Benno 3 Skrevet 26. August, 2022 Er der nogen, der har haft glæden af denne pige? Er ret sikker på at billederne er falske, men hvad med pigen og ydelserne? https://annoncelight.dk/showad/348881 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 26. August, 2022 Benno skrev, for 2 timer siden: Er der nogen, der har haft glæden af denne pige? Er ret sikker på at billederne er falske, men hvad med pigen og ydelserne? https://annoncelight.dk/showad/348881 Hvis billederne er falske er resten nok også. Lad os nu boykotte dem med falske billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 26. August, 2022 Billederne hvor hun har rulleskøjter på ligner ret meget et typisk dansk offentligt byggeri. Så de er formentlig taget her i DK men om det er pigen du møder er altid spørgsmålet Vi mangler bare en som besøger hende og giver en melding 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johansen 12 Skrevet 26. August, 2022 Jeg har været der. Kæmpe fejltagelse. Billederne er ægte, men jeg er næsten 100 på "hun" er en tidligere mand, hvad jeg ellers ikke havde mistænkt ud fra billederne. Store fødder, dyb mandeagtig stemme, de relativt små bryster er implantater og hendes vagina så absolut ikke naturlig ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benno 3 Skrevet 28. August, 2022 Johansen skrev, den 26.8.2022 at 12:11: Jeg har været der. Kæmpe fejltagelse. Billederne er ægte, men jeg er næsten 100 på "hun" er en tidligere mand, hvad jeg ellers ikke havde mistænkt ud fra billederne. Store fødder, dyb mandeagtig stemme, de relativt små bryster er implantater og hendes vagina så absolut ikke naturlig ud. Men kun hun/den så noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 28. August, 2022 Hvis jeg ser på billederne 10 ,14 og 15 Ser de ellers meget naturlig normal ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 4. September, 2022 Hun ser topfræk ud og hun er fotograferet ved nogle danske byskilte ligesom videoen med gyngen ser meget dansk ud. Og så ligner hun bestemt ikke en tidligere mand, vil jeg mene. Har andre været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johansen 12 Skrevet 5. September, 2022 Jeg forstår udmærket jeres skepsis overfor mit postulat om tidligere køn. Jeg blev selv snydt af billederne, og havde aldrig overvejet det som en risiko forud for mødet. Jeg føler mig imidlertid ikke i tvivl efter at have mødt hen - om end jeg selvfølgelig ikke kan vide det med 100% sikkerhed. Prøv det endelig selv, men sig ikke at I ikke er advaret ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden33 138 Skrevet 5. September, 2022 Johansen skrev, for 2 timer siden: Jeg forstår udmærket jeres skepsis overfor mit postulat om tidligere køn. Jeg blev selv snydt af billederne, og havde aldrig overvejet det som en risiko forud for mødet. Jeg føler mig imidlertid ikke i tvivl efter at have mødt hen - om end jeg selvfølgelig ikke kan vide det med 100% sikkerhed. Prøv det endelig selv, men sig ikke at I ikke er advaret Det vil jeg gerne støtte op om, jeg er 99% sikker på det er en "ombygget mand /Jyden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asp.73 23 Skrevet 5. September, 2022 (edited) Har også haft besøg af "hende" fik også indtryk af at det kunne være en ombygget. Men selve besøget og sexen var helt ok. Servicen var der ikke noget i vejen med, sød og villig. Dog bliver der nok ikke nogen gentagelse. PS. Billederne er nye og ægte. Redigeret 5. September, 2022 af Asp.73 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 7. September, 2022 Johansen skrev, den 26/8/2022 at 12:11: Jeg har været der. Kæmpe fejltagelse. Billederne er ægte, men jeg er næsten 100 på "hun" er en tidligere mand, hvad jeg ellers ikke havde mistænkt ud fra billederne. Store fødder, dyb mandeagtig stemme, de relativt små bryster er implantater og hendes vagina så absolut ikke naturlig ud. Puhaaa...var sgu lige ved at lave en bilaftale med Sandy...læste heldigvis dette. Kunne godt ligne en ombygget mand..specielt på foto nr. 9, hvor Sandy sidder nøgen i sandet....takker for advarslen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 24 Skrevet 7. September, 2022 Ombygget til kvinde, fin og petit. Hun er sød og villig i alle huller. Fin GFE med kys, anal og mega. 45 min. 1200 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 17. September, 2022 Blond48 skrev, den 7/9/2022 at 20:49: Ombygget til kvinde, fin og petit. Hun er sød og villig i alle huller. Fin GFE med kys, anal og mega. 45 min. 1200 kr. Er du sikker på dette var en ombygger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blond48 24 Skrevet 18. September, 2022 GIANT COCK skrev, for 17 timer siden: Er du sikker på dette var en ombygger? 99 % 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexaddict90 0 Skrevet 22. September, 2022 Det er ikke bare 99% sikkert men 1000% sikkert at hun er ombygget. ville ønske jeg havde set dette opslag inden da… det gik op for mig midt under akten og da hun slog over i et helt andet stemmeleje. Desuden gav jeg 500 for 15 min blow og ku så tilkøbe sex for 500, så priserne er ikke engang korrekt, dårlig service og dårlig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrJolly 156 Skrevet 2. Oktober, 2022 Jeg har haft besøg af Sandy. Hun er søg og køn. Og giver en god omgang GFE. Om hun er 'en ombygger' eller ej ved jeg ikke, men jeg er også ligeglad. Et minus for mig, var at hun ikke ankom i diskret påklædning, men i en meget kort nederdel a la det på billederne og en halvgennemsigtig top. Det var meget frækt, men ikke lige det jeg synes naboerne skulle se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tnorw 2 Skrevet 28. April, 2023 Var sammen med Sandy den anden dag. Virkelig smuk syntes jeg. Dejlig fræk oplevelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen99 8 Skrevet 10. Maj, 2023 Synes ikke man kan se et adamsæble Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg