Hop til indhold
Guest daddyo

shamaness kbh

Recommended Posts

Guest daddyo

https://sugardaters.com/da/profile/n9Z9x7nVo5
Jeg laver en aftale , om at købe en ring til hende, 5800 , og vi begynder at skrive lidt om hvor og hvad osv betalingen skulle falde
Pludselig spørger hun om jeg er vaccineret, jeg skriver ja polie og stivkrampe, og hun siger så at så kan vi desværre ikke mødes ??? Spørger om hun mened covid 19 og ja den påtvungne
vaccine , kan hun ikke mødes med nogen som har fået. Jeg siger at hun nok ikke møder nogen så, da alle jo er vaccinerede, og hun er spild af tid ?? What )

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 44 minutter siden:

https://sugardaters.com/da/profile/n9Z9x7nVo5
Jeg laver en aftale , om at købe en ring til hende, 5800 , og vi begynder at skrive lidt om hvor og hvad osv betalingen skulle falde
Pludselig spørger hun om jeg er vaccineret, jeg skriver ja polie og stivkrampe, og hun siger så at så kan vi desværre ikke mødes ??? Spørger om hun mened covid 19 og ja den påtvungne
vaccine , kan hun ikke mødes med nogen som har fået. Jeg siger at hun nok ikke møder nogen så, da alle jo er vaccinerede, og hun er spild af tid ?? What )

Håber da ikke du har købt den ring til hende.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
pdrhan skrev, den 29.8.2022 at 10:07:

Håber da ikke du har købt den ring til hende.......

nej nej  hvad tror du ) havde tænkt på den lille brune ring rundt om min finger uden negl, da jeg skrev, og tja , hvis det kunne være en hele nat , så var beløbet måske ikke helt i skoven. Men det viste sig hun var helt i skoven )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...