Hop til indhold

Straf min kone!!!

Featured Replies

Skrevet

Hmm Straf min kone!!!

https://annoncelight.dk/showad/350325

Det må da være en joke.. 100 kr :ph34r:

Skrevet
Kristianv skrev, for 10 minutter siden:

Jeg vil næsten håbe, at det er en joke. Jeg tror også, at det er det, men jeg ved det ikke med sikkerhed.

Tænker hellere ikke, at det er det rigtig måde at komme videre på ...  dælme en mærkelig annonce ..

Redigeret af matrix

Skrevet

Jeg ville ikke fokusere så meget på prisen, men mere at der er tale om tvang, som er bare ikke er iorden uanset hvad kvinden måtte have gjort. 

Med det sagt, så tror og håber jeg slet ikke annoncen er ægte, men et udtryk for en liderlig guts fantasi. Lad det endelig blive ved det.

Skrevet

Det lyder mega frækt, jeg kunne godt være fristet. Det er da selvfølgelig bare en fantasi mellem dem.

nogle der har kontakt med dem?

Skrevet
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Det lyder mega frækt, jeg kunne godt være fristet. Det er da selvfølgelig bare en fantasi mellem dem.

nogle der har kontakt med dem?

Ja, jeg har sendt en mail til ham :ph34r:, men det er mere for se om hvilket scam det er, tænker det er noget med mobilpay forud

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.