Hop til indhold

At få lyst komando

Featured Replies

Skrevet

De fleste piger vil gerne have en booking i god tid. Som minimum timer i forvejen og gerne dagen før - i hvert fald for de populære piger i det dyrere segment.

Mit problem er at min lyst er meget impulsiv. At jeg har lyst onsdag aften gør ikke nødvendigvis at jeg er fyr og flamme torsdag formiddag. Og nu har jeg prøvet en del gange at booke en aftale, for egentlig ikke at have lyst når tiden er inde. Ofte er resultatet derefter og slet ikke det samme, som hvis jeg havde været tændt i krop, tanke og sjæl på tidspunktet for mødet.

Andre der har det på samme måde - og hvad gør I for at undgå det?

Redigeret af … And Justice for All

Skrevet

Det kender jeg rigtig godt. De bedste oplevelser med glædespiger jeg har haft, har været de impulsive hvor jeg har haft så meget lyst, at jeg måtte fake en tandlægetid og gå fra arbejde tidligt og tage direkte ud på en klinik. Risikoen for at favoritpigen er optaget findes selvfølgelig, men jeg har ikke været udsat for det endnu.

Jeg har også som dig prøvet at booke lang tid i forvejen, og lysten så er faldet på dagen. Kan være pga arbejdspres, dårlig søvn osv osv, og oplevelsen har været middelmådig som effekt deraf.

Hvad gør jeg ved det? Jeg foretrækker klinik fremfor sms korrespondancer, så derfor booker jeg ikke en eller flere dage i forvejen, men ringer til klinikken på dagen og hører hvornår der er tid. På den måde kender jeg dagsformen, og ved om jeg har lyst eller ej.

Skrevet
… And Justice for All skrev, 1 time siden:

At jeg har lyst onsdag aften gør ikke nødvendigvis at jeg er fyr og flamme torsdag formiddag.

Den kan jeg godt genkende. Eller den variant, hvor man kan se i sit eget program, at der kan laves en aftale torsdag middag, men når det så bliver torsdag morgen/formiddag og man skal til at lave en aftale, så er lysten ikke så stor, som man havde sat næsen op efter.

Personligt kan jeg så finde på at gå efter en omgang thaimassage i stedet på et af de mange steder, hvor der tilbydes ekstraydelser. Kan pigen undervejs i massagen få mig tændt, så ender det med sex alligevel, og er stemningen ikke lige til det, kan man jo nøjes med massagen eller evt købe et håndjob med.

… And Justice for All skrev, 1 time siden:

hvad gør I for at undgå det?

Booker på dagen, når man ved, hvad man er i humør til. Ulempen er så, at det nogen gange kan være svært at få en aftale hos en af de piger, man har udset sig. Hvilket også er problematisk for lysten, hvis det er svært at få en aftale i stand i det tidsrum, der er muligt.

Skrevet

Jeg tror bare vi er forskellige, ligesom i hvor tit vi i det hele taget besøger de dejlige kvinder.

Mit problem er lidt modsat. Hvis jeg vil planlægge med en der ikke er her fast eller ikke har fast vagt, så har hun det med at være smuttet eller taget ferie/fri når jeg kan. Jeg har heller ikke så mange huller hvor det kan lade sig gøre.

Til gengæld når det så er planlagt, gerne flere uger i forvejen, så glæder jeg mig som en lille møgunge med næsen trykket flad mod ruden til slikbutikken. Jeg opbygger stille og roligt en glæde til at nu er det lige snart og nyder også tiden frem til besøget. Dog husker jeg også at holde forventningerne nede, men det ødelægger nu ikke min glæde og spænding til besøget. Selvom det jo ikke altid er fantastisk, så synes jeg (næsten) altid jeg får noget godt ud af besøget. 

Jeg skal da ærligt indrømme at jeg også et par gange har taget på spontan tur, og det var fantastisk på en hel anden måde end jeg havde regnet med. Men det er alligevel lidt snyd med den ene, for hun havde været på min radar i mindst seks måneder inden "spontan" besøget. Den anden... Der lærte jeg så noget helt nyt og frækt :-P så det var bestemt også en god tur.

