Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ok, så kommer der et af de krævende spørgsmål!

Jeg leder efter en lækker thaikvinde, alder ikke vigtig, bare hun er lækker!

Hun skal være god til massage - rigtig massage, enten thai, tantra, olie, eller lign.

Hun må gerne (ikke vigtigst) være nøgen eller afklædt mens hun masserer.

Hun skal være i Kbh eller omegn.

HJ skal være en mulighed - og det skal ikke koste spidsen af en jetjager!

Jeg skal bruge et navn og et sted.

- og jeg skal bruge en anvisning til hvad det koster - thaierne er rigtig gode til at lægge på hele tiden, og på den måde bliver det en forhandling konstant, og det gider jeg ikke.

Venter med spænding på kvalificerede bud.

Send evt en PM, hvis du ikke vil dele.

Mvh.

Thomsen

Skrevet

Han skriver jo at hun skal være lækker, syntes absolut ikke at katin er lækker, har desvære besøgt hende og fik massage med gummihandsker på.

Kommer aldrig igen der.

Besøg on på gammel køgelandevej 505 hun er top lækker og prisen for alt er 1000-1200 kr.

Skrevet

Here we go again:

Nina på New Star.

Hun giver rigtigt, rigtigt god massage, uanset hvilken form du vælger. Og hun er ret og slet en ... pisselækker voksen lille kvinde.

Jeg aner ikke hvad diverse spidser koster i Danmark, men jeg vil tro du slipper af med cirka 600 kr for en god gang massage inkl svensk.

B

Skrevet

Ok, så kommer der et af de krævende spørgsmål!

Jeg leder efter en lækker thaikvinde, alder ikke vigtig, bare hun er lækker!

Hun skal være god til massage - rigtig massage, enten thai, tantra, olie, eller lign.

Hun må gerne (ikke vigtigst) være nøgen eller afklædt mens hun masserer.

Hun skal være i Kbh eller omegn.

HJ skal være en mulighed - og det skal ikke koste spidsen af en jetjager!

Jeg skal bruge et navn og et sted.

- og jeg skal bruge en anvisning til hvad det koster - thaierne er rigtig gode til at lægge på hele tiden, og på den måde bliver det en forhandling konstant, og det gider jeg ikke.

Venter med spænding på kvalificerede bud.

Send evt en PM, hvis du ikke vil dele.

Mvh.

Thomsen

nu koster spidsen af en jetjager ikke ret meget i forhold til resten af flyet, mener spidsen koster ca 16000 kr :lol: :lol:

Skrevet
  • Author

Massage med gummihandsker..? :(:o:shock:

Meget underligt....

Han skriver jo at hun skal være lækker, syntes absolut ikke at katin er lækker, har desvære besøgt hende og fik massage med gummihandsker på.

Kommer aldrig igen der.

Besøg on på gammel køgelandevej 505 hun er top lækker og prisen for alt er 1000-1200 kr.

Skrevet
  • Author

Nice...tak for svar! ;)

Here we go again:

Nina på New Star.

Hun giver rigtigt, rigtigt god massage, uanset hvilken form du vælger. Og hun er ret og slet en ... pisselækker voksen lille kvinde.

Jeg aner ikke hvad diverse spidser koster i Danmark, men jeg vil tro du slipper af med cirka 600 kr for en god gang massage inkl svensk.

B

Skrevet

Massage med gummihandsker hos Katin Jyllingevej ???? det har jeg godt nok aldrig oplevet hos hende og kommer der ellers ofte

Havde du ikke været i bad inden du besøgte hende ????

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Skrevet
Livsnyderen 75 skrev:
Massage med gummihandsker hos Katin Jyllingevej ???? det har jeg godt nok aldrig oplevet hos hende og kommer der ellers ofte

Havde du ikke været i bad inden du besøgte hende ????

Jeg har oplevet det samme som xxx69 at få massage med gummihandsker på... Jeg må indrømme, at hun er meget diskret, når hun tager dem på, så det er nok derfor du ikke har bemærket det. Hun er dog så god til massagen, at man ikke kan mærke at der er gummihandsker, medmindre du har set det og er bevidst om det. Hun tager også handskerne diskret af igen, kan ikke huske om det var i forbindelse med at man vender sig om på ryggen. Men måske har hun svært ved at tåle alt den olie.

Men det er en aldeles udemærket massage hun yder.

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.