Hop til indhold

Pengene ud af vindie

Featured Replies

Skrevet

jeg besøgte hende, og jeg skuffede og mistede mine penge
alle billeder er photoshoppede og langt fra virkeligheden

Jeg købte 2 timer, men hun er meget mekanisk og bander på rumænsk og ødelægger kemien.  Kort sagt forfærdeligt

Skrevet
mælger skrev, for 2 minutter siden:

Jeg købte 2 timer, men hun er meget mekanisk og bander på rumænsk og ødelægger kemien.  Kort sagt forfærdeligt

Hejsa nye ven

En skam du ikke søgte på hende FØR besøg. Hun er anmeldt herinde og det er næsten de samme de andre skriver.

Prøve og søg på annonce nr det står i det link du har sat ind ~ 329716 det skal du bare skrive i øverste højre hjørne lige under dit profil navn

prøv det

Skrevet

Kreativ er hun åbenbart heller ikke, størstedelen af hendes salgs tekst er kraftigt inspireret af en anden pige som også arbejder periodevis i Bording.

Skrevet
mælger skrev, 1 time siden:

Medmindre du generelt har for mange penge, så lad være med at starte med 2 timer med en du ikke kender :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.