Bottom line: Jeg trives med planlægningen, men pludselige eventyr skal man jo også huske tage med på, i stedet for altid at se til fra sidelinjen.

Redigeret af AB455

Skrevet

Jeg er nødt til at planlægge i god tid, af rent praktisk / økonomiske grunde, eller fordi det er en bestemt pige jeg vil besøge.
Jeg kender også det med svingende lyst, det har også ganske meget med alderen at gøre.
Og så kan jeg nogle dage være noget så træt, uden egentlig årsag.

Men hvis lysten eller potensen er lidt nede, så er jeg forberedt på det - så bruger vi bare tiden på at kramme / nusse / kæle ... og der er en tendens til at noget af lysten kommer, når jeg først er hos pigen ... 
Jeg er ret vild med at være kærlig med pigerne, og det kræver jo ikke så meget potens ... ;)

Et andet problem er, at rejsningen tit svigter når vi er lidt inde i forløbet, også selv om der er masser af lyst .. og så er den ikke til at få 'i gang' igen ... 
Men flere piger har fortalt mig at det problem er der mange der har - også de yngre ... 

Skrevet
AB455 skrev, for 8 minutter siden:

Til gengæld når det så er planlagt, gerne flere uger i forvejen, så glæder jeg mig som en lille møgunge med næsen trykket flad mod ruden til slikbutikken. Jeg opbygger stille og roligt en glæde til at nu er det lige snart og nyder også tiden frem til besøget. Dog husker jeg også at holde forventningerne nede, men det ødelægger nu ikke min glæde og spænding til besøget. Selvom det jo ikke altid er fantastisk, så synes jeg (næsten) altid jeg får noget godt ud af besøget. 

Oh yeah ... 
Det er godt de kære piger ikke kræver penge for al den nydelse vi får før og efter besøget ... så havde det dæl'me været dyrt ... 
På den anden side, så skal vi (eller i hvert fald jeg) passe på et ikke fylder for meget mentalt ... 

Igen, så hjælper min forkærlighed for at kæle med pigen med at undgå totale fiaskoer og skuffede forventninger - eller at svigtende rejsning er et stort problem ...
De fleste, jeg har besøgt, er OK med den del ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 5 minutter siden:

Det er godt de kære piger ikke kræver penge for al den nydelse vi får før og efter besøget ... så havde det dæl'me været dyrt ... 

LoL - Ja, de skulle bare vide hvor meget det "lille" besøg kan bredes ud på dage, før OG efter som du så rigtigt skriver :D

sneræven skrev, for 7 minutter siden:

På den anden side, så skal vi (eller i hvert fald jeg) passe på et ikke fylder for meget mentalt ... 

For mig er det ikke så meget at det kommer til at fylde for meget. Min hverdag er fyldt med aktiviteter både ude og hjemme. Det er sin sagt mere det der med at huske at nyde det der kommer og ikke forvente et eller andet specifikt som det hele så kan falde på.

sneræven skrev, for 10 minutter siden:

Igen, så hjælper min forkærlighed for at kæle med pigen med at undgå totale fiaskoer og skuffede forventninger - eller at svigtende rejsning er et stort problem ...

Lyder som en god og dejlig strategi :)

Skrevet

Altså for mig er det altid impulsivt - nogle gange kan jeg også finde på det selvom jeg allerede har haft sex en eller to gange samme dag. Pigerne kan undre sig over den begrænsede sædmængde- men det er nok det største problem med det. Jeg vil slet ikke kunne planlægge sex dage eller uger i forvejen. Men jeg er så også så heldig at jeg alene på hjemmefronten har sex 2-4 gange om ugen. 

Skrevet
AB455 skrev, for 29 minutter siden:

Lyder som en god og dejlig strategi 

Ja, den er brugbar på mange måder.

Da jeg besøgte favorit-pigen for en tre måneders tid siden, oplevede jeg for første gang at potensen næsten helt svigtede.
Og da var jeg helt ærligt noget rystet.

Men så besluttede jeg mig for at besøge hende igen, og på forhånd bestemte - hvilket jeg også skrev til hende - at lade potens være potens, og koncentrere mig om at kæle.
Det var een af de bedste oplevelser jeg overhovedet har haft ... 
Men med besøget i tankerne, var potensen tilbage i fuldt flor så snart jeg kom hjem ... 
Og næste dag. Og næste dag. Og næste dag ... :D:D

Jeg har kontakt med en anden GP der véd noget om de dele, og jeg vil prøve at få hjælp hos hende, hvis det er muligt.
For det er da en begrænsning ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 41 minutter siden:

Men med besøget i tankerne, var potensen tilbage i fuldt flor så snart jeg kom hjem ... 
Og næste dag. Og næste dag. Og næste dag ... :D:D

Har du husket at sende hende penge for ydelserne i dagene efter :biggrin:

sneræven skrev, for 42 minutter siden:

Jeg har kontakt med en anden GP der véd noget om de dele, og jeg vil prøve at få hjælp hos hende, hvis det er muligt.
For det er da en begrænsning ... 

Ja, man vil så gerne det hele, men tiden sætter sine spor alle steder. Jeg synes nu alligevel at når jeg falder over artikler (eller indlæg her på forum) om emnet så kan der gøres meget, såvel psykisk som fysisk. Jeg er bestemt heller ikke uberørt af tidens tand og slid, og undertrykkelse af egne behov gennem mange år. Da jeg sprang ud i denne dejlige verden var mine forestillinger helt ude i skoven om hvor meget sex jeg skulle og kunne have. Hverken mit behov eller libido er som da jeg var tyve, men en mangeårig nedtoning af sensualitet og sex gjorde at jeg ikke tænkte videre over det, og troede at "nu samler jeg op fra sidst og tænder bare igen..." Nja... Sådan var det så ikke lige. I øvrigt nok også meget godt for pengepungen ;)

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 10 timer siden:

De fleste piger vil gerne have en booking i god tid. Som minimum timer i forvejen og gerne dagen før - i hvert fald for de populære piger i det dyrere segment.

Mit problem er at min lyst er meget impulsiv. At jeg har lyst onsdag aften gør ikke nødvendigvis at jeg er fyr og flamme torsdag formiddag. Og nu har jeg prøvet en del gange at booke en aftale, for egentlig ikke at have lyst når tiden er inde. Ofte er resultatet derefter og slet ikke det samme, som hvis jeg havde været tændt i krop, tanke og sjæl på tidspunktet for mødet.

Er på mine gamle dage blevet meget lyst dreven, og er ret tilfreds med det. Har sar frekvensen af besøgene meget ned, men til gengæld så er de ofte at længere varighed og højere kvalitet.

Det har også betydet at jeg ikke altid kan komme til den pige jeg havde i tankerne, og det er også ok. Har betydet at jeg har kastet er bredere net angående hvilke piger jeg besøger

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 11 timer siden:

Hvad vi gør for at undgå det?

Jah de sidste tre nætter før et besøg sover jeg med hænderne over dynen. Det hjælper en del.

Skrevet
AB455 skrev, for 22 timer siden:

Har du husket at sende hende penge for ydelserne i dagene efter 

Det ville nok være mere end min økonomi kan klare ... :D
Der er tale om temmelig mange dage .... 
Jævnfør det du skriver om behov og libido, så har jeg lagt mærke til at min libido svinger en del, men at den basale libido har en tendens til at blomstre voldsomt op, hvis jeg har besøgt en GP jeg er særlig tiltrukket af .. 
Det er faktisk kun sket for alvor et par gange.
Førte gang for en seks-otte år siden da jeg besøgte en bestemt pige hos CassiopeiaStars ... 
Dén var slem, jeg kunne ikke få hende ud af hovedet, og var oppe på dupperne hele sommerferien ... 
Men efter halvanden måneds tid forsvandt det pludselig, og det vendte ikke tilbage på samme måde selv om jeg besøgte hende et par gange igen, før hun stoppede.
Denne gang er det knap så voldsomt, men til gengæld betydelig mere vedholdende - det kan der være flere forklaringer på .. 

Tror der sker noget lignende for os ældre mænd, som for mange kvinder .. hvis vi ikke er i nærheden af nogen der vækker den, visnr seksualiteten simpelt hen ...

AB455 skrev, for 23 timer siden:

For mig er det ikke så meget at det kommer til at fylde for meget. Min hverdag er fyldt med aktiviteter både ude og hjemme.

Jeg skal passe lidt på fordi jeg lige er gået på pension.
Men jeg er efterhånden også ved at få andre aktiviteter på plads, og det er jo da en fordel ... 
For mig handler det ikke kun om sexkøb, men også en mere teoretisk interesse for det med følelser og seksualitet.. 
Der er ikke rigtig andre steder end hér på EG, der nogle gange er nogle interessante snakke om det ... 
Og jeg har hele livet igennem været 'klemt' på området, bl. a. med et kærlighedsliv der stort set kollapsede totalt allerede fra starten.

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, 1 time siden:

Jævnfør det du skriver om behov og libido, så har jeg lagt mærke til at min libido svinger en del, men at den basale libido har en tendens til at blomstre voldsomt op, hvis jeg har besøgt en GP jeg er særlig tiltrukket af .. 

Jeg tror godt jeg kan genkende det, selvom det ikke helt er på linje med din tur til Cassiopeia. Jeg arbejder stadig og udsigten til pension er endnu et stykke forude (men de rykker jo fanme også grænsen hele tiden :D). Det gør at hverdagens stress og jag har det med at skubbe de lystige tanker og dermed libido i baggrunden. Når jeg har lavet en aftale derimod så kommer fokus kravlende tilbage. Derfor passer det mig godt at planlægge besøgende i god tid. 

sneræven skrev, 1 time siden:

For mig handler det ikke kun om sexkøb, men også en mere teoretisk interesse for det med følelser og seksualitet.. 

Ja, jeg ved du har skrevet om det før. Altså det med din nysgerrighed i forhold til følelser, intimitet og udforskning af det der sker i mødet mellem to mennesker. Jeg har mere blot en mangel som jeg godt ved hvad handler om. Det bilder jeg mig i hvert fald ind. Jeg trænger til at blive set og rørt ved. At blive mødt med lidenskab og ønsket om at det er mig der er i fokus for en andens begær eller lyst. Det er store ønsker at sætte til mødet med en GP, men det lykkes faktisk en gang imellem, hvad enten det så er en tåge af illusion som jeg lader mig indhylle i eller om det faktisk er spontan glæde der popper op fra tid til anden. Jeg tror at hvis jeg var mere trofast i forhold til dem jeg besøger, så ville der måske lettere opstå en glæde ved at møde en velkendt kunde, men jeg er så smerteligt bevidst om at jeg jo forråder den aftale som jeg har lavet med min livsledsager for mange år siden så jeg ikke vover selv at få for mange følelser i klemme, uanset at vi ikke længere giver os hen for hinanden, ikke ser hinanden som seksuelle individer, ikke har overskuddet til at begære hinanden. Dertil er de øvrige kampe vi må kæmpe i det liv der blev vores for omfattende. I hvert fald i en årrække endnu.

Det blev sgu meget navlebeskuende, men det jeg egentlig tror jeg ville frem til er at for mig handler det om overskud til intimitet, og overskud er ikke noget jeg har, det er noget jeg tager og det kræver blot at jeg laver en aftale. Så tager jeg mig helt automatisk tid til at se frem til besøget og med det glæden, følelsen og libidoen. Så for mig er det mest før, med mindre du altså stikker mig nummeret på hende fra Cassiopeia ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.