Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter mange pæne ord om Zara og Lin, skrev jeg i tirsdag formiddags for at booke tid hos en af dem. Jeg fik at vide, at kun kunne få Dar, men at Zara startede kl 12. Da jeg altid godt kan lide at være den første kunde på dagen, så sagde jeg Ja tak til Zara og måtte så vente et par timer. Jeg bookede hende 1 time (hvilket er det korteste, man bør booke, efter min mening)

Da jeg ankom, lukkede mutter mig ind i et værelse, fik 1500 kr for en times FP og bad mig tage tøjet af og vente. Jeg beholder altid boksershorts'ne på, når jeg skal vente (ved ikke hvorfor).

Zara kom ind få minutter efter. Hun storsmilede med hendes kønne smil og jeg roste hendes udseende, hvilket hun virkede glad for. Jeg gik hen og gav hende et kram, som hurtigt blev til et tungekys og ret hurtigt bukkede hun sig ned og trak mine shorts af og tog kalorius i munden. Normalt vil jeg gerne tage tingene lidt langsommere og jeg var slet ikke stiv på det tidspunkt (men blev det efter at hun havde suttet et par minutter).

Vi lagde os på briksen og jeg kyssede hendes bryster og krop, hvilket hun syntes at nyde. Jeg kravlede ned og begyndte at slikke hende, hvilket hun straks blev endnu mere tændt af. Hun var allerede våd, og mine fingre fik lov at gå på forsigtig opdagelse i begge hendes huller. Efter nogle minutter kom hun (tror jeg?). I hvert fald steg hende "yeah...yeah" i takt, hvorefter hendes krop stod op i en bue og hendes mis blev endnu mere våd.
Da hun havde sundet sig lidt, vendte hun sig om, så vi lå i en 69'er. Da jeg havde vist interesse for hendes hul nr 2, gjorde hun det samme med mig, hvilket jeg ikke altid har lyst til. Men det var blidt og lækkert og pirrende at hun stak fingerspidsen op bagi.

Efter lidt tid spurgte hun om vi skulle bolle ("fuck now?"), men jeg ville gerne vente lidt og havde også set frem til pussyslide, som jeg havde læst om. Jeg bad hende vente list og i stedet sætte sig på mig. Hun kravlede op og rakte ud efter lidt glidecreme/olie, som hun smurte min pik ind i, hvorefter jeg ellers fik hele turen - både cowgirl og reverse cowgirl, hvilket var ret lækkert og føltes næsten som hvis jeg var oppe i hende uden kondom. Jeg var lige ved at komme, da hun hev kondomet frem, hvorefter vi havde skøn sex i et kvarters tid i alverdens stillinger. Jeg stak flere gange fingerspidsen op i hendes hun nr 2, hvilket hun virkede til at nyde. Men da jeg spurgte om jeg måtte komme op i dette hul, rystede hun smilende på hovedet:(

Da jeg tidligere havde været tæt på at komme, kunne jeg ikke komme oppe i hende (jeg synes faktisk tit, at det er svært med kondom på). Hun spurgte derfor, om jeg hun skulle slikke mig, så jeg kunne komme i munden på hende (!). Hvorfor spørge om det??:rolleyes:
Efter nogle minutter, kom jeg i hendes mund, og hun fortsatte med at sutte, indtil jeg måtte bede hende stoppe. Det var pragtfuldt :D
Hun rejste sig for at hente vådservietter, hvorefter hun tørrede pikken og hele skridtet grundigt af. Først da vendte hun sig om og spyttede min sæd ud i papiret (så det ud som om). Jeg tænkte, at det var længe, hun havde haft det inde i munden (og hun havde også talt imens!?).

Bagefter lå vi lidt, hvorefter hun spurgte om jeg ville i bad. Jeg spurgte, om hun ville gå med mig, men hun sagde, at det måtte hun desværre ikke :(.
"Why?", spurgte jeg.
"It costs 300", svarede hun flovt, hvorefter jeg tænkte, at de 300 var givet godt ud til hende, da jeg i forvejen havde fået fantastisk oplevelse for kun 1500. (var det mon derfor, at hun sagde nej til anal? :?:)

Herefter stod vi og grinede og fjollede 10 minutters tid i det meget lille bad. Vi sæbede hinanden ind og hun var grundig til at vaske mig alle steder. Da min pik begyndte at rejse sig igen, virkede hun imponeret og gik ned på hug og slikkede den dybt og godt. Men jeg vidste, at jeg ikke ville kunne komme, så efter nogle minutter trak jeg hende op igen, hvorefter vi kyssede og gjorde os færdige.

Efter lidt mere kysseri tog jeg tøjet på, og jeg blev lukket ud i dagslyset igen - glad og tilfreds :)

Zara er en køn og virkelig sød pige, med et rigtig sødt smil. Jeg kommer helt sikkert tilbage til hende på et tidspunkt :wub:

PS: Er der nogle, som har erfaringer med DAR (in case Zara er optaget næste gang)

Skrevet

Tak for anmelden

Det lyder som en skøn tur du havde. Jeg har selv kigget på dem et stykke tid og overvejer kraftigt en besøg nu.

Ved du hvem der er hvem er de tre piger på billederne ? Og har du en ide om deres alder? 

Skrevet
  • Author
Getlouder skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmelden

Det lyder som en skøn tur du havde. Jeg har selv kigget på dem et stykke tid og overvejer kraftigt en besøg nu.

Ved du hvem der er hvem er de tre piger på billederne ? Og har du en ide om deres alder? 

Dette er vist zara - selvom billedet har fået en ordentlig tur gennem photoshop. Smilet er det samme, men en del flere rynker. Jeg vil tro, at hun er omkring de 30 (det er altid svært med Thai'erne)

Der står navn på 2 af de andre billeder (Lin og Dar), men jeg har ikke mødt nogle af dem, så jeg kan ikke sige det.

Redigeret af Keeper
Billeder

Skrevet

Tak Martin. 

Hun ser i hvert fald sød ud!

Hende der sidder ned og holder en seddel. Kunne det være Zara? Og er Zara en ligeså petit pige som de reklamerer med at Dar og Lin er?

Skrevet
  • Author
Getlouder skrev, for 17 minutter siden:

Tak Martin. 

Hende der sidder ned og holder en seddel. Kunne det være Zara? Og er Zara en ligeså petit pige som de reklamerer med at Dar og Lin er?

Jeg tror kun, at Zara er på det ene billede. Jeg vil ikke kalde Zara for petit (i forhold til, at Thai'er jo generelt ikke er så store).

Skrevet
Getlouder skrev, for 3 timer siden:

Tak Martin. 

Zara er kun på det ene billede, og hun er slank men ikke petite,. Vil skyde hende til omkring 160 høj cirka. Hun har kun 1 billede for tiden, da hun ikke er der hele tiden da hun også har andet arbejde, så du skal booke og spørge, hvis det er hende du vil have.

Skrevet
Lars40 skrev, den 26.8.2022 at 12:13:

Zara er kun på det ene billede, og hun er slank men ikke petite,. Vil skyde hende til omkring 160 høj cirka. Hun har kun 1 billede for tiden, da hun ikke er der hele tiden da hun også har andet arbejde, så du skal booke og spørge, hvis det er hende du vil have.

Det er Zara på billedet fra bussen ... de andre billeder er ikke Zara.

Skrevet

Har været ved Dar, og det var en skrækkelig oplevelse, men stedet var super fair og tilbød halv pris til en anden gang med en anden pige.

Skrevet
D54 skrev, for 6 timer siden:

Det er Zara på billedet fra bussen ... de andre billeder er ikke Zara.

Nu har jeg bestemt heller ikke sagt det :D som du kan se i @Agurken indlæg, så er det samme foto jeg refererer til. 

Skrevet
padelguden skrev, den 29.8.2022 at 12:48:

Har været ved Dar, og det var en skrækkelig oplevelse, men stedet var super fair og tilbød halv pris til en anden gang med en anden pige.

Fortæl!

Skrevet
padelguden skrev, den 29.8.2022 at 12:48:

Trist at høre... Til deres forsvar skal det siges at Dar blev smidt på porten umiddelbart efter du har haft din dårlige oplevelse. Jeg har kun haft gode oplevelser på stedet, både med Lin og en pige som ikke er der længere... Så jeg vil sige til alle, at i roligt kan booke en tid med Lin eller Zara. 

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 1 time siden:

Trist at høre... Til deres forsvar skal det siges at Dar blev smidt på porten umiddelbart efter du har haft din dårlige oplevelse. Jeg har kun haft gode oplevelser på stedet, både med Lin og en pige som ikke er der længere... Så jeg vil sige til alle, at i roligt kan booke en tid med Lin eller Zara. 

Samme oplevelse som dig i forhold til andre piger på stedet. Vil ikke gå nærmere i detaljer med Dar, men lad os bare sige det på alle tænkelige parametre var dårligt. Alt fra tiden til massagen.

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 3 timer siden:

Hvor gammel er Lin mon?

Tak

Skrevet
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

Hvor gammel er Lin mon?

Tak

30 - 35 er mit gæt

• 1 month later...
Skrevet

En sidste anmeldelse fra min side .... har besluttet, at det ikke er det, som jeg vil mere .... men når det skal være, så hellere slutte med en god oplevelse.

Og Zara er en rigtig god oplevelse. For tiden er hun alene på skansen på Brønshøj Torv, så risikoen var, at hun var lidt udkørt, da jeg besøgte hende i sidste uge. Men nej, som altid smilende og 100% nærværende fra første minut. Selvfølgelig hjælper det at man har besøgt hende adskillige gange; men de fysiske love kan ingen jo underkende.

Jeg kan ikke afgøre om det her er hvad hun brænder for eller hun gør det på vej til noget andet. Og det siger vel en masse om Zara, at man aldrig er i tvivl om hvad hendes prioritering er lige i dette sekund - det er dig!

Uanset hvad, så held og lykke Zara. Du er skøn. Og til alle Jer andre ... på et eller andet tidspunkt bør I besøge Zara. I bliver ikke skuffede uanset hvilke forventninger I har, med mindre ........ Men tal med hende om Jeres ønsker. I kunne blive positivt overraskede. Jeg blev det - uden at sige ret meget.

Skrevet
D54 skrev, for 57 minutter siden:

En sidste anmeldelse fra min side .... har besluttet, at det ikke er det, som jeg vil mere ....

Jeg er tæt på at være kommet frem til samme beslutning.

Tak for dit "sidste indspark" og for de andre gennem tiden.

Held og lykke fremover.

Skrevet
D54 skrev, 1 time siden:

En sidste anmeldelse fra min side .... har besluttet, at det ikke er det, som jeg vil mere .... men når det skal være, så hellere slutte med en god oplevelse.

Og Zara er en rigtig god oplevelse. For tiden er hun alene på skansen på Brønshøj Torv, så risikoen var, at hun var lidt udkørt, da jeg besøgte hende i sidste uge. Men nej, som altid smilende og 100% nærværende fra første minut. Selvfølgelig hjælper det at man har besøgt hende adskillige gange; men de fysiske love kan ingen jo underkende.

Jeg kan ikke afgøre om det her er hvad hun brænder for eller hun gør det på vej til noget andet. Og det siger vel en masse om Zara, at man aldrig er i tvivl om hvad hendes prioritering er lige i dette sekund - det er dig!

Uanset hvad, så held og lykke Zara. Du er skøn. Og til alle Jer andre ... på et eller andet tidspunkt bør I besøge Zara. I bliver ikke skuffede uanset hvilke forventninger I har, med mindre ........ Men tal med hende om Jeres ønsker. I kunne blive positivt overraskede. Jeg blev det - uden at sige ret meget.

Fik sidste år et ret uengageret blowjob af hende.  Uden. Men det var også det eneste det var godt. Det var som om det bare hurigt skulle overstås.   

Skrevet

Jeg havde desværre ikke samme oplevelse af Zara som mange her har fået. Måske fordi jeg lod Zara give mig massage. Det ødelagde det en del, da hun gjorde 3 væsentlige fejl ved massage. Altid massere mod hjertet, aldrig trykke hårdt på rygsøjlen og ikke køre på tværs af sener. Det er direkte ubehagelig og kan være skadeligt. Anyway sexen var middelmådig.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har i september, været der en gang indtil videre, slank, sød og lækker, en profil beskriver mange rynker og photoshop...wtf....

-skal helt sikkert tilbage og guffe den lækre mis og røv igen.

Kun positivt at sige, bortset fra briksen som er  i børnestørrelse.

• 4 weeks later...
Skrevet
Leoparden skrev, for 14 timer siden:

Er der nogen som ved hvor Zara er blevet af... :huh:

Hun holder pause i nogen tid. 

Skrevet

Sååå … grib knoglen og spørg i klinikken.  Eller lyt til lars40 han ved besked 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.