Ungetøsser 2 Skrevet 26. Oktober, 2013 Hej er der nogle der ved hvad der er sket med de danske piger i Danmarksgade 70 i Aalborg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungetøsser 2 Skrevet 27. Oktober, 2013 Hej er der nogle der ved hvad der er sket med de danske piger i Danmarksgade 70 i Aalborg. Slet ingen der ved noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mai 11 Skrevet 27. Oktober, 2013 Slet ingen der ved noget. Jo det ved jeg, Jeg lukkede klinikken for bygningen skal være fakta. Der var også fuld af rotter der, så det er jo ikke det bedste. Er der nogle du søger så kan jeg godt så kan jeg nok fortælle dig hvor de er knuss 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
løve 0 Skrevet 28. Oktober, 2013 jeg kunne godt tænke mig at vide hvor de er blevet af jeg er på udkig efter små piger 150-160 med små bryster, i Ålborg eller omegn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 29. Oktober, 2013 Jo det ved jeg, Jeg lukkede klinikken for bygningen skal være fakta. Der var også fuld af rotter der, så det er jo ikke det bedste. Er der nogle du søger så kan jeg godt så kan jeg nok fortælle dig hvor de er knuss Der var for noget tid siden en erfaren pige med rødbrunt langt hår, Maria tror jeg hun kaldte sig, ved du hvor hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg