Hop til indhold

Skjule posteringer for konen

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Agurken skrev, for 17 timer siden:

Har du talt med hende om dette?,

Ja, jeg siger til hende cirka hver 14. dag, at jeg snart ikke kan leve uden sex, og at det er belastende for mig, at vi intet intimt har. Og spørger hvorfor hun aldrig lægger op eller tilfredsstiller mig f.eks. Når vi er sammen cirka hvert halve år, eller mindre, er det ikke fornøjelse for nogen af os, da hun på ingen måde går ægte ind i legen. Sådan oplever jeg det. Og når jeg konfronterer hende med mine behov, smiler hun og slår det hen og reagerer nærmest ikke på det. Derfor har jeg taget en beslutning om, at jeg godt må være hende utro. Og at hvad hun ikke ved, har hun ikke ondt af.  Lidt sørgeligt måske, men også spændende, bare jeg husker at passe godt på mig selv.....

Skrevet
Brygger skrev, for 23 timer siden:

når jeg konfronterer hende med mine behov, smiler hun og slår det hen og reagerer nærmest ikke på det. Derfor har jeg taget en beslutning om, at jeg godt må være hende utro. Og at hvad hun ikke ved, har hun ikke ondt af.  Lidt sørgeligt måske, men også spændende

Det er med garanti en oplevelse, som mange her på EG kan nikke genkendende til. Vi kan kalde det sørgeligt eller ej, og jeg er heller ikke selv stolt af det, men i mit tilfælde er både analysen og konklusionen magen til din.

Skrevet
Agurken skrev, den 30.8.2022 at 15:37:

Og for at foretage de betalinger in app, der registrerer du jo med dit betalingskort, så beløbet kan trækkes og så kommer der jo registreringer på din bankkonto alligevel.

Du kan købe et iTunes kort med kontanter og sætte det ind på din iTunes konto. Problem løst.

Knus Pia 

Skrevet
PiaV skrev, for 3 minutter siden:

Du kan købe et iTunes kort med kontanter og sætte det ind på din iTunes konto. Problem løst.

Knus Pia 

Det kan man jo så kun hvis man lever i et Apple miljø og ikke hvis man har en Android telefon. Men der kan man sikkert købe lignende til Google Play store. Eller få en til at sende det som et gavekort. 

Men meget omstændigt...

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Det er med garanti en oplevelse, som mange her på EG kan nikke genkendende til. Vi kan kalde det sørgeligt eller ej, og jeg er heller ikke selv stolt af det, men i mit tilfælde er både analysen og konklusionen magen til din.

Ja det kan gælde begge veje, at det er kvinden der ikke får sit behov dækket, men der er forhold hvor man også kan finde en løsning på det og ja så nogle hvor det bare ikke kan komme på tale. 

Det er ikke altid let ...

Redigeret af Gæst

Skrevet
Agurken skrev, Lige nu:

Det kan man jo så kun hvis man lever i et Apple miljø og ikke hvis man har en Android telefon. Men der kan man sikkert købe lignende til Google Play store. Eller få en til at sende det som et gavekort. 

Men meget omstændigt...

Ja der er også Google giftcards. 

Om det er omstændigt er vel smags sag og alligevel relativt nemmere i forhold til det bøvl det kan give at blive busted af konen med en dating profil...

Knus Pia  

Skrevet

Du skal bare kigge kontoudtoget igennem, finde ud af hvordan din kone gør og så kopiere dette - der er igen grund til at opfinde den dybe tallerken to gange ;-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Opret em konto i eget navn i hvilken som helst bank. Medmindre du giver “konen” fuldmagt til at se kontoen så er det kun dig som kan se den.

I dag er alt registret på personnummer og knyttet til personligt login. Intet bliver delt med andre medmindre man selv giver fuldmagt.

Så du kan have flere personlige konti i samme bank som jeres fælles økonomi uden st hun ved noget eller banken underetter hende.

Skrevet
Hr Lille Niels skrev, for 11 timer siden:

Opret em konto i eget navn i hvilken som helst bank. Medmindre du giver “konen” fuldmagt til at se kontoen så er det kun dig som kan se den.

I dag er alt registret på personnummer og knyttet til personligt login. Intet bliver delt med andre medmindre man selv giver fuldmagt.

Så du kan have flere personlige konti i samme bank som jeres fælles økonomi uden st hun ved noget eller banken underetter hende.

Pas på, der kan være afledte effekter:

Banken indberetter til Skat, så ikke noget med at kikke med i Selvangivelse.

Banken kan sende mail til e-boks...

Banken kan sende fysisk post. Har lige oplevet at en bank, hvor jeg kun har en enkelt konto og iøvrigt aldrig har været, da den er i en anden landsdel, sendte fysisk brev om at nu starter MitId helvedet for mig.

Skjold

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.