Hop til indhold
Sidespringeren

Skønne, smilende Line i Pigekollektivet, Randers.

Recommended Posts

I forbindelse med indsamling blandt en lille gruppe EG medlemmer, deriblandt undertegnede selv, med henblik på at få startet en ny konkurrencetråd op her på sitet, besøgte jeg i formiddags Line hos Pigekollektivet i Randers med henblik på at få afleveret de til formålet indsamlede spareskillinger.

Allerede tidligere på dagen, da jeg i telefonen meldte min ankomst, blev Line og jeg enige om, at vi jo lisså´ godt kunne lære hinanden lidt bedre at kende, når jeg nu alligevel skulle stikke snuden forbi... Og som sagt så gjort. :P

Adressen, som jeg ankom til lidt over 11 i formiddags, er jo næsten historisk! Måske den lokalitet overhovedet i DK, hvor der i flest år uafbrudt har været drevet bordeldrift - Vist siden engang i 60'erne? Ejendommen huser i dag, foruden Pigekollektivet, også en sort pige overfor og en thai klinik ovenpå, så der er i øjeblikket næsten alt andet en fanden løs i Laksegade 12! ;)

Line har overtaget klinikken for relativt kort tid siden, givet den en ordentlig brush up, så lokalerne nu fremstår særdeles indbydende på alle områder, og hun har allerede sammen med de 5 andre tilknyttede piger opbygget en sund og velbesøgt klinik, hvor der virker til at herske renlighed og orden og være styr på tingene.

Ved ankomst blev jeg modtaget af en køn og smilende Line, og vi faldt straks i god snak... Om den kommende konkurrence, om hvad vi ellers gik og rodede med hver især, om Eroguide, om de både konstruktive og knap så konstruktive dialoger samme sted, om det forventningens pres, der opstår ved at være lyserødt medlem her på sitet og en populær gudinde, osv, osv.

Jeg fik herunder også afleveret præmiepengene for den kommende EG konkurrence, lidt mundgodt som tak for at stille op som "præmiepige", samt lidt ekstra egne skillinger som vederlag for den kommende stunds nydelse.

Line er en usædvanligt køn, imødekommende og ligetil kvinde i sin bedste alder (30'erne). Der er masser af smil og glæde at spotte, både om hendes velformede læber og i de kønne, mørke øjne, placeret i et i det hele taget meget kønt ansigt, omkranset af et flot, langt, sort hår. Kroppen er kun 165 cm lang, yppig og timeglasformet uden dog på nogen som helst måde at være buttet, numsen er dejlig lille, rund og fast, og brysterne stadig flotte og struttende, men alligevel samtidigt bløde og helt naturlige at røre ved. Alle disse herligheder var til start indpakket i en nydelig, sort blonde corsage-ting, indenunder var der endnu flere blonder, og de velformede ben var stablet op på et par gevaldigt høje hæle.

Overordnet indtryk = MUMS!!! :P

Line er meget talende og ligetil (uden det dog overhovedet må forveksles med at være knævrende), og dialogen med Line forløb fra første sekund helt ærligt, åbent og naturligt. Sjældent har jeg følt mig SÅ godt tilpas og så ubesværet og afslappet i en smuk kvindes selskab fra allerførste sekund som her! I løbet af samtalen begyndte vi helt naturligt at røre og kæle ved hinanden, kæleriet blev til hede kys, og der gik ikke mange minutter, før vi begge var nøgne og i vandret position.....

At Line er ligeså åben, nysgerrig, indlevende, ydende og nydende omkring det seksuelle, som hun er som person, ligger næsten i kortene, og jeg vil ikke gå i detaljer om dette, andet end at vi vist begge nød den næste gode halve times tid nooooget mere end bare gennemsnitligt! ;)

Line yder kun sikker sex, men hun gør det på rigtigt mange forskellige sprog, som hun alle taler fuldstændigt flydende og formfuldent, og tættere på ægte kærestesex (bare med gummi) kommer man ikke end her! Jeg gør i hvert fald ikke..... For andre kan kemien og den gensidige sympati og lyst selvfølgelig være helt anderledes, men det er i hvert fald min opfattelse, at Line gør ALT, hvad hun kan, for at hendes gæster skal føle sig godt tilpas og få opfyldt lige netop deres inderste ønsker og lyster!

Kort sagt: En kvinde af GULD, både indeni og udenpå! Besøg hende endelig, men vær søde ved hende, og pas nu på hende, drenge... Én som Line kan nemlig ikke sådan lige erstattes! :D

Vinderen af den kommende november konkurrence her på EG har i DEN grad noget at se frem til! (Hvis da ikke jeg allerede har friet, forhåbentlig fået et ja, og returneret præmiepengene inden da! ;) )

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak tak tak af hjertet igen igen... Tak for de søde ord, for at opleve med mig, for at nyde med mig og for at være sød og en god gæst. Du er hjertens velkommen igen :) varmt kys fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

En rigtig flot og rammende beskrivelse af Line, Sidespringer, som jeg er meget enig i.

Iøvrigt et rigtig godt valg til en kommende konkurencetråd :D

Vh Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ Sidespringer, vi kan vist godt hermed konstatere at I sammen fik, og er jeg sikker på med rette, skruet godt op for forventningerne til den snart kommende konkurrence med Line som præmie pige.

Alle med overskud til frække besøg i november, er forhåbentlig nu velmotiverede til at skrive anmeldelser af deres oplevelser, hvor og hos hvem de hver især vælger at besøge.

Vi der gik sammen om at donere denne præmie er i hvert fald spændte på udfaldet af brugernes anstrengelser bag tasterne i november :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vinderen af den kommende november konkurrence her på EG har i DEN grad noget at se frem til! (Hvis da ikke jeg allerede har friet, forhåbentlig fået et ja, og returneret præmiepengene inden da! ;) )

Vh. Sidespringeren

Rigtig god anmeldelse!

Må jo også erkende at Line er en af mine absolutte favoritter...

... du kan godt regne med at køen er lang, hvis du har planer om at fri til hende *suk* Der er vidst ikke den mand der ikke gerne ville giftes med hende. Selv dem, der som jeg, har lovet sig selv ALDRIG at skulle giftes (igen).

Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...