Hop til indhold

Monica-Ariana28 Dybvad

Featured Replies

Skrevet

Besøgte hende for noget tid tilbage då hun huserede længere sydpå.

https://annoncelight.dk/showad/268204

Den indledende korrespondance gik godt og hurtigt, jeg skrev hvad jeg ønskede og hvor lang tid besøget skulle vare, så langt så godt.

Jeg ankommer på adressen og bliver lukket ind, kan se at det er hende på billederne, efter hun har fået pengene så starter ræset (i mangel af bedre ord) jeg får stukket et fedtet menu kort i hånden selvom akten var aftalt og betalt for, hun siger på noget gebrokkent engelsk “which one” med henvisning til de forskellige muligheder, jeg peger på mit ønske og hun skynder sig at smide tøjet og jeg får et lynhurtigt blow hvorefter hun begiver sig ud i et hidsigt ridt, som var hun en nøgen nybygger i det vilde vesten som blev jagtet af en flok morderiske indianere.

Resultatet udeblev heller ikke, de sidste krampetrækninger havde dårligt forladt lillemanden før hun stod ved siden af sengen fuldt påklædt igen, jeg sad i bilen 15 minutter efter jeg havde parkeret, ingen til ud om bad hverken før eller efter.

Samlebånds arbejde var min fornemmelse og det er ikke en jeg på nogen måde kan anbefale at besøge.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.