Guest Eroprins Skrevet 13. August, 2022 Besøgte i dag en GP, som søger en pænere lejlighed i Kbh, end den hun primært bruger. Hun spurgte om jeg kendte nogen, eller vidste noget. Så skriver denne tråd, i håb om at der måske er nogen som har, eller kender nogen som har en lejlighed hun kan låne. Hvis det er, kan jeg videreformidle kontakten. vh. Eroprins Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 13. August, 2022 Vi er mange piger der leder efter lejlighed i København.. Det er simpelthen næsten umuligt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 13. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Vi er mange piger der leder efter lejlighed i København.. Det er simpelthen næsten umuligt.. Medmindre man vil slippe en mindre formue, men det tænker jeg kan tjenes ind igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 13. August, 2022 Den Anonyme skrev, for 12 minutter siden: Medmindre man vil slippe en mindre formue, men det tænker jeg kan tjenes ind igen Uhhh så skal man jo leje sig ind med navn, betale depositum osv.. Der skal jo også være en mening med galskaben.. Vi har før betalt om til 15.000 for at være i en lejlighed i 5 dage så det skam ikke fordi vi ikke er betalingsvillige men det skal stadig kunne betale sig for os.. Det ikke fordi de fleste af os vil slippe pengene fra de 3 første gæster for at betale dagens udgifter.. Det ikke helt vildt tit jeg har over 4-5 gæster om dagen.. Så det sku en dårlig forretning lige pludselig.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 13. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Uhhh så skal man jo leje sig ind med navn, betale depositum osv.. Der skal jo også være en mening med galskaben.. Vi har før betalt om til 15.000 for at være i en lejlighed i 5 dage så det skam ikke fordi vi ikke er betalingsvillige men det skal stadig kunne betale sig for os.. Det ikke fordi de fleste af os vil slippe pengene fra de 3 første gæster for at betale dagens udgifter.. Det ikke helt vildt tit jeg har over 4-5 gæster om dagen.. Så det sku en dårlig forretning lige pludselig.. Ja så kan jeg godt se det, specielt os med de 5-6 arbejdsdage du kører. Men det er der, hvor man skal kende en, så man ikke skal have navn etc. På lejligheden, men den der ejer den. Hvis man kunne dette, så tror jeg der er en del fra KBH der længes efter at besøge dig Vi skal vist tilbage til tegnebrættet og den der Gents Club 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 13. August, 2022 Den Anonyme skrev, for 30 minutter siden: Ja så kan jeg godt se det, specielt os med de 5-6 arbejdsdage du kører. Men det er der, hvor man skal kende en, så man ikke skal have navn etc. På lejligheden, men den der ejer den. Hvis man kunne dette, så tror jeg der er en del fra KBH der længes efter at besøge dig Vi skal vist tilbage til tegnebrættet og den der Gents Club Jaja skal lige finde en silent investor.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 13. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Jaja skal lige finde en silent investor.. Det var derfor du havde en gagball. spøg til side, tror det ville blive godt. 100% Der ville være kæmpe kø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 13. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Uhhh så skal man jo leje sig ind med navn, betale depositum osv.. Der skal jo også være en mening med galskaben.. Vi har før betalt om til 15.000 for at være i en lejlighed i 5 dage så det skam ikke fordi vi ikke er betalingsvillige men det skal stadig kunne betale sig for os.. Det ikke fordi de fleste af os vil slippe pengene fra de 3 første gæster for at betale dagens udgifter.. Det ikke helt vildt tit jeg har over 4-5 gæster om dagen.. Så det sku en dårlig forretning lige pludselig.. Kan man ikke leje en diskret AirBnB i en stor ejendom og så bare nøjes med 3-4 gæster i dagtimerne. Det lægger ingen vel mærke til? Redigeret 13. August, 2022 af … And Justice for All Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 14. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Vi er mange piger der leder efter lejlighed i København Dit lille pus, du må gerne bo i min lomme ❤️❤️ Redigeret 14. August, 2022 af Hans69 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 14. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden: Uhhh så skal man jo leje sig ind med navn, betale depositum osv.. Der skal jo også være en mening med galskaben.. Vi har før betalt om til 15.000 for at være i en lejlighed i 5 dage så det skam ikke fordi vi ikke er betalingsvillige men det skal stadig kunne betale sig for os.. Det ikke fordi de fleste af os vil slippe pengene fra de 3 første gæster for at betale dagens udgifter.. Det ikke helt vildt tit jeg har over 4-5 gæster om dagen.. Så det sku en dårlig forretning lige pludselig.. Hvis Du/I er villige til at betale 15K for 5 dage for en lejlighed i Kbh, hvorfor så ikke leje en relativt god lejlighed for en hel måned på "almindelige" vilkår, men via en stråmand? Giv vedkommende 2-3 tusinde pr. måned for at stå på lejekontrakten for at bo der officielt så dit navn, osv. ikke står på lejemålet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 14. August, 2022 hrolandj skrev, 1 time siden: Hvis Du/I er villige til at betale 15K for 5 dage for en lejlighed i Kbh, hvorfor så ikke leje en relativt god lejlighed for en hel måned på "almindelige" vilkår, men via en stråmand? Giv vedkommende 2-3 tusinde pr. måned for at stå på lejekontrakten for at bo der officielt så dit navn, osv. ikke står på lejemålet... Fordi jeg kun arbejder 5 dage om måneden.. Det giver ikke mening for mig at have en lejlighed en hel måned når jeg kun skal bruge den en dag evt.. Det er også de færreste der vil risikerer at blive blandet ind i rufferi for 2-3 tusinde.. Der ville være indskud osv der skulle betales og det er ikke billigt i København.. Vi ønsker ikke at få problemer med naboer heller.. Da jeg kun arbejder de 5 dage i måneden ville det tage mig måske 2-3 måneders indtægt før jeg igen havde overskud.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 14. August, 2022 (edited) … And Justice for All skrev, for 12 timer siden: Kan man ikke leje en diskret AirBnB i en stor ejendom og så bare nøjes med 3-4 gæster i dagtimerne. Det lægger ingen vel mærke til? Det har vi prøvet.. Vi fik af vide at vi skulle være ude inden klokken 20 da de andre beboer havde klaget.. I beskeden vi fik klokken 19 stod der "hvad fanden havde I regnet med? Der bor familier og ældre mennesker i ejendommen så politiet bliver tilkaldt hvis i ikke er ude inden for en time.. Halve timer er det mest købte så 4 gæster ville være 4000 kr for mig.. Udgifterne til stedet vil næsten sikkert være omkring 1000 kr pr dag.. Så der ens annoncer de koster nok ca 100 kr om dagen.. Transporten for mig til København er omkring 500 kr så jeg nede på at have tjent 2400 uden at have tænkt på mad og deslige.. Det bare ikke særlig holdbart.. Redigeret 14. August, 2022 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 14. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden: Fordi jeg kun arbejder 5 dage om måneden.. Det giver ikke mening for mig at have en lejlighed en hel måned når jeg kun skal bruge den en dag evt.. Det er også de færreste der vil risikerer at blive blandet ind i rufferi for 2-3 tusinde.. Der ville være indskud osv der skulle betales og det er ikke billigt i København.. Vi ønsker ikke at få problemer med naboer heller.. Da jeg kun arbejder de 5 dage i måneden ville det tage mig måske 2-3 måneders indtægt før jeg igen havde overskud.. Hvis I er flere om det, der hver arbejder på stedet 5 dage om måneden.... og deler udgifterne, så kommer der sgu hurtigt overskud i tingene. Eksempelvis kunne man overveje et erhvervslejemål, men det ville naturligvis kræve CVR-nr. af nogen slags... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18070 Skrevet 14. August, 2022 hrolandj skrev, for 11 minutter siden: Hvis I er flere om det, der hver arbejder på stedet 5 dage om måneden.... og deler udgifterne, så kommer der sgu hurtigt overskud i tingene. Eksempelvis kunne man overveje et erhvervslejemål, men det ville naturligvis kræve CVR-nr. af nogen slags... Jeg ville kun anvende stedet en dag evt.. Det ville mange af mine kollegaer også kun.. Og så der stadig problemet med naboer osv.. Det bliver ikke en overskudsforretning hvis vi hver især altid kun skal holde os til at tage imod 3 gæster om dagen.. Når udgifterne pr dag er høje.. Mange af os har cvr-nr men det igen noget med at skulle står opført på adressen.. Ellers skal man finde en der gerne risikerer at have deres cvr-nr stående et sted os piger anvender.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg