Hop til indhold

Hvordan lukker man sin konto.

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Hvordan lukker man sin konto. Har forsøgt at finde et sted jeg selv kunne lukke den som man kan så mange steder. Har også skrivet til ademin i går men har ikke hørt noget endnu. 
kan nogen komme med andre forslag ? Jeg vil helst ikke ud i at skulle til at krænke folk og blive smit ud. Der må være andre veje. help a brother out. 

Skrevet

Screenshot_20220818-181458-377.png

Skrevet

Et godt råd… Lad vær at lukke den. Bare lad være at logge ind, hvis du ikke gider mere.

Så slipper man også for at oprette en ny bruger og starte forfra hver gang :D

Skrevet
Karsteng skrev, for 3 timer siden:

Account

Profil,

Settings area

-- delete acount..

Tak 

Skrevet
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Et godt råd… Lad vær at lukke den. Bare lad være at logge ind, hvis du ikke gider mere.

Tak for det gode råd. Og jeg ved godt du har ret. Det er simpelthen for tiltrækkende. Der er fint det er lidt bøvlet at få gang i det igen :)  det er faktisk let(e’er) at holde sig væk når det er svært at komme igang igen. Så med lidt held kan jeg holde mig væk altid :) med uheld har jeg siddet og oprettet alt det gøgl i morgen :) det bliver spændende at se :) 

Skrevet
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Davs igen - glad for at kunne konstatere du stadig er iblandt os :mrgreen: :wub:

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden:

Aaaww… Jeg er ikke gået bort endnu :wub:

813825E2-37E4-47B7-859C-AA3C69AB1B82.gif

Så havde der også været sørgeringning over 3 søndage fra sognekirken. 

Jeg ser gravstenen for mig

"Her hviler Nikita Darling sine bene -

for første gang alene."

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

for første gang alene."

Perfekt! 

For første gang samlet…

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Perfekt! 

For første gang samlet…

Nej nej Nikita. Du kan ikke dø.
Den største af alle i en meget lille verden.

Måske bliver du Guds elskerinde en dag - giver ham lidt reason for being endelig
Men dør gør du aldrig.

I fremtiden vil der skrives digte og sange om dig. Vi som er blevet velsignet af dig, fortæller vores børn og børnebørn om Nikita; hun som befriede os. Befriede os fra det urene og obscene. Hun som fik os at se mennesket bag facaderne, kulisserne, dumhederne og aldrene. Hun som mellem sine ben, fik os at se lyset og visdommen. Og vores børnebørn fortæller sine børnebørn.

Vi som har været med om dig, kan aldrig miste dig. For evigt lever du i essencen af det som vi har været; som vi er blevet. Og i dem som kommer efter os.

Du må samle dine ben så meget du vil, men dør, det gør du aldrig. Legenden om Nikita Darling vil altid leve.

(Er tråden tilstrækkeligt kørt af sporet nu?)

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden:

Så havde der også været sørgeringning over 3 søndage fra sognekirken. 

for første gang alene."

Det går hen og bliver helt Jim Morrison på Cimetière du Père Lachaise agtig :ph34r:

Skrevet
Bananas skrev, for 19 timer siden:

Er tråden tilstrækkeligt kørt af sporet nu?)

Det er genialt det der. Det var faktisk svend Gehrs der blev kendt for den sætning. Det var Michael Laudrup der lavede en genialitet på fodboldbanen. Han laver faktisk også vin ham Michael. Er der egentlig nogen der kan anbefale en af hans vine?

Skrevet
Bananas skrev, for 19 timer siden:

(Er tråden tilstrækkeligt kørt af sporet nu?)

Mega… :D Og Anders er stadig ikke lykkes med sit mål.

Skrevet

Tror nu ikke Michael Laudrup laver vin - han importerer vin  ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.