Solmedsmil 6 Skrevet 22. August, 2022 Hej er der nogle der har besøgt Ida Aabenraa. https://annoncelight.dk/showad/348898 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakki 47 Skrevet 22. August, 2022 Har forsøgt at skrive til hende men ingen svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 23. August, 2022 Har haft kontakt over sms - langt imellem svar og altid noget der kommer i vejen for aftale. Om det er scam eller reel er svært at vurdere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 23. August, 2022 Mig svarer hun hurtigt. Hun fortæller at det foregår i naturen omkring Aabenraa. Ved ikke helt om jeg ‘tør’ eller ‘gider’ kører fra Fredericia til Aabenraa for et blow? Jeg ved jo heller ikke om hun er seriøs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 23. August, 2022 Har skrevet lidt med hende og fornemmer at hun er god nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunkist1 330 Skrevet 25. August, 2022 Stadig ingen som kan berette noget om denne frækkert? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 24 Skrevet 29. August, 2022 Hun har været på SD Hun er svært at få i tale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 30. August, 2022 Solmedsmil skrev, for 2 timer siden: Sd ? Sugar Dating Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 24 Skrevet 31. August, 2022 Hun er taus på både SD og AL tror hun er stoppet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 3. September, 2022 Hun har skrevet til mig at hun holder pause pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 24 Skrevet 12. September, 2022 Sammme hun har skrevet til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsmand 33 Skrevet 15. September, 2022 Hun er på AL idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 15. September, 2022 Så er det bare lige om det lykkedes nogle at få en aftale med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 19 Skrevet 16. September, 2022 Har skrevet med hende. Hun sælger kun film og foto . Det kan være i andre har bedre held. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 18. September, 2022 Har skrevet lidt med hende og hun er klar på lidt af hvert... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 2. Oktober, 2022 Nogen der har fået held af et møde med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 24 Skrevet 2. Oktober, 2022 Har skrevet med hende men svært st få en aftale i hus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 14 Skrevet 28. Marts Alsmand skrev, den 15.9.2022 at 09:17: Hun er på AL idag hej hvad betyder AL ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 51 Skrevet 29. Marts Har haft fornøjelsen et par gange , og ja hun er ret besværligt at få lavet aftaler med , de flyttes både på tid og dagen .. så det kræver en anelse tålmodighed …. Hun er til gengæld en rigtigt fin ung peti kvinde , nem at snakke med og fræk , ikke de store begrænsninger , lige på og hårdt , i naturen eller bilen , hun har ikke stedet . Fanger man hende og får en aftale , så er hun absolut det værd . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 24 Skrevet 29. Marts just27fun skrev, den 2.10.2022 at 15:43: Nogen der har fået held af et møde med hende? Er hun aktiv igen da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 51 Skrevet 29. Marts Skagen skrev, 1 time siden: Er hun aktiv igen da Hun er aktiv når hun har tid og lyst , der kan gå uger imellem hun er på og svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg