Hop til indhold

Forum til chat med frækt møde som primært..

Featured Replies

Skrevet

Hejsa allesammen.. Jeg har nu været single i en go tid efterhånden. Og er ved at købe mig fattig i søde kvinder..

Ja et stort sexdrive er en dyr fornøjelse at beside.

Findes der ikke nogle gode Forums? (Evt lukkede Facebook grupper osv eller andre platforme). Som man kan deltage i og skrive lidt med det modsatte køn.. Diverse dating apps, er i brug, men søger noget mere direkte samtaler..

Med venlige hilsener…

Skrevet

virkelige fungere scor og er det diskret hvor begge partere bare vil ha sex og ikke andet 

Skrevet
lillekim skrev, for 14 minutter siden:

virkelige fungere scor og er det diskret hvor begge partere bare vil ha sex og ikke andet 

Scor er bare = med Sex Ikke en seriøs side og finde en evt fast partner 

Skrevet
HornyTurtle skrev, 1 time siden:

Scor er helt oplagt til dette

Er der nogen på Scor? er det ik bare ligesom de der reklamer "Der er 4 liderlige kvinder 10 km fra dig nu" :D Jeg har kun haft en gratis konto og den kan man jo ikke rigtig noget med.

Skrevet

Der er desværre et voldsomt mismatch mellem antallet af mænd og kvinder på Scor. Som mand skal man betale ellers er det værdiløst og selv hvis man betaler er det op ad bakke. 

Skrevet
fuldfartpaaden skrev, for 3 timer siden:

Hejsa allesammen.. Jeg har nu været single i en go tid efterhånden. Og er ved at købe mig fattig i søde kvinder..

Ja et stort sexdrive er en dyr fornøjelse at beside.

Findes der ikke nogle gode Forums? (Evt lukkede Facebook grupper osv eller andre platforme). Som man kan deltage i og skrive lidt med det modsatte køn.. Diverse dating apps, er i brug, men søger noget mere direkte samtaler..

Med venlige hilsener…

Jeg ved, at det ikke er det, du spørger om, men alle steder hvor sex er på dagsordenen, er der alt for mange mænd og alt for få kvinder. Det virker til, at det forholder sig lidt anderledes på sugardating.dk og sugardating.com, men de piger skal jo nok ende med at koste mere end dem, du allerede har prøvet. Der er imidlertid en hel masse foreninger, mijøer og erhverv, hvor der er alt for mange kvinder og alt for få mænd: Højskoler, danseskoler, single-klubber, kunstforeninger, kirkelige foreninger, sundhedssektoren. Når man som mand har gået i miljøer, hvor det er næsten umuligt at komme i kontakt med en kvinde, er det så underligt at havne sådan et sted og høre pigerne sidde og sige det samme med modsat fortegn. Du kan også tage til en storby. De virker som en magnet på kvinderne, med det resultat, at der er alt for mange af dem. Det siges, at der er 10 gange så mange enlige kvinder som mænd i New York. Jeg følte mig virkelig eftertragtet, da jeg boede der. I sådan et miljø er det dem, der render sukkende efter dig og vil gøre alt for at få lidt opmærksomhed. Ikke at jeg opfordrer til at udnytte det behov, men der vil også være en del kvinder imellem, som har et mere afslappet forhold til uforpligtende sex.

Meld dig til en danseskole - så skal du se mirakler:)

Skrevet
  • Author

Kunne man evt lave et underforum af en art herinde?? 
 Jeg er ikke den store it-ekspert..

Men tanke var, at så kunne alle medlemmer herinde få gavn og mulighed for at benytte det?..

Skrevet
fuldfartpaaden skrev, for 5 timer siden:

Kunne man evt lave et underforum af en art herinde?? 
 Jeg er ikke den store it-ekspert..

Men tanke var, at så kunne alle medlemmer herinde få gavn og mulighed for at benytte det?..

Skrevet
fuldfartpaaden skrev, for 20 minutter siden:

Send gerne en pb med link eller noget..

Til skurvognen? Eller var det noget andet du tænkte på?

Hvis det er til skurvognen, så er der træf om tirsdagen, selvom den altid er tilgængelig. Læs evt. de sidste indlæg i den tråd jeg linkede til.

Skrevet
fuldfartpaaden skrev, for 31 minutter siden:

Det var til den chat, som Lake havde oprettet jeg mente.

Skurvognen

• 3 weeks later...
Skrevet
fuldfartpaaden skrev, den 27.8.2022 at 19:48:

Det var til den chat, som Lake havde oprettet jeg mente.

Den chat som jeg har oprettet, er ment som en erstatning for den chat som tidligere var her på Eroguide.

Jeg vil ikke mene at den er egnet til at mænd kan komme til at tjatte med kvinder, da den kun annonceres herinde, og dens brugere derfor hovedsagelig bliver mænd der køber sex, samt nogle få kvinder der sælger sex.  

Dertil kommer at det ikke umiddelbart er muligt at føre private samtaler (to og to), men mindre man er betalende medlem af Chatzy som driver chatten.

Jeg er ikke klar på, hvad du mener. Noget swinger-agtigt?    Der jo Tinder. 

Ellers man kan oprette et forum på diverse sider for gratis-grupper, fx. danskforum.net eller tapatalk.com.  

Der er muligt at disse fora ikke vil acceptere et forum der har sex-formidling som formål, men hvis det handler om social kontakt mellem mænd og kvinder, kan jeg ikke forestille det vil give problemer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.