Hop til indhold

Nicole hos Angels girls på Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg synes ikke jeg kan finde nogen anmeldelser af hende her Nicole hos angels girls på østerbro.

Jeg har en aftale med hende på lørdag, men så tænkte jeg at jeg lige ville høre om der var nogen der havde erfaringer med hende eller stedet?

Mvh

Robert

Skrevet

Guderne må vide hvorfor hun skal sælge sig selv som en 22-årig. Enhver kan se der er skudt 10 år galt der!

BUC

Skrevet

@robert Hvis du søger lidt på Angels Girls & Open Angels, så er det ikke just de bedste anbefaling de har fået igennem tiden.

Dog har jeg kigget på Kristin & Donna da hun os her, men deres ry er ikke for godt. :) 

Håber du får en fed oplevelse, og glæder mig til høre om den, hvis du vælger og lave en anmeldelse :) 

Skrevet

Jeg aftalte en tid med hende, men hun kunne ikke sende en sms, fordi hun ikke har tanket sin taletidskort
Hun prøvede at udtale adressen men det var ikke til at forstå. Så hun blev sur og lagde på. Tror ikke du skal regne med noget godt

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 15 timer siden:

@robert Hvis du søger lidt på Angels Girls & Open Angels, så er det ikke just de bedste anbefaling de har fået igennem tiden.

Dog har jeg kigget på Kristin & Donna da hun os her, men deres ry er ikke for godt. :) 

Håber du får en fed oplevelse, og glæder mig til høre om den, hvis du vælger og lave en anmeldelse :) 

Nej jeg kan godt se det. Hm, tror måske jeg genovervejer det :)

Skrevet
  • Author
P123 skrev, for 13 timer siden:

Jeg aftalte en tid med hende, men hun kunne ikke sende en sms, fordi hun ikke har tanket sin taletidskort
Hun prøvede at udtale adressen men det var ikke til at forstå. Så hun blev sur og lagde på. Tror ikke du skal regne med noget godt

Ja det lyder ikke for fedt. 

Skrevet
robert skrev, for 53 minutter siden:

Nej jeg kan godt se det. Hm, tror måske jeg genovervejer det :)

Jeg fristes uanset om der er dårlige anmeldelser, for det kan jo ligeså godt være den anden vej rundt, og pigen er et fund for pengene. Skal nok lave en anmeldelse, hvis det bliver aktuelt. Men bliver som sagt Kristin og ikke Nicole :P 

Skrevet
P123 skrev, for 14 timer siden:

Den gade kan godt nok også være svær at udtale for ikke-danskere og når folk prøver, svær at forstå for danskere

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.