knallert 3415 Skrevet 25. Oktober, 2013 kunne godt tænke mig at vide hvorfor det er så svært at skrive stedet i overskriften, jeg er ved at være træt af at skulle åbne alt muligt for at finde ud af at det slet ingen interresse har, jeg tror at hvis folk gad skrive mere navn og sted i overskriften er der nok flere der læser den og vil svare på det folk spørger om :!: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 26. Oktober, 2013 kunne godt tænke mig at vide hvorfor det er så svært at skrive stedet i overskriften, jeg er ved at være træt af at skulle åbne alt muligt for at finde ud af at det slet ingen interresse har, jeg tror at hvis folk gad skrive mere navn og sted i overskriften er der nok flere der læser den og vil svare på det folk spørger om Nu får jeg jo nok på puklen, som sædvanligt, med dette sure opstød Jeg synes det sgu da er utroligt, at det ikke er feset ind på lystavlen endnu, efter utallige henstillinger fra Moderationen. Det ville jo hjælpe alle parter gevaldigt hvis nogle få enkelte oplysninger kunne blive til standart efterfølgende. Navnet på den der anmeldes/efterlyses. By/område på vedkommende. Evt. Link eller lignende. Selv garvede anmeldere laver denne fejl, ufatteligt. Det virker som om skribenterne er ligeglade med om indlægget bliver placere korrekt, det er åbenbart tanken at "skide være med det" for Moderationen flytter det jo alligevel. Da Moderatorerne ligeledes bruger deres tid på et arbejde præcis som vi andre, synes jeg ikke det er fair at de samtidig skal bruge deres kostbare fritid herinde fordi der er nogen der ikke kan/gider/vil poste indlæggene på det rette sted. God weekend Venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 26. Oktober, 2013 Det ville også være en fordel, hvis pigerne i overskriften (og i annoncen i det hele taget) fortalte hvilket område, de er i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg