Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Sophia og her er min anmeldelse af mødet:

Jeg har haft kig på Sophia i længere tid og da jeg var i København udnyttede jeg muligeden og gav Sophia et kald, vi aftaler at mødes en time senere.

Jeg glæder mig og tager et bad inden jeg skal afsted, pludselig får jeg en sms fra Sophia om jeg nu virkelig var sikker på om jeg ville mødes og hun ringer mig op for at få det bekræftet. Jeg bekræfter - nu gjorde det ikke mig noget denne gang, men tænker det ikke er så professionelt i forhold til diskretion, hvad mener I?

Jeg kører ud til stedet som viser sig at være et hotel, heldigvis i et forholdsvis diskret område med udmærkede parkeringsmuligheder, dog synes jeg at jeg fik nogle blikke fra rengøringspersonalet da jeg smuttede efter mit besøg (ikke så fedt) 

Jeg kommer ind på det lille hotelværelse og her står Sophia i sommerkjole, vi får klaret afregningen og af ryger kjolen, jeg smider tøjet og ligger mig tilrette, her får jeg et lidt sløjt blowjob hvor man kunne mærke lidt tænder. (det var heldigvis ikke det jeg kom efter) Sophia får lagt sig på ryggen og jeg går ned på hende og slikker hende det bedste jeg har lært, til jeg får hår mellem tænderne :) Sophia stønner og roser mine evner, det var dejligt.

Vi kommer et par stillinger igennem og jeg ender med at skyde kanonen af i kondomet, hvilket jeg efterfølgende har ærgret mig lidt over da hun reklamerer med at man må komme ud over hendes bryster, men hey ho - så har jeg en grund til at vende retur.

Kommunikation 8/10 - havde været 10/10 hvis ikke det var fordi hun på sms'ede og ringede efter vi havde lavet aftalen

Stedet 7/10

Pigen 9/10 - her er jeg nok lidt farvet da jeg er vild med behårede misser ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...