Guest Aarhuselsker Skrevet 30. August, 2022 Emnet har været diskuteret nogle gange på EG. Her er lidt videnskabeligt baseret materiale https://videnskab.dk/krop-sundhed/nej-kvinder-har-ikke-en-jomfruhinde-som-kan-afsloere-om-hun-har-haft-samleje-eller-ej?fbclid=IwAR2JUKS6szRbtd5qnXvH3ny2OwKjMndhmG90mpjT6FLIFfg4Hd5ipQz5KDU Ved i forresten godt at Århus har en rådmand der hedder Medom? og ved i at en spøgefugl skrev Mødom på en plakat, og fik det ikke rettet før den gik i trykken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2060 Skrevet 30. August, 2022 (edited) Hmm tænker ikke at man er i tvivl hvis man har poppet et par stykker. 8000 Redigeret 30. August, 2022 af 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9980 Skrevet 31. August, 2022 8000 skrev, for 6 timer siden: Hmm tænker ikke at man er i tvivl hvis man har poppet et par stykker. 8000 Det var da ellers nogen stykker 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 31. August, 2022 Jeg har taget flere mødomme end jeg bryder mig om at tænke på.. I hvertfald hvis jeg ikke skal føle mig lidt som en predator selvom alle mænd var over 18.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 31. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Jeg har taget flere mødomme end jeg bryder mig om at tænke på.. I hvertfald hvis jeg ikke skal føle mig lidt som en predator selvom alle mænd var over 18.. JRo, du er sq da slet ikke forretningsminded. Du burde jo have udbudt en abonnementsordning til kvinder, så deres fremtidige kærester/ægtefælle var ordentligt oplært, og de ikke oplevede en skuffelse på bryllupsnatten. JAVSS : JRo's Anti-Virginity Subscription Service. Kvinde, tegn abonnement for en lav månedlig ydelse, og JAVSS vil garantere at alle potentielle kæreste/husbond emner i dit lokalområde, er ordentligt oplært i kunsten at give glæde og nydelse ved sex. Og iøvrigt - er du HEEELT sikker på de alle var over 18 ? Og i så fald, hvilket håndgribeligt bevis har du for det ??!?! Inquiring minds wanna know !!! /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 31. August, 2022 Jennifer skal måske have nyt navn. "Jenni the maneater" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 31. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden: Jeg har taget flere mødomme end jeg bryder mig om at tænke på.. I hvertfald hvis jeg ikke skal føle mig lidt som en predator selvom alle mænd var over 18.. Ærgerligt for dem at starte på toppen, så alt andet derefter bliver middelmådigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 31. August, 2022 Francois skrev, for 11 timer siden: JRo, du er sq da slet ikke forretningsminded. Du burde jo have udbudt en abonnementsordning til kvinder, så deres fremtidige kærester/ægtefælle var ordentligt oplært, og de ikke oplevede en skuffelse på bryllupsnatten. JAVSS : JRo's Anti-Virginity Subscription Service. Kvinde, tegn abonnement for en lav månedlig ydelse, og JAVSS vil garantere at alle potentielle kæreste/husbond emner i dit lokalområde, er ordentligt oplært i kunsten at give glæde og nydelse ved sex. Og iøvrigt - er du HEEELT sikker på de alle var over 18 ? Og i så fald, hvilket håndgribeligt bevis har du for det ??!?! Inquiring minds wanna know !!! /Francois Jeg så id.. En af dem kom faktisk med en "skoletaske" på ryggen og så meeeeeget ung ud.. Han kunne godt se på mit chokerede ansigt at han nok måtte vise noget håndgribeligt før jeg tog imod ham.. Det er kært men meget mærkeligt når sådan en ung gut halv fnisende siger "det første gang jeg har kysset en pige".. Man kan næsten ikke lade være med at sige "Njåååår".. En af de reaktioner der virkelig må undertrykkes for ikke at dræbe alt lyst hos den mandlige part forestiller jeg mig.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2022 JenniferRomantica skrev, Lige nu: "Njåååår" *Hører jeg hver gang en ny pige ser min diller første gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 31. August, 2022 Aarhuselsker skrev, Lige nu: *Hører jeg hver gang en ny pige ser min diller første gang I det mindste går de ikke ud i køkkenet efter sukker og i førstehjælpskassen efter en pincet... har jeg hørt. /francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 31. August, 2022 … And Justice for All skrev, for 2 timer siden: Ærgerligt for dem at starte på toppen, så alt andet derefter bliver middelmådigt Jeg er faktisk umådelig smigret og takker.. Dog nærer jeg sjældent så store tanker om mig selv.. Jysk ydmyghed kan vel også et eller andet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2512 Skrevet 31. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Jeg er faktisk umådelig smigret og takker.. Dog nærer jeg sjældent så store tanker om mig selv.. Jysk ydmyghed kan vel også et eller andet.. Ydmyghed handler vel også om, at kende sine styrker, og håndtere dem med ydmyghed ... Man kan sige du har trukket et stort lod, jeg tænker også, hvad erotisk tiltrækning angår er du tæt på toppen, du har noget af det dér "Gewisse Etwas" som man sjældent møder ... Oooog ... det tror jeg nu godt du har en anelse om ... Og så er du, som jeg vist også sagde til dig en gang, en spændende person ... Jeg oplever du har mange vidt forskellige facetter, og du viser dem, i det du skriver herinde, og når man møder dig ... Jeg bruger da lidt tid ind imellem til at klø mig i nakken over det ... der er potentiale til mange gode snakke, for dem der 'klikker' med dig, tænker jeg ... Og ifølge dem der véd noget om det, så er du osse sjovt selskab ... Ville dæl'me ønske jeg var noget bedre til at 'lege' .. så ville jeg gerne opleve dig i 'fri dressur' f. eks. i Fredagsbaren ... Så jo, du har fået en del styrker .... Nå, håber det er OK .. tænkte når vi nu var i gang med at smigre, så ku' jeg lisså godt 'smigre igennem' .... Redigeret 31. August, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 1. September, 2022 sneræven skrev, for 4 timer siden: Ville dæl'me ønske jeg var noget bedre til at 'lege' .. så ville jeg gerne opleve dig i 'fri dressur' f. eks. i Fredagsbaren ... Jeg glæder mig bestemt også til at møde den sagnomspundne har-mødomsskalpe-hængende-i-bæltet-og-skarp-både-i-krop-og-tungemål-Jennifer til fredagsbaren i morgen og er egentlig for genert til at turde deltage mere end denne ene gang. Men hvis du deltager hvide ræv, så kunne jeg bestemt godt overveje at deltage en gang til. Lokke, lokke, lokke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 1. September, 2022 sneræven skrev, for 6 timer siden: Ville dæl'me ønske jeg var noget bedre til at 'lege' .. så ville jeg gerne opleve dig i 'fri dressur' f. eks. i Fredagsbaren ... Vil ligesom bare lige advare dig.. Det er dybt vanedannende at opleve JRo, også i fredagsbaren. Og det KAN anbefales at tage høreværn med, for der er ikke nogen remote der kan bruges til at skrue ned for JRo, Liv, Eva Nadine, for ikke at nævne TeleConny, når først de er i gang med at snakke. Og et sidste råd : Du skal IKKE nævne at du synes GoT sæson 7 & 8 var fantastiske. Aldrig nogensinde. Med mindre du er suicidal altså.... /Francois 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinas mand 143 Skrevet 1. September, 2022 Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden: *Hører jeg hver gang en ny pige ser min diller første gang Er det fordi de synes det er en sød lille fætter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. September, 2022 Tinas mand skrev, for 10 minutter siden: Er det fordi de synes det er en sød lille fætter Det er jeg bange for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 1. September, 2022 Francois skrev, for 12 timer siden: Vil ligesom bare lige advare dig.. Det er dybt vanedannende at opleve JRo, også i fredagsbaren. Og det KAN anbefales at tage høreværn med, for der er ikke nogen remote der kan bruges til at skrue ned for JRo, Liv, Eva Nadine, for ikke at nævne TeleConny, når først de er i gang med at snakke. Og et sidste råd : Du skal IKKE nævne at du synes GoT sæson 7 & 8 var fantastiske. Aldrig nogensinde. Med mindre du er suicidal altså.... /Francois Igen..... 7 er okay.. Men du bliver ved med at snakke om en ottende sæson hvilket jeg intet forstår af.. FYI så jeg jo heeeeeeeelt skudt i "House of the dragon".. Ét afsnit om ugen er jo tortur.