Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da op for en dejlig dame der er landet i Brønshøj -  ABRIL :rolleyes:   

Lækker, flot sag med brasilianske rødder. Utroligt god til sit job. Jeg følte mig bare godt tilpas fra jeg skrev til hende, til vi sagde farvel - det vil sige på gensyn :))

Hun skriver jo at min fantasi skulle være hendes ønske. Passer på en prik. Hun var meget interesseret i hvad der mon kunne gøre mig glad. Og det er godt nok lidt af hvert.

Ikke fordi jeg er specielt kinky - snarere tværtimod. Men efterhånden som vi hyggede mere og mere, fik hun mig til at føle mig bedre og bedre. Og samtidig var det sjovt og uforglemmeligt.

Vi fik også en snak om hendes billeder. De er ægte. Store bryster, hvepsetalje (I looove it), store runde baller, alt sidder som det skal. Hun har sløret ansigtet fordi det åbenbart ikke rager alle og enhver hvem hun er. Respekt. Det er bestemt ikke fordi hun ikke er køn - hun er både smuk og flot at se på. 

Stedet er meget rent og pænt. Jeg kender det fra andre gode oplevelser.

Abril og jeg har perfekt kemi sammen. Vi nød hinanden i en time (60 min 1800 kr). Ikke i den billige ende, men fuldt fortjent i forhold til en fejlfri oplevelse :P

Alt i alt: Flot, lækker dame med god indlevelse, pæne lokaler, super dejlig og fræk oplevelse med helt specielle momenter. Kræver gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidespringer skrev, for 1 time siden:

Abril og jeg har perfekt kemi sammen. Vi nød hinanden i en time (60 min 1800 kr). Ikke i den billige ende, men fuldt fortjent i forhold til en fejlfri oplevelse :P

1.800,- for en time er da en særdeles rimelig pris! (Hvis altså det er inkl økofransk)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidespringer skrev, for 17 timer siden:

Hun kysser med tungen og hele kroppen. 

Af ren nysgerrighed.... Hvordan kysser man med hele kroppen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...