Hop til indhold

Medbringer man "gave"?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har læst anmeldelser af folk, som medbringer en flaske vin eller lignende, når de besøger en pige. Måske er det piger, som de har besøgt flere gange?

Jeg arbejder sted et, som producerer kager, og ville gerne medbringe en til en populær pige herinde. Ved I om de ville tage imod sådan noget eller om det er "for farligt" for dem?

Det nemmeste er selvfølgelig at spørge pigen, men det skulle jo også gerne være en overraskelse :)

Skrevet

Tror du kan komme afsted med meget, hvis du gør det respektfuldt og ordentligt. Og mange piger vil ganske givet blive glad for en kage - så gør du det. 

Skrevet

Det vil jeg mene du godt kan.

Men jeg ville nok spørge lidt ind til hvad pigen kan lide, og måske allegener etc. Så du ikke pludselig står med en der har fået en allergisk reaktion, mens i har godt gang i akten ;) 

Altså jeg har selv gjort det, og det var ikke en jeg havde mødt før. :P 

Skrevet

Kender jeg hende, eller er det en mærke dag af en slags, så har jeg tit gaver med.

Jeg havde en fødselsdags gave med til en udenlandsk gp engang, og hun blev vildt glad. 

En spontan lille ting kan være med til at bryde isen. En lille æske chokolade eller lidt roser er nemt lige at have med

Skrevet
sweetstone skrev, for 14 minutter siden:

Her er en tråd hvor der gælder julegaver til pigerne.https://www.eroguide.dk/forum/topic/147441-giver-i-julegave-til-jeres-gp/

Personligt giver jeg ikke gaver, syntes det kan ligge et pres på pigen at hun skal yde lidt ekstra , pga gaven.:)

Kan godt følge dig med pres på pigen, men hvis man kender pigen og hun ved man har ærlig hensigter, så er det ikke noget problem. :) 

Redigeret af Den Anonyme

Skrevet
  • Author

Helt enig med pres! Det havde jeg ikke tænkt på. 

Jeg venter til et muligt 2. besøg :)

Skrevet
rupsaz skrev, for 22 minutter siden:

Helt enig med pres! Det havde jeg ikke tænkt på. 

Jeg venter til et muligt 2. besøg :)

Sålænge pigen ved du ikke har nogen skjulte motiver, og gør det fordi du vil forkæle hende, så skulle du ikke komme på afveje. :) 

Skrevet

Jeg bruger det ikke, men jeg kan nu ikke se at det skulle kunne opfattes negativt eller som et pres, hvis ellers man holder det på et 'værtinde' gave niveau.

En 530e ville jeg nok mene ville kunne sætte en pige under en smule pres :rolleyes:

Skrevet

Jeg havde engang en lille flaske rødvin med ved mit 4. besøg hos en thai-pige. Den bragte åbenbart lykke, for vi glemte helt massage-delen og sprang direkte til desserten. Det blev den vildeste tur med hende <3

Skrevet
rupsaz skrev, for 5 timer siden:

Jeg har læst anmeldelser af folk, som medbringer en flaske vin eller lignende, når de besøger en pige. Måske er det piger, som de har besøgt flere gange?

Jeg arbejder sted et, som producerer kager, og ville gerne medbringe en til en populær pige herinde. Ved I om de ville tage imod sådan noget eller om det er "for farligt" for dem?

Det nemmeste er selvfølgelig at spørge pigen, men det skulle jo også gerne være en overraskelse :)

Tager jeg en gave med til en Gp'er så er det  fordi hun er en af mine få Favorit piger og sidste gang jeg gjorde det var det en Go æske Peter Beier Choko til en 400-500 og det blev hun rigtig glad for. Hun blev så glad for choko'en at hun tog nogle billeder og uploaded dem til sin annonce:P.

Redigeret af S&W500S

Skrevet

Jeg har givet julegaver to gange til dem der er særlige. Ikke noget dyrt - bare for at vise at jeg sætter pris på dem. 

Skrevet

Har givet en glædespige nogle frække sko som hun havde på når vi mødtes + et par ekstra hun ønskede sig - hun blev glad for gaven og jeg blev ekstra tændt når jeg så hende i de frække sko…

Skrevet

Til en pige jeg ikke har mødt tidligere, tager jeg altid en flaske kold hvidvin/Asti med til deling. Ikke den dyreste falske men en god én. Og det giver potte hvergang idet det hjælper med at bryde isen og skabe en rigtig god stemning :)

Skrevet

Ligesom jeg ikke giver min advokat og revisor gaver - de tager henholdsvis 3500 og 1650 kr i timen. Så giver jeg heller ikke GP’ere gaver. Deres timeløn er i forvejen høj. 

Tvært i mod, så får jeg hvert år julegave både min revisor og advokat. 

Men mine SB som jeg har et mere familiært forhold til, de får gaver. SB som jeg laver one-night aftaler med, får heller ikke gaver. 
Det er ikke fordi jeg ikke har råd. Men syntes bestemt med den timeløn som oftest ligger mellem 1500 og 3000 kr for ufaglært arbejdskraft, så er det mere end rigelig. 

Skrevet

Det ville da ikke være normalt.

Det er trods alt bare et almindeligt stykke arbejde for pigen, så længe der er penge involveret

Skrevet

Jeg har nogle gange haft chokolade og jordbær med, men gav dem til telefonpigen og sagde de var til huset. Det fungerede meget godt, og jeg tror ikke pigen følte sig presset til noget af den grund.

Skrevet

Jeg fik engang hjemmebagte penisformede småkager til jul i et overdimensioneret flettet julehjerte.

Det var for fedt! Topkarakter for opfindsomheden B)

Hvem bliver ikke glad for en lille erkendtlighed, uanset i hvilken relation den er givet? Jeg har aldrig følt pres, men derimod tænkt, at det da var en virkelig sød tanke. Jeg tager også tit en blomst eller lignende med, når jeg besøger folk (nok mest til dem af hunkøn). Måske det er lidt gammeldags, men sådan er jeg opdraget, og betænksomhed behøver vel ikke analyseres længere ud end det. 

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik engang hjemmebagte penisformede småkager til jul i et overdimensioneret flettet julehjerte.

... ja, det var ikke fra mig ...

Men jeg kan huske, den sidste gang jeg besøgte dig (det var sådan et hurtigt konstrueret 'morgenmøde' een af dine sidste dage som aktiv) da havde jeg en lille gave med til dig - vist eet eller andet julerelateret, det var i start december.

Jeg mener, at vi begge glemte alt om betalingen ... jeg kom i tanke om det da jeg var nået fem-seks skridt ned ad trappen, så styrtede jeg tilbage, og du fik både pengene og din gave ... :D

Sjovt med hukommelsen - så vidt jeg erindrer, havde du en rød kjole på, og halskæde .. vist noget med at du skulle til julefrokost ... 
Og så brugte du en lejlighed - på Østerbro - hvor brusekabinen var placeret et noget utraditionelt sted ... 

Det er langt fra sikkert du kan huske det, det er helt OK - det kan også sagtens være mig der husker forkert ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 16 minutter siden:

... ja, det var ikke fra mig ...

Men jeg kan huske, den sidste gang jeg besøgte dig (det var sådan et hurtigt konstrueret 'morgenmøde' een af dine sidste dage som aktiv) da havde jeg en lille gave med til dig - vist eet eller andet julerelateret, det var i start december.

Jeg mener, at vi begge glemte alt om betalingen ... jeg kom i tanke om det da jeg var nået fem-seks skridt ned ad trappen, så styrtede jeg tilbage, og du fik både pengene og din gave ... :D

Sjovt med hukommelsen - så vidt jeg erindrer, havde du en rød kjole på, og halskæde .. vist noget med at du skulle til julefrokost ... 
Og så brugte du en lejlighed - på Østerbro - hvor brusekabinen var placeret et noget utraditionelt sted ... 

Det er langt fra sikkert du kan huske det, det er helt OK - det kan også sagtens være mig der husker forkert ... 

Julefrokost i december lyder rigtig nok, men kan da næsten ikke tro, at jeg var klædt om til det, da du var der. Jeg har bare altid gået op i traditioner - især jul :D 

Men jeg kan altså sagtens huske, hvem du er B)

Kan du slet ikke huske, at min dørtelefon/ting-man-buzzer-folk-ind-med ikke virkede den dag? 4 etager! :wacko::D

Men jo, det var en virkelig oldschool københavnerlejlighed med kosteskabs-hiv-og-slip-toilet og brusekabine sat op i “stuen”. Jeg havde jo lavet det store værelse til “sove”værelse til glæde for alle mine naboer. 

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Julefrokost i december lyder rigtig nok, men kan da næsten ikke tro, at jeg var klædt om til det, da du var der. Jeg har bare altid gået op i traditioner - især ju

Det var fordi jeg havde bedt dig om at møde mig fuldt påklædt - synes det virker bedre for mig, jeg kan godt li' at 'klæde af' ... 
Så havde du valgt at give din røde julefrokost-kjole en generalprøve' ... fordi, som du sagde, dit dagligtøj var nok ikke så spændende ... 
Med stort held, den klædte dig fantastisk ... 

Det med dørklokken, var vist den første gang, et par måneder før ... 
Jeg kan huske det gik helt galt den aften, jeg var landet i den helt forkerte ende af gaden ti minutter før jeg skulle møde dig, ca. to kilometer fra hvor jeg skulle være ...
Du måtte gelejde mig gennem København, men jeg kom ca. en halv time for sent .. 
Og jeg kan godt huske der var noget med dørklokken den dag, du måtte lige ned og hente mig ... 

Jeg var imponeret over din tålmodighed den aften.
Men den rekord blev dog slået for nogle år siden da jeg besøgte Pussy Galores for første gang ...
Da kom jeg tre TIMER for sent ... absolut alt gik galt fra det øjeblik toget ramte Sjælland ... 
Og pigen, jeg havde en aftale med .. ja, hun ventede på mig ... (Hende sku' du ha' kendt, hun er een af de rigtig formidable piger - men hun stoppede ikke så længe efter jeg besøgte hende)
Jeg havde så osse kontakt med PG hele vejen igennem mine genvordigheder den dag ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

... (Hende sku' du ha' kendt, hun er een af de rigtig formidable piger - men hun stoppede ikke så længe efter jeg besøgte hende)

Ja! Så kunne vi starte en klub for de tålmodige og sindige :D 

Ej, efter 8 år lover jeg ikke en hukommelse i top, men for at vende tilbage til emnet… Tror de fleste vil se en lille gave som en sød og høflig tanke.  

Skrevet

Har aldrig givet en gave til en gp der skulle nogle særlige omstændigheder til at jeg fik den idé.

Skrevet

Jeg oplever, at når jeg får besøg af især muslimske mænd har de ofte chokolade og/eller blomster med til mig. Jeg bliver meget forlegen omkring det, ved ikke hvad jeg skal sige eller hvordan jeg skal reagere ;). Men jeg er også generelt dårlig til at tage imod gaver, så det forklarer vel min reaktion omkring det.

Skrevet
BBW Liv skrev, den 26.8.2022 at 20:48:

Jeg oplever, at når jeg får besøg af især muslimske mænd har de ofte chokolade og/eller blomster med til mig. Jeg bliver meget forlegen omkring det, ved ikke hvad jeg skal sige eller hvordan jeg skal reagere ;). Men jeg er også generelt dårlig til at tage imod gaver, så det forklarer vel min reaktion omkring det.

Ah en navnesøster. Smil og sig tak for gaven / blomsten ;) 

Jeg elsker at få gaver og ser det som venlig opmærksomhed og ikke et pres.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.