thatguy26 2 Skrevet 26. Oktober, 2013 Hej. Som overskriften siger, er jeg helt ny herinde. Har dog læst med i 1-2 måneder og overvejer stærkt selv at tage springet og prøve en helt ny verden, som gemmer sig derude Men hvor skal man starte, når der er så sindsyg mange lækre kvinder derude ? Men til sagen. -Nogen der kan anbefale nogle i og omkring Århus? -Nogen der kan fortælle lidt om hvordan deres første gang var / gik? -og bare generelt information til en ny herinde på sitet Skal nok ligge en anmeldelse så snart jeg har været afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 26. Oktober, 2013 velkommen til. syntes du mangler at skrive hvad du er til, tynd eller tyk, ung eller gammel, blid sex eller hård sm. der er mange dejlige damer derude så bare gå i krig mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thatguy26 2 Skrevet 26. Oktober, 2013 velkommen til. syntes du mangler at skrive hvad du er til, tynd eller tyk, ung eller gammel, blid sex eller hård sm. der er mange dejlige damer derude så bare gå i krig mvh Ja self Alders mæssigt gør mig ikke så meget. Men vil tro alt fra 18 - ca 40 år. Jeg kunne godt prøve en kvinde der har latex på. Men slet ikke noget krav. Er ikke til SM, bare "alm sex". Nok mere til de mindre kvinder. Er selv 1.87. Så det burde heller ikke være svært at finde. Og med hårfarve siger mig heller ikke så meget, så længe der er hår Det skal dog være en der kan tale dansk eller engelsk Hvilken er mig ligemeget. ps. Har bare en svaghed for rødhåret. Men ellers bare en dejlig nede på jorden kvinde, som nok kan gøre mig mindre nervøs på min første gang med en "pro" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 26. Oktober, 2013 http://www.sexypussycat.dk/ Check dette ud, det er et godt bud. Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg