

sneræven skrev, for 5 minutter siden:

Var SiljeNips i øvrigt forbi?

Nej, der er vist nogle ret stramme regler for hvor mange der kan deltage som gæsteværtinder. Men jeg tror det er meningen at det er nye gæstevisitter der er med hver gang, så der kan blive plads til alle over tid. Det handler også om hvor mange der rent fysisk er plads til. Lidt tæt sidder man jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

@sneræven @AB455 @Francois og andre
Har i lagt mærke til at I har flyttet diskussionen om Evas Fredagsbar(e) over i en tråd med emnet mødom? :mrgreen: 

Sorry, det var mig vist mig der startede. Jeg laver et opslag i Eva's og forsøger at lokke afsporingen derover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AB455 skrev, for 8 minutter siden:

Sorry, det var mig vist mig der startede. Jeg laver et opslag i Eva's og forsøger at lokke afsporingen derover.

sneræven skrev, for 1 minut siden:

Det var vist mig der var skyld i at en kort sidebemærkning blev en afsporing ...
Beklager ... 

Ja, ja det går jo nok :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 12 minutter siden:

ikke at jeg bliver så meget klogere ud over jeg kan forstå at jeg ingenting forstår :D

Det skal du ikke være spor ked af - det gør jeg heller ikke (forstår noget)
Det er derfor det er kompliceret ... 

AB455 skrev, for 13 minutter siden:

Nej, der er vist nogle ret stramme regler for hvor mange der kan deltage som gæsteværtinder. Men jeg tror det er meningen at det er nye gæstevisitter der er med hver gang, så der kan blive plads til alle over tid.

Silje er heller ikke gæsteværtinde - blot gæst .. eller det var hun i hvert fald første gang ... 
Ku' godt forstille mig at hvis Silje er med lægger det nok ikke en dæmper på snakken ...
Kender både Silje og Eva Nadine, sætter meget stor pris på de to piger ... og véd de begge har snakketøjet i orden ... 

Nå, ikke mere Fredagsbar-afsporing ... :D :D 
Fra een der slet ikke har været der .. men er godt orienteret ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 21 timer siden:

Jeg havde dannet mig det indtryk at du ikke følte dig så godt tilpas til sociale arrangementer.

Nåhja, nu kan jeg huske hvor det kom fra ...
Det var noget vi snakkede om i chat'en for nogle uger siden, hvor der også var en anden med i diskussionen, der har det problem ... 
Nå, det er en detalje ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

@sneræven og jeg har slidt hul på bukserne af at ligge grædende på mine knæ og bedt om tilgivelse, men ellers så må vi hellere fortsætte debatten i en ny tråd eller i Evas fredagsbar-tråd (ellers kommer ham @Aarhuselsker bare efter os igen :ph34r:)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/157770-fredag-2-september-kl-17-22-evas-fredagsbar-2-vi-gentager-succesen-i-valby/?do=findComment&comment=1440761

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 6 minutter siden:

@sneræven og jeg har slidt hul på bukserne af at ligge grædende på mine knæ og bedt om tilgivelse, men ellers så må vi hellere fortsætte debatten i en ny tråd eller i Evas fredagsbar-tråd (ellers kommer ham @Aarhuselsker bare efter os igen :ph34r:)

AB455 @Aarhuselsker har  tilgivet dig så det går nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Gutten her har årets navn der skal ikke være nogen tvivl.Han er i øvrigt doktor.F3AB68AC-95A5-4E28-BD3D-909DF63A8877.thumb.png.6218b6fbed1b5eff361b1032a577eb12.png

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gabbana skrev, for 15 timer siden:

Gutten her har årets navn der skal ikke være nogen tvivl.Han er i øvrigt doktor.F3AB68AC-95A5-4E28-BD3D-909DF63A8877.thumb.png.6218b6fbed1b5eff361b1032a577eb12.png

Flashback til min aftens "gåtur" på Facebook:lol:.. 

Der blev spurgt i en Facebook gruppe:

"Min mand og jeg har fået noget med at han tisser oppe i mig. Nu har jeg fået en fæl lugt dernede og er begyndt at bløde. Har nogen herinde erfaringer at dele eller hvad tror i det kan være":lol:.. 

Jeg måtte læse det et par gange før jeg sådan rigtig var med.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Min mand og jeg har fået noget med at han tisser oppe i mig

Ej ad, urin høre til i toilettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...