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18219 Skrevet 1. September, 2022 (edited) Trident skrev, den 31.8.2022 at 10:36: Jennifer skal måske have nyt navn. "Jenni the maneater" Såååå længe det ikke afskrækker dig fra vores hyggelige stunder så må du faktisk næsten kalde mig hvad som helst selv Martha.. **især hvis du kan sangen** Redigeret 1. September, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1276 Skrevet 1. September, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Igen..... 7 er okay.. Men du bliver ved med at snakke om en ottende sæson hvilket jeg intet forstår af.. FYI så jeg jo heeeeeeeelt skudt i "House of the dragon".. Ét afsnit om ugen er jo tortur.. Er det nu jeg skal fortælle dig jeg har adgang til hvert afsnit 48 timer før de får premiere på HBO Max i Europa ? /Francois Redigeret 1. September, 2022 af Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2512 Skrevet 4. September, 2022 (edited) AB455 skrev, den 1.9.2022 at 06:39: Men hvis du deltager hvide ræv, så kunne jeg bestemt godt overveje at deltage en gang til. Lokke, lokke, lokke Tak ... Ja, jeg regner da med at deltage en gang - hvor der ikke er andet jeg skal, jeg var forhindret både første og anden gang ... Men jeg bliver ikke så længe, af hensyn til transport ... har snakket med Eva Nadine om det ... Kan jo selvfølgelig være din generthed er forsvundet efter første besøg ... Men jeg skal nok prøve at huske at give dig besked ... Redigeret 4. September, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 4. September, 2022 (edited) sneræven skrev, 1 time siden: Kan jo selvfølgelig være din generthed er forsvundet efter første besøg ... Ej altså... min hemmelige plan var jo at jeg først skulle dukke op igen når du også deltager, hvilket jeg regnede med ikke ville ske. Nu har du jo lige vendt oddsene helt på hovedet. Nu skal jeg til at pakke min generthed væk igen sneræven skrev, 1 time siden: Men jeg skal nok prøve at huske at give dig besked ... Tak, det kunne bestemt være hyggeligt at hilse på dig... og gæsteværtinderne, naturligvis - for det var jo faktisk rigtig hyggeligt Redigeret 4. September, 2022 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2512 Skrevet 4. September, 2022 AB455 skrev, for 1 minut siden: hvilket jeg regnede med ikke ville ske Øøøhh .. hvorfor (ikke)? Er bare nysgerrig ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 4. September, 2022 sneræven skrev, for 1 minut siden: Øøøhh .. hvorfor (ikke)? Er bare nysgerrig ... Uh, der blev jeg vist lige fanget i en fejlslutning, ja man kan vel ligefrem kalde det en fordom. Sorry, min fejl! Jeg havde dannet mig det indtryk at du ikke følte dig så godt tilpas til sociale arrangementer. Jeg tænker at det er et klasseeksempel på hvor lidt jeg reelt forstår om et andet individ ud fra tekst alene. Jeg beklager at min hjerne fyldte nogle forkerte tomrum ud i forhold til emner der ikke har været skrevet noget om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2512 Skrevet 4. September, 2022 AB455 skrev, for 3 minutter siden: Uh, der blev jeg vist lige fanget i en fejlslutning, ja man kan vel ligefrem kalde det en fordom. Sorry, min fejl! Jeg havde dannet mig det indtryk at du ikke følte dig så godt tilpas til sociale arrangementer. Jeg tænker at det er et klasseeksempel på hvor lidt jeg reelt forstår om et andet individ ud fra tekst alene. Jeg beklager at min hjerne fyldte nogle forkerte tomrum ud i forhold til emner der ikke har været skrevet noget om. Nåh OK ... Jo, det er skam rigtig nok .. jeg er sådan lidt et 'grænsetilfælde' hvad sociale arrangementer angår. Det er kompliceret, men du har ikke fanget det helt forkert .. bare rolig .. Så det kan skam sagtens være jeg dukker op på et tidspunkt .. som sagt, så er jeg alligevel nødt til at 'tidsbegrænse' på grund af transport frem og tilbage ... Men det er rigtigt, jeg er ikke 'fis-og-ballade' typen .. Så det afhænger rigtig meget af situationen og af deltagerne .. Og jeg er da noget nysgerrig på fredagsbaren. Var SiljeNips i øvrigt forbi? Jeg havde et møde med hende torsdag, og hun snakkede - som så mange andre - meget varmt om fredagsbar'en ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. September, 2022 @sneræven @AB455 @Francois og andre Har i lagt mærke til at I har flyttet diskussionen om Evas Fredagsbar(e) over i en tråd med emnet mødom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg