Hop til indhold
Wegmann

Tur til NRW i oktober

Recommended Posts

Hej alle FKK fans og andet godt folk.

Nå men var lige en tur forbi NRW, og da var da lige tid til at par besøg når kunder ikke lige kaldte på en.

Så her er hvad jeg har oplevet.

Havde udset mig at SKY-Saunaclub, http://www.sky-saunaclub.com/ , da der her var latino piger og ikke de normale østeuropæiske besætning. Dog var det med lidt skeptisk når jeg kiggede på billederne at det var en ældre klub, og ganske rigtigt.

Klubben ligger i udkanten af Wuppertal i et mindre industrikvarter. Den er gammel og slidt med noget der ligner 70ér indretning. bad og sofaer var det eneste nye som lige kunne få øje på. Spa og swimmingpool var snavset og koldt.

priser er meget fair: Indgang 35 Euro, første dame 50 euro og de efterfølgende 30 euro og der er intet tidspres.

Når man kommer til klubben bliver der straks kaldt på en dame der viser en tilrette :) jeg blev fulgt til bad/omklædning hvor hun overvågede mig og fulgte mig i bad - dog deltog hun ikke :( .

da jeg var færdig med badet stod hun parat med håndklædet så jeg kunne tørre mig. Da jeg så var færdig med det stod hun parat med min kåbe og spurgte om jeg ville have et BJ - øh jo tak - og så blev der budt velkommen.

Bagefter tog hun mig med i baren og servede mig en cola. vi satte os så i en sofa hvor hun så fortsatte med lidt drillerier og BJ. Det var åbenbart helt normalt at det foregik i barområdet for flere gange oplevede jeg at andre kunder også blev "opvarmet" derude. :D

Pigerne: de fleste piger er latino afstamning og deres sprogegenskaber er generelt ikke så gode. nogle gange var nemmere at snakke engelsk med dem end tysk. Andre gange måtte opgive da mit spanske kun lige rækker til at spise på et turiststed 8-) .

Synes nu at det er lidt anderledes med latino piger end de tysk og østeuropæiske. Var først sammen med en pige med lidt stor bagdel. (hende der bød mig velkommen) Senere så jeg så et lækkert skår men hun var ofte optaget, men kom dog i kontakt med hende senere. Det var en fantastisk oplevelse - ved ikke hvilke katteracer der er i Mellemamerika - men hold da op hvor hun gav den gas og kan helt klart anbefales. :roll:

Det var Vanessa (Cuba) en kvinde på ca 34 år med et fantastisk udseende.

Klubben er ikke noget at berette om. den er tillige under ombygning. Udearealet hørte jeg skulle overdækkes og der skulle laves gulvvarme mm. Hele klubben kunne godt trænge til en renovering.

Ejeren af klubben har også en klub i Belgien. Pigerne skifter meget imellem disse to steder så det er kun 2 stykker jeg kan genkende på deres hjemmeside.

Et par dage efter var der så tid et nyt besøg, og denne gang valgte jeg den nye klub Emporium i Münster. http://emporium-saunaclub.de/

Klubben er ny åbnet i midten af oktober, og den dag jeg var der, var der fri entre og derfor valgte jeg den.

Klubben er rigtig pæn og ny istandsat. Tidligere var det klubben "Pearl" der havde til huse der. (hvis der er nogle der kender den ?). Sauna og spa ude i gården virker perfekt og er nyt og lækkert. Der var en meget pæn buffet med små lækre retter. Værelserne pæne nogle med mange spejle og nogle med dansestang. :P

Der løb hele tiden 2 ældre damer rundt og sørgede for at der ikke lå vasketøj og sandaler rundt om ved omklædningen og badet.

Pigerne var blanding af tyske - østeuropæiske og italiensk. Der var liv klubben - hvor pigerne nogle gange dansede lidt omkring stangen for at peppe det lidt op. Nogle gange dansede en af gæsterne også omkring og alle grinede og havde det sjovt. :D

Var først sammen med en pige på 21 fra Italien, et rigtigt lille "Berlusconi nips". 8-) En okay sag men allerede lidt for prof attitude. Navn ?.

Nogle af pigerne var utroligt smukke og det var næsten umuligt at fjerne øjnene fra deres bagdele :P . senere på aften var der udskiftning i besætningen. Nogle forlod klubben og der kom nye - de var dog ikke lige så kønne og der var vist ikke så meget for dem at lave.

En af pigerne var ikke så populær hos det andre piger - måske var det fordi hun havde kunder hele tiden, og jeg fandt også senere ud af hvorfor ;) Hun var en forholdsvis høj blondine fra Ungarn med en masse tatoveringer. Det er ikke lige mig med for mange tatoveringer, men med den service som hun leverede så kunne jeg godt accepterede det. En rigtig GFE hvor der intet skuespil er samt masser af tid så man slappede af og nød det. der er billeder af hende på hjemmesiden - Michelle (25).

Det bedste ved Emporium er dog deres betjening i baren. Den var besat af to polske piger der havde arbejdet i flere klubber dog kun som barpersonale - et, eller rettere to, utroligt smuk stykke kvindfolk.

En rigtig god oplevelse i Emporium. :D

Det var alt herfra - håber at der er nogle der kan gøre brug af mine oplevelser.

Ha det godt derude alle FKK fans og jer andre.

Wegmann 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Wegmann

God informativ sammenlignende beretning om 2 forskellige klubber, indretning og pigeteams.

I min optik kan det være af større værdi at en skribent går i dybden med kvaliteten af stederne, en identifikation af typen af pigerne, end meget detaljerede anmeldelser af det enkelte samvær med pigerne.

For os der ikke har været nogen af stederne, er vi nu godt informeret af en der har været der :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god beretning.

Jeg havde planer om at besøge SKY-Saunaclub, som ikke ligger lang fra ACA.

Men efter din beretning om stedet så styrer jeg udenom, simple fordi der er så mange bedre klubber i området at jeg ikke gider at spilde tiden på et mindre godt sted. Men tak fordi du tog en for holdet.

Jeg kan derimod anbefale en relativ ny klub Magnum i området.

Se min kommentar: viewtopic.php?f=11&t=9420

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det var da så lidt - har selv benyttet dette site og draget fordel af det. Derfor må man også bidrage så andre kan drage nytte af min erfaringer. :)

Til Nylonlover: kan se at jeg har været meget tæt på Beverly klubben - den har jeg dog overset, måske har den bare ikke været nævnt de steder som jeg kigger.

Men det er et dejligt område med mange valgmuligheder. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...