Hop til indhold
Rejsenetværk

En måde at afgøre konkurrencer på?

Recommended Posts

Nu hvor vi har fået den her "Synes godt om" knap, hvad med om Admin kobler denne funktion på fremtidige konkurrencer om en præmiepige?

Muligheden for at vinde konkurrencen forbeholdes så anmeldelser og ikke andre indlæg i forum.

Den anmeldelse der får flest "Synes godt om" i perioden hvor konkurrencen løber vinder præmien med en præmiepige, eller hvad præmien nu aktuelt er.

Der kan så oprettes en liste på forsiden hvor alle nye anmeldelser kun i den periode hvor konkurrencen forløber, listes og linker direkte til hver anmeldelse.

Jo flere anmeldelser den enkelte bruger kan og vil skrive, des flere chancer for at vinde præmien med præmiepigen, og dermed potentielt også des flere nye anmeldelser i forum på Eroguide.dk

Nu ved jeg godt at det er tilladt at brugerne har flere end en profil, men vil der alligevel ikke være begrænsede muligheder for at manipulere resultatet?

Er det ikke lidt langt ude at forestille sig at nogle vil oprette flere profiler på forskellige IP adresser, eller benytte dynamiske IP adresser for med forsæt at påvirke resultatet til egen fordel?

Man kan jo som anmelder selvfølgelig spekulere i at skrive kortere eller længere anmeldelser, ud fra en forventning om hvad der giver flest læsere, men mange læsere giver jo ikke nødvendigvis flest stemmer, hvilket færre læsere godt kan give alt efter om den enkelte læser synes godt om anmeldelsen eller ikke.

En mulighed kunne være at Admin giver den enkelte anmeldelse bonus point efter hvor mange indlæg anmeldelsen efterfølgende afstedkommer i tråden under ens anmeldelse.

Her kunne så gælde at anmelderens egne kommentarer i egen tråd ikke tæller med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse, Jeg har tidligere foreslået noget lignende, men sådan at f.eks de 10 anmeldelser med flest likes udtages til en finalerunde - ellers vil f.eks de anmeldelser, som fremkommer først jo nærmest automatisk få flest stemmer.

På den måde er det også muligt at medtage anmeldelser, som fremkommer i samme tråd om den samme pige - så vi undgår at folk begynder at konkurrere om at lave den mest fantasifulde, men i længden ubrugelige overskrift og starter flere tråde om den samme pige for at fremhæve sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvin

Jeg er modstander af at der postes nye selvstændige anmeldelser i eksisterende tråde under eksisterende anmeldelser.

Anmeldelser er for vigtige til kun at fremstå som endnu et indlæg i en allerede eksisterende tråd.

Efter min mening er det kun selve anmeldelsen der bør tælle i konkurrencen, og ikke anmelders gentagende kommentarer til egen anmeldelse.

Hvis nogle så vil bruge deres penge på flere anmeldelser af den samme pige i den samme konkurrence periode, så for min skyld gerne, men jeg tror at det vil virke modsat hensigten - han skal jo have de der likes for at få mulighed for at vinde.

Men din ide om et udskillelelsesforløb til en finalerunde, lyder i mine ører som fornuftigt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Frisk initiativ.. :)

Husk lige på KISS princippet når i sammensætter reglerne.

Keep it simple as stupid.

Det tror jeg vil øge interessen.. :)

Held og lykke.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogle så vil bruge deres penge på flere anmeldelser af den samme pige i den samme konkurrence periode, så for min skyld gerne, men jeg tror at det vil virke modsat hensigten - han skal jo have de der likes for at få mulighed for at vinde.

Men din ide om et udskillelelsesforløb til en finalerunde, lyder i mine ører som fornuftigt.

Det er jo ikke tråden, der får likes, men derimod indlægget/anmeldelsen - det er derimod ærgerlig at nogle anmeldelsestråde fyldes med alt muligt personligt pjat, som burde have været postet via PB istedetfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...