Jankanda 237 Skrevet 16. August, 2022 ...nå, så fik jeg taget mig sammen og kom afsted, et sted i Grenå, behøver vel ikke sige navn, det ligger i Gågaden, ældre buttet Thai åbnede døren og spurgte om jeg skulle have massage Ja bare massage sagde jeg, lidt nervøs, kunne man mon få andet? Jeg er blevet 58 og lidt butttet, så jeg accepterer hvis en Thai Massør ikke har lyst til andet. Der er blev ikke tilbudt bad, toilet er ude i baggården, der er to brikse, en i et rum med dør og en i forlokalet med forhæng kun. Lyset blev dæmpet og så blev der smurt olie på kroppen, ganske behageligt, men ikke hvis man søger den hårde massage der løsner op for ømme steder. Flere gange fik jeg hendes bryster i nakken og hovedet. men ikke så meget pirring som jeg har prøvet før. Efter "vend om" skete der det, at hun kom ret tæt på lillemand, da hun masserede det ene ben, hvilket havde en reaktion, ja hun fik iøvrigt hurtigt underbukserne af mig i starten, så ligger man jo der og...nyder varm olie og varme hænder på baller og inderlår. Men mere skete der ikke..men så ringede telefonen og hun var vist alene på arbejde, så hun tog den og aftalte en tid med en anden kunde...og så kom det "spøjse" det har jeg godt nok ikke prøvet før, hun lagde sin ene hånd direkte tæt på lillemand, mens hun aftalte tid med ny kunde lige en fræk finger på dilleren og en finger på vedhænget. Men der skete ikke mere det fortsatte med stræk og mere massage uden pirring og det blev faktisk lidt bedre end i starten, hun fandt nogen ømme punkter og fik mig til at sige av. Mon jeg kommer igen? Det har jeg ikke besluttet. Måske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 16. August, 2022 Jankanda skrev, for 5 timer siden: ...nå, så fik jeg taget mig sammen og .... . Tak for beretning. Kender stedet og har besøgt det nogle gange, kun ok massage mens pirring og afslutning har været i top. Tænker det måske var varmen som var skyld i, at xtra ikke blev foreslået, har prøvet lidt af hvert hos indehaveren, og det har været godt. Kommer der hvis jeg også vil have andet end massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 237 Skrevet 11. Oktober, 2022 ...måtte jo lige afsted igen, men der var en anden yngre thai der masserede, kom ellers for den ældre, men er for høflig til at gå igen, hmm jeg bliver nu aldrig dus med at ligge på maven på en pude, hul til hovdet er langt bedre. Til gengæld var massagen fin, tilpas hårdt og hun spurgte ind til det. Jeg kunne vist få forskelligt, men sagde kun massage. På vej ud kom den nye kunde ind, en meget mørk pige fra Afrika, ja så kunne jeg jo de næste dage hygge med med de billeder jeg fik i hovedet af hvad der mon skete på madrassen da jeg var gået.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde48 0 Skrevet 12. Oktober, 2022 Er lidt nysgerrig så følger lige med her er på Djursland de næste par uger Er til god massage men også god sex inkl super/mega fransk græsk mm er det muligt i Grenå/Djursland eller skal man til Århus skrevet d 12 okt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 237 Skrevet 16. Oktober, 2022 (edited) Vestjyde48 skrev, den 12.10.2022 at 19:27: Er lidt nysgerrig så følger lige med her er på Djursland de næste par uger Er til god massage men også god sex inkl super/mega fransk græsk mm er det muligt i Grenå/Djursland eller skal man til Århus skrevet d 12 okt altså hende jeg omtalte sidst kan både massere og spurgte om jeg ville mere....https://massageplus.dk/thaimassage/2050-nan-thaimassage Redigeret 16. Oktober, 2022 af Jankanda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Djurs 232 Skrevet 22. Oktober, 2022 Jeg har netop besøgt stedet igen. Jeg har tidligere rost det og Nan en del, men de seneste 2 gange har ikke helt stået mål med hvad jeg tidligere har oplevet der inde. I september var jeg der i forventning om at komme ind til Nan, men det var en afløser der var på stedet imens Nan selv var i Thailand. Pigen var egentlig rigtig sød og frisk, ligesom hun var let at snakke med, så der er sådan set ikke noget at kritisere der, det eneste der manglede var den forståelse der gennem tiden er opbygget mellem Mutter selv og jeg. Men nu vidste jeg så at ferien var slut, og Nan var tilbage i butikken, men nej, hun var der godtnok, men der var også en ny noget yngre pige, som det var meningen jeg skulle ind til, og føjelig som jeg jo er, så gik jeg med på den uden indvendinger. Pigen var noget fræk, men desværre på den forkerte måde, som mere gik ud på at se hvor mange penge hun kunne få ud af det, end det vi gerne vil have skulle være frækt. Hun prøver at gøre sig sjov på en lidt underlig måde, og da vi kom til ekstra-delen af massagen, var hun bare totalt uengageret..... det var sgu skuffende denne gang, men jeg havde ikke lyst til at efterlade stedet som jeg har været glad for at besøge i en dårlig stemning, så jeg holdt smilet nogenlunde kørende da jeg gik. MEN den første tanke der strejfede mig da jeg gik til bilen var: NEJ det gider jeg altså ikke mere, så nu er den epoke vist slut. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 237 Skrevet 25. Oktober, 2022 ...kender godt følelsen af skuffelse, når man engang har prøvet noget godt, nogengange er det som et lotterispil...tror heller ikke jeg kommer der igen, men jeg er også ved at flytte til Aalborg, så må se om jeg kan finde en moden Thai deroppe, der masserer i et mørkt rum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde48 0 Skrevet 27. Oktober, 2022 Tak for input så vil jeg prøve og se om der er noget andet godt på Djursland det behøver ikke være thai bare det er godt og frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Utilregnlig Skrevet 27. Oktober, 2022 Vestjyde48 skrev, for 4 timer siden: Tak for input så vil jeg prøve og se om der er noget andet godt på Djursland det behøver ikke være thai bare det er godt og frækt Djursland er blot no go Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 20 Skrevet 26. Januar, 2023 Hvad er priserne der ude hvis man skal have lidt ekstra end massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 20 Skrevet 6. Juli, 2023 Jeg var forbi i søndags og det var godt, en yngre thai tog imod og inden jeg nåede ret langt ind i biksen havde hun både rørt mig på prøven og prikken. Jeg fik betalt og så fik hun tøjet af og jeg fik leget med nogen dejlig bryster og nogen store stive vorter, der efter blev det kneppet og en massage og håndjob samt pirret lidt. Fint sted og god behandling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 653 Skrevet 6. Juli, 2023 LiderligeBenny skrev, for 2 timer siden: Jeg var forbi i søndags og det var godt, en yngre thai tog imod og inden jeg nåede ret langt ind i biksen havde hun både rørt mig på prøven og prikken. Jeg fik betalt og så fik hun tøjet af og jeg fik leget med nogen dejlig bryster og nogen store stive vorter, der efter blev det kneppet og en massage og håndjob samt pirret lidt. Fint sted og god behandling Lyder godt. Er der parkering lige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 20 Skrevet 7. Juli, 2023 Nej ikke lige ved, jeg holdte omme på posthaven og gik der om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg