Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har længe overvejet om jeg skulle besøge thai massagen på Dronning Dagmars Alle 1 i Valby. Kan se der er 2 annoncer med 2 vidt forskellige piger tilknyttet adressen. Er der nogen som har været forbi og er den unge slanke pige overhovedet på adressen. Har før oplevet hos andre steder at de unge piger på billederne ikke lige er på arbejde når man møder op:roll: 

Sani Valby

Sala Valby

Skrevet
HenzKit skrev, for 43 minutter siden:

Kan se der er 2 annoncer med 2 vidt forskellige piger tilknyttet adressen.

Nej, det kan du ikke se. Begge piger holder ganske vist til i Valby, men kun Sani annoncerer med Dronning Dagmars Alle. Sala findes et andet sted i Valby.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Nej, det kan du ikke se. Begge piger holder ganske vist til i Valby, men kun Sani annoncerer med Dronning Dagmars Alle. Sala findes et andet sted i Valby.

Sala oplyser samme adresse ved henvendelse.

Redigeret af HenzKit

Skrevet
HenzKit skrev, for 1 time siden:

Sala oplyser samme adresse ved henvendelse.

Ok, så er det vist mig, som ikke er opdateret. Kunne bare huske, at Sala tidligere har været et andet sted i Valby. Beklager.

Skrevet
HenzKit skrev, for 22 timer siden:

Har længe overvejet om jeg skulle besøge thai massagen på Dronning Dagmars Alle 1 i Valby. Kan se der er 2 annoncer med 2 vidt forskellige piger tilknyttet adressen. Er der nogen som har været forbi og er den unge slanke pige overhovedet på adressen. Har før oplevet hos andre steder at de unge piger på billederne ikke lige er på arbejde når man møder op:roll: 

Sani Valby

Sala Valby

Hun er vist valid nok, jeg har dog ikke været der

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.