Hop til indhold

Kraftig pige kvinde og par

Featured Replies

Skrevet

Først vil jeg sige hej til alle som benytter dette forum, - jeg har været med på sidelinjen i en rum tid og har nydt mange af jeres rigtige gode indlæg samt anmeldelser.

I længerer tid har jeg forsøgt at tage tilløb til at besøge en kraftig / tyk kvinde. For at helgarderer mig mod en dårlig oplevelse, har jeg travet gamle tråde igennem samt holdt øje med om der skulle dukke nogle interessante beskrivelser af besøg hos tykke piger op. Jeg syntes ikke rigtigt at det har været tilfældet, til trods for at der med jævne mellemrum er nogle som reklamerer på Gul & gratis. Det er måske ikke rigtigt populært blandt brugerne her :)

Kender eller kan i anbefale mig en dejlig tyk kvinde, - gerne i nærheden af Kolding men kører naturligvis gerne efter en god oplevelse. Det må gerne være en kvinde som tager i mod i dagstimerne og behøver ikke at være helt ung.

Nu tillader jeg mig at stille endnu et spørgsmål og håber at dette er i orden og ikke behøver et nyt indlæg. Jeg leder også efter et par som vil lade mig overvære at de har sex. Her kniber det desværre også meget med udbudet. For nogle år siden var der flere som tilbød sig som par og jeg har haft flere gode oplevelser.

Så gode folk, - hvis i skulle kende eller falde over et eller flere spændende par må i endelig sige til.

På forhånde tak :-)

Jackinthebox

Skrevet

Josefine i Skanderborg er nok et godt bud på en kraftig, dejlig og indlevende kvinde. Hun har fået mange gode anmeldelser diverse steder.

Link til Josefine: http://www.sexpiger.dk/1782

Ellers kan jeg godt anbefale Sol som holder til ved Billund. Hun annoncerer af og til i Gul&Gratis.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.