Hop til indhold

Pigerne uden kondom på Østerbro ? Hvor er de?

Featured Replies

Skrevet

Melissa og Natasha , those who knows know!

Men hvor er de ? De rykkede til Hvidovre en periode men nu virker det til de er væk .

nogen der ved noget ? Eller kender gode alternativer til sex uden kondom til nogenlunde samme pris? Nok svært at slå

Skrevet

Ikke at jeg ved hvor de er eller om de kommer tilbage.

Men med den service de gav, kan jeg forestille mig at deres antal af kunder måske har været lavt. Og måske ikke kommer tilbage.

Men det er kun et gæt.

Scenarie 2 er måske, at der lige har været sommerferie. Ja selv en GP holder ferie og hviler tissekonen :P

Skrevet

Jeg havde fornøjelsen af Melissa kort før hendes annonce forsvandt.

Hun fik opfyldt en fantasi jeg havde haft i lang tid! Desværre havde hun mega ondt i ryggen, og kunne ikke så meget...

Men sød pige, ellers! Har også savnet hende i noget tid!

Skrevet
Yves skrev, for 20 timer siden:

.. hvor er de ? De rykkede til Hvidovre en periode men nu virker det til de er væk .

nogen der ved noget ?

Spurgte Melissa om de havde i sinde at vende tilbage til Østerbro engang, men hendes svar var da "Nej"

Om de kommer tilbage til DK i det hele taget ved jeg heller ik, men tjekker ugentligt om der pludselig er bid på krogen :)

Skrevet
Muggi skrev, for 10 timer siden:

Ikke at jeg ved hvor de er eller om de kommer tilbage.

Men med den service de gav, kan jeg forestille mig at deres antal af kunder måske har været lavt. Og måske ikke kommer tilbage.

Men det er kun et gæt.

Og mit gæt er at de havde rimmeligt godt med kunder grundet den service de leverede. Har selv besøgt dem flere gange og været fuldt tilfreds med deres service. Og ja. Man kunne også knalde dem med kondom. Det kostede ikke ekstra. Ligesom det var gratis at komme i dem når man brugte gummi.

Redigeret af Gæst

Skrevet

Natasha fortalte mig før hun rejste på ferie, at de sandsynligvis ville vende tilbage til Danmark i September. 

Hvis der er nogen af jer, der er interesseret i at prøve en trekant med Natasha og mig når hun vender tilbage, så skriv en privat besked til mig.

Skrevet
Muggi skrev, den 26.8.2022 at 07:41:

kan jeg forestille mig at deres antal af kunder måske har været lavt. Og måske ikke kommer tilbage.

De har opereret i DK i 4-5 år mindst. Det havde de nok ikke gjort uden et solidt kundegrundlag.

Skrevet
  • Author

Hmm. Svært at sige! Tror nu også de havde udemærket med kunder - især nogle faste stabile af slagsen. 
De leverede jo ret godt i forhold til priserne især! Tror ikke man kan få et knald analt eller vaginalt uden kondom till en plovmand, med en relativt lækker ung kvinde noget andet sted især i DK!

Håber de kommer tilbage, Hvidovre eller Østerbro. Jeg frygtede sgu mere de også var gået ud af business pga helbredsmæssige årsager.

Muggi skrev, den 26.8.2022 at 07:41:

Men det er kun et gæt.

Scenarie 2 er måske, at der lige har været sommerferie. Ja selv en GP holder ferie og hviler tissekonen :P

Ja absolut ! Tissekoner skal også have hvile <3

Argent skrev, den 26.8.2022 at 17:09:

Spurgte Melissa om de havde i sinde at vende tilbage til Østerbro engang, men hendes svar var da "Nej"

Om de kommer tilbage til DK i det hele taget ved jeg heller ik, men tjekker ugentligt om der pludselig er bid på krogen :)

LOL Samme her jeg tjekker også løbende :D

Skrevet
  • Author
Tttorben skrev, for 13 timer siden:

Natasha fortalte mig før hun rejste på ferie, at de sandsynligvis ville vende tilbage til Danmark i September. 

Hvis der er nogen af jer, der er interesseret i at prøve en trekant med Natasha og mig når hun vender tilbage, så skriv en privat besked til mig.

Tttorben, tak for info! Det er godt at høre de nok snart er tilbage. 

Skrevet

Den meget kønne, men også til tider ret vrisne Laura er stoppet i branchen (ifg Melissa)..

Skrevet
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

De har opereret i DK i 4-5 år mindst. Det havde de nok ikke gjort uden et solidt kundegrundlag.

Ja, i starten var Mellisa god, jeg fik kys i starten hvilket for mig er vigtigt for at blive tændt. Sidst jeg besøgte hende, ville hun ikke og sagde at hun aldrig gjorde. Hvilket er en lodret løgn.

Natasha er ikke værd at skrive om, prøvede kun 1 gang og gjorde det aldrig igen.

Skrevet
Muggi skrev, for 9 minutter siden:

Ja, i starten var Mellisa god, jeg fik kys i starten hvilket for mig er vigtigt for at blive tændt. Sidst jeg besøgte hende, ville hun ikke og sagde at hun aldrig gjorde. Hvilket er en lodret løgn.

Det er ikke nødvendigvis en løgn. Det kan være en sproglig ting. Jeg har oplevet flere udenlandske piger, for hvem aldrig betyder "for tiden" eller "ikke længere". Eller sagt på en anden måde. Når de siger at de "never offers kisses" kan det både betyde at det ikke gør det længere eller at de aldrig har gjort det.

Skrevet
Muggi skrev, for 57 minutter siden:

Natasha er ikke værd at skrive om, prøvede kun 1 gang og gjorde det aldrig igen.

Natasha har jo fået nogle dårlige anmeldelser, og alle har selvfølgelig ret til sin egen mening. Jeg har dog været kunde hos hende i mange år, og jeg besøger hende ofte, fordi jeg synes at hun har præcis den krop jeg fortrækker (stor røv og naturlige bryster), og fordi jeg altid får meget god service fra hende. Hun er simpelthen min favorit. Hvis personkemien er der, så er Natasha meget openminded og serviceminded. Så jeg vil helt sikkert blive ved med at besøge hende.

Skrevet
  • Author
Tttorben skrev, for 31 minutter siden:

Natasha har jo fået nogle dårlige anmeldelser, og alle har selvfølgelig ret til sin egen mening. Jeg har dog været kunde hos hende i mange år, og jeg besøger hende ofte, fordi jeg synes at hun har præcis den krop jeg fortrækker (stor røv og naturlige bryster), og fordi jeg altid får meget god service fra hende. Hun er simpelthen min favorit. Hvis personkemien er der, så er Natasha meget openminded og serviceminded. Så jeg vil helt sikkert blive ved med at besøge hende.

Hørt! Enig med Tttorben! 

• 2 weeks later...
Skrevet

De er nu vendt tilbage til København. De har skiftet navn til Jesica og Maria. Jeg glæder mig til at knalde Maria igen. 

Skrevet
Skrevet
MisterLeft skrev, for 6 timer siden:

Hende Jesica er der nogle der kan sige mig om det er en ny pige i slænget? Eller er det blot Monica der evt har 2 annoncer oppe?

Jeg gider nemlig ikke Monica ;)

Skrevet
Cuminyourface1979 skrev, for 11 timer siden:

De mister nok mange kunder da det nu koster 500 ekstra for without condom ;) 

Ja der forsvandt attraktionen ved at besøge dem, godt nok hurtigt :lol:

Skrevet
Muggi skrev, for 1 time siden:

Hende Jesica er der nogle der kan sige mig om det er en ny pige i slænget? Eller er det blot Monica der evt har 2 annoncer oppe?

Jeg gider nemlig ikke Monica ;)

Det er Melissa. Hun er altid sød og jeg synes det er stadig meget rimelige priser :)

Skrevet
Cuminyourface1979 skrev, for 17 timer siden:

De mister nok mange kunder da det nu koster 500 ekstra for without condom ;) 

Ja, nu koster det 1200 for 15 min hvis man vil fyrer raketten af oppe i dem :shock:

Skrevet
  • Author

Det ser ud til de har indset (folkene bag) at det var det man kalder et bargain! haha øv

Skrevet
  • Author

Inflationen krasser åbenbart også hos mafiaen! Det er også dyrt at være til jo 

• 2 weeks later...
Skrevet

Ser ud til at de mistede for mange kunder så nu er det kun anal der er ekstra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.