Hop til indhold
Sliksen

Billeder af kønsdele

Recommended Posts

Hej :)

Jeg er nysgerrig efter at høre jeres mening om close up billeder af missen i annoncer. Personligt har jeg ikke brug for dem, og finder billeder der gemmer lidt til fantasien væsentligt mere pirrende. 
/Sliksen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er kæmpe fortaler for at pigerne viser både bryster, mis og numsehul frem for at lokke mig ind i elskovsreden. Jo mere desto bedre. Min fantasi går meget længere end det, og er virkelig glad for at blive pirret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De skal vel vælge deres bedste side. Det er et udstillingsvindue. Uanset om det er missen, numsen, brysterne eller blikket.

Jeg selv... Jeg falder fuldstændig for det rigtige glimt i øjet.

Desværre er det jo nødvendigt for mange at skjule ansigtet for at beskytte deres privatliv og så må andre ting jo fremhæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sliksen skrev, for 1 time siden:

Hej :)

Jeg er nysgerrig efter at høre jeres mening om close up billeder af missen i annoncer. Personligt har jeg ikke brug for dem, og finder billeder der gemmer lidt til fantasien væsentligt mere pirrende. 
/Sliksen

Helt enig, gemme det meste til fantasien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Elsker at se billeder closeup af kusser ned store skamlæber, og frække numsehuller.

Begge dele gerne med sperm drivende ud af dem ;.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 23 minutter siden:

Elsker at se billeder closeup af kusser ned store skamlæber, og frække numsehuller.

Begge dele gerne med sperm drivende ud af dem ;.)

Enig med Laursen, men der skal ikke vises mere end der tilbydes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Jeg synes ikke et billede af en vagina eller et sæt bryster alene giver mig noget som helst, da jeg ikke kan se, om det tilhører pigen - det skaber usikkerhed i mit hoved. Billeder af pigen i noget lækkert wear gør meget mere for mig og gerne "amatør" billeder..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Billeder af numsehuller og closeups af vagina nej tak. Begge dele hører hjemme i lærebøger i anatomi for medicinstuderende. På ingen måde pirrende for mig, tværtimod.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ønske at alle GP og dem med annoncer ville vise der fisse og bryster, numse hul i fuld foto frem. 

Det er det meste erotisk smuk syn at opleve disse steder så man kan glæde til at indtage hvis man booker tid hos dem.

Vil kun sige det ville fremme deres salg og besøg.

Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Madsen skrev, 1 time siden:

Jeg ville ønske at alle GP og dem med annoncer ville vise der fisse og bryster, numse hul i fuld foto frem. 

Det er det meste erotisk smuk syn at opleve disse steder så man kan glæde til at indtage hvis man booker tid hos dem.

Vil kun sige det ville fremme deres salg og besøg.

Kim

Vil sige jeg har det på samme måde, specielt fordi jeg tænder på store skamlæber... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Og jeg tænder vildt på billeder hvor man kan se en stor klitoris.

Vil fantasere om at slikke og sutte den til kvinden forhåbentlig kommer i en våd og skrigende orgasme.

Og så bestille tid.

Og vupti en del af de kvinder der har en stor og fremtrædende klitoris er rene sexmaniacs der pga klitoris bare kommer vildt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også stor tilhænger af close-up billeder af de nedre krops åbninger, men,..............det skal være skarpe og gode billeder, jeg er meget facineret af de forskellige former og udtryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var der jo ikke kønsbestemmelse på hvem der måtte svarer:P.. Så mit besyv kommer også med.. 

Jeg finder billeder af kønsdele vulgære.. Både hvad angår mænd og kvinder.. Det ikke lige mig medmindre jeg har spurgt om det..

Sådan nogle billeder bliver ikke at finde på min annonce fordi jeg føler noget burde være "opdagelsesoplevelser" blandt andet min tissekone:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Sådan nogle billeder bliver ikke at finde på min annonce fordi jeg føler noget burde være "opdagelsesoplevelser" blandt andet min tissekone:ph34r:.. 

Din "tissekone" er sååå fin,  men dit smilende ansigt er så meget bedre;) Det var derfor jeg besøgte dig til at starte med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes en pige mis (ka' godt li' det ord - det er for mig netop ikke vulgært .. ;)) er noget af det æstetisk smukkeste og mest pirrende der findes.
Men med hensyn til billeder, så kommer det helt an på sammenhængen.
Jeg synes afgjort også det bliver alt for plat hvis det er med i en annoncetekst, dér er det et 'turn-off' ... 
Som Jennifer skriver, så skal der være noget til fantasien .. det er også derfor, jeg godt kan lide, at pigen møder mig påklædt ... 

Jeg er, som Trident, rigtig meget til søde ansigter ... 
Jeg vil gerne være oppe omkring pigens ansigt, som jeg sagde til en pige en gang, "det er dér hun er" ... 
Men samtidig er jeg helt ekset med at kropskysse - så det er svært at vælge ... :wub:
Der er så meget dejligt der skal kysses (og nusses og forkæles og NYDES ..), så det kan jeg sagtens få en halv time eller mere til at gå med ...

Nå, det er Off Topic - lod mig bare lige rive med ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sætter pris på, at det inkluderes i annoncen, fordi det kan være en præference om man kan lide det ene eller det andet. Jeg har bemærket at flere danske piger er begyndt at have det på deres annoncer i minimal grad, hvilket er enormt positivt for mig at se. På samme måde som at hårfarven er vigtig for mange, så er dette også en ting man gerne vil kunne "researche" sig til

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, den 29.8.2022 at 08:19:

Og jeg tænder vildt på billeder hvor man kan se en stor klitoris.

Vil fantasere om at slikke og sutte den til kvinden forhåbentlig kommer i en våd og skrigende orgasme.

Og så bestille tid.

Og vupti en del af de kvinder der har en stor og fremtrædende klitoris er rene sexmaniacs der pga klitoris bare kommer vildt

Yes. 100% enig. Fik kneppet en bodybuilder hvis klitoris var mega stor...og slugte den godt på hende og da hun kom skreg hun vildt og hele hende underkrop hoppe og dansede. Hun var ved at kvæle mig da hun mastet mit hovede mellem hendes da hun klempte dem sammen i orgasme rusen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det behøves jeg ikke, jeg ved de har en ;-) og der må godt være overladt lidt til fantasien..

men derimod gerne ægte billeder der viser om de er overvægtige eller petite eller hvad de nu er.. jeg gider ikke bliver manipuleret med fake billeder, så vender jeg om. j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kim 

Det er lige det scenario der tænder mig.

Vil du hviske mig i øret i en PB eller er det ikke og GP ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker billeder af en lækker fisse eller røv. Det kan næsten ikke blive for direkte eller “vulgært”:lol:

Jeg tror, det handler lidt om, hvad det er, man ønsker af et besøg; jeg er meget lidt romantisk ift købesex, så det skal være lige på og råt:) Hvis man i højere grad ønsker en GFE, så kan jeg godt forstå, at man vil have noget gemt til fantasien og sin egen oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke det store behov for at kunne kigge OP i kønsdelene , jeg så meget heller de blev sendt til min indbakke  :lol:

Arj et pirrende og vellignende billede  kan godt fange mit øje , men det er faktisk mere det skriv der er i annoncen jeg fanges af.

Samtidigt følger jeg med i det skriv De kære GP kommer med herinde , holdninger og lign , det kan ligeledes afgøre om jeg vil besøge eller ej :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...