Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen. 
jeg vil lige dele en fantastisk oplevelse jeg har haft i dag med Saga. 

Jeg har meget længe gerne ville have en aftale med Saga, geografien og tiden har bare aldrig passer. 
men i dag lykkedes det. 

Inden jeg mødte hende sad jeg og kiggede i den flotteste billedbog jeg længe har set, ind kommer en fantastisk flot kvinde med er glimt i øjet og en fantastisk udstråling. 

jeg Beder om en halv time med pirringsbondage, og åbner op for min dybe hemmelighed at jeg gerne ville prøve en strap-on da tanken tænder mig helt vildt. 
vi klare det der skal klares. 

Ind kommer Sags igen og leder mig gennem en masse frækt, alt igennem hvor hun er meget opmærksom og lyttende. 
ris til Saga for også at kunne sluge hele sablen, det er der ikke mange der har haft succes med. 
og findes der noget mere frækt end når man ser savlen fra munden til pikken?

Jeg får lov til at smage på hende og hun smager fantastisk. (Det virkede også som om jeg gjorde det rigtige) 

så blev jeg beordret om på alle 4, lidt nervøs for hvad der nu skulle ske. Igen er Saga virkelig sød og god til at få mig til at slappe af. Med lidt øvelse og forskellige forsøg ender jeg med at ligge og stønne imens saga er temmelig dybt oppe i mig. 
det ender i en fantastisk orgasme for mig. 
sidder stadig med et lidt fjoget smil og lidt øm røv. 

Tak til Saga for en fantastisk oplevelse, måske jeg gør gengæld næste gang.  Men der behøver ikke gå så lang tid før vi mødes igen  

Til alle jer der overvejer, så er Sags bestemt et besøg værd, hvis man er til en fræk milf vil jeg tillade mig at kalde hende. Så gør det hun er virkelig fræk  

Link: www.annoncelight.dk/showad/350339

håber anmeldelsen falder i alles jord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Paaudkig skrev, for 2 minutter siden:

Tak tak der var jeg for meget novice til at kunne finde ud af det 

Du skal bare copy/paste linket og så sætte det ind ved at bruge det lille kæde ikon oppe i værktøjslinjen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold op hun ser vanvittigt appetitlig ud, og med den beskrivelse er hun røvet på bobler-listen,e r der nogen indikation af hvor vi ligger prismæssigt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pool
Paaudkig skrev, den 30.8.2022 at 19:52:

Hej alle sammen. 
jeg vil lige dele en fantastisk oplevelse jeg har haft i dag med Saga. 

Jeg har meget længe gerne ville have en aftale med Saga, geografien og tiden har bare aldrig passer. 
men i dag lykkedes det. 

Inden jeg mødte hende sad jeg og kiggede i den flotteste billedbog jeg længe har set, ind kommer en fantastisk flot kvinde med er glimt i øjet og en fantastisk udstråling. 

jeg Beder om en halv time med pirringsbondage, og åbner op for min dybe hemmelighed at jeg gerne ville prøve en strap-on da tanken tænder mig helt vildt. 
vi klare det der skal klares. 

Ind kommer Sags igen og leder mig gennem en masse frækt, alt igennem hvor hun er meget opmærksom og lyttende. 
ris til Saga for også at kunne sluge hele sablen, det er der ikke mange der har haft succes med. 
og findes der noget mere frækt end når man ser savlen fra munden til pikken?

Jeg får lov til at smage på hende og hun smager fantastisk. (Det virkede også som om jeg gjorde det rigtige) 

så blev jeg beordret om på alle 4, lidt nervøs for hvad der nu skulle ske. Igen er Saga virkelig sød og god til at få mig til at slappe af. Med lidt øvelse og forskellige forsøg ender jeg med at ligge og stønne imens saga er temmelig dybt oppe i mig. 
det ender i en fantastisk orgasme for mig. 
sidder stadig med et lidt fjoget smil og lidt øm røv. 

Tak til Saga for en fantastisk oplevelse, måske jeg gør gengæld næste gang.  Men der behøver ikke gå så lang tid før vi mødes igen  

Til alle jer der overvejer, så er Sags bestemt et besøg værd, hvis man er til en fræk milf vil jeg tillade mig at kalde hende. Så gør det hun er virkelig fræk  

Link: www.annoncelight.dk/showad/350339

håber anmeldelsen falder i alles jord

Tak for en god anmeldelse, og velkommen i klubben med strap-on, og til alle dem som tror i bliver homoer af at få den hårdt i røven, Så går i glip af noget helt fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalorius skrev, for 8 timer siden:

Hold op hun ser vanvittigt appetitlig ud, og med den beskrivelse er hun røvet på bobler-listen,e r der nogen indikation af hvor vi ligger prismæssigt? 

Det er hun bestemt også.. helt alm. pris for et dansk lysthus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pool skrev, for 7 timer siden:

Tak for en god anmeldelse, og velkommen i klubben med strap-on, og til alle dem som tror i bliver homoer af at få den hårdt i røven, Så går i glip af noget helt fantastisk. 

Ja det er en vild oplevelse… men vil lige sige det nåede ikke at blive rigtig hårdt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...