Hop til indhold

Babydoll92 - Vejle

Featured Replies

Skrevet

Det er da Cherry Big boobs og hvad hun ellers har kaldt sig, billeder er ihvertfald 

Skrevet
  • Author
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Det er da Cherry Big boobs og hvad hun ellers har kaldt sig, billeder er ihvertfald 

Det er det, men da hun (af mig ubekendte årsager) ikke bruger dét navn mere undlod jeg det også.

Skrevet
Max Power skrev, den 8.8.2022 at 07:52:

Havde fornøjelsen af en time sammen med hende her den anden dag.

https://annoncelight.dk/showad/301941

I min optik en utrolig smuk og velskabt pige, kan klart anbefales.

Holder hun til på en af de kendte adresser?

Sidst jeg kontaktede hende, var det mellem Bredsten og Billund, hvilket er langt væk

Skrevet
  • Author
Statham skrev, for 3 timer siden:

Holder hun til på en af de kendte adresser?

Sidst jeg kontaktede hende, var det mellem Bredsten og Billund, hvilket er langt væk

For mig var det et nyt sted, dog i overkommelig gå afstand fra de mere kendte steder.

Skrevet

Var både sex og massage i top? Ikke alle der kan begge dele ....

Skrevet
  • Author
Gazco skrev, for 18 timer siden:

Var både sex og massage i top? Ikke alle der kan begge dele ....

Det er en subjektiv oplevelse, du bliver nødt til at lave dine egne erfaringer.

Jeg gik ikke skuffet derfra..

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har sexet med hende i Horsens i dag. Han har virkelige en flot krop med et par dejlige store bryster. Selvfølgelig hjulpet på vej

Hun er et sted i nordbyen med andre thaipiger ( jeg har også været sammen med https://annoncelight.dk/showad/349131) 

Jeg fik et bad og ønskede at gå direkte over til sexdelen.  Jeg fik et lækkert blowjob. Hendes bryster var lidt ømme. Hendes fisse var lille og velsmagende. Hun pev en del da jeg knalede hende. Det virkrkede ikke til at hun nød det. Det skal så siges at jeg er udrustet noget større end gennemsnittet 

Så alt i alt en ok oplevelse

Skrevet
  • Author
ThomasPaaTur skrev, for 6 timer siden:

Jeg har sexet med hende i Horsens i dag. Han har virkelige en flot krop med et par dejlige store bryster. Selvfølgelig hjulpet på vej

Hun er et sted i nordbyen med andre thaipiger ( jeg har også været sammen med https://annoncelight.dk/showad/349131) 

Jeg fik et bad og ønskede at gå direkte over til sexdelen.  Jeg fik et lækkert blowjob. Hendes bryster var lidt ømme. Hendes fisse var lille og velsmagende. Hun pev en del da jeg knalede hende. Det virkrkede ikke til at hun nød det. Det skal så siges at jeg er udrustet noget større end gennemsnittet 

Hvis jeg har læst dit skriv så beklager jeg på forhånd, men når du skriver sådan her “Hun pev en del da jeg knalede hende. Det virkrkede ikke til at hun nød det” så bliver jeg en kende harm, for du giver indtryk af bare at have moset den ind og kørt på,bare fordi vi betaler så skylder vi stadig pigerne at opføre os ordentligt.

”Så alt i alt en ok oplevelse” tror du hun er enig?

Når man som dig har været blandt de forreste i pik køen, så varm hende ordentligt op så bliver det garanteret bedre for jer begge.

Redigeret af Max Power

Skrevet
ThomasPaaTur skrev, for 6 timer siden:

Sexet med hende / Han har virkelige en flot krop.

Er der tvivl om generne eller...?

Skrevet
  • Author
Goldfinger skrev, Lige nu:

Slåfejl tænker jeg, når du har set hende i virkeligheden så er du ikke i tvivl ;-)

Skrevet
Goldfinger skrev, for 32 minutter siden:

Ej der er ingen tvivl om hun er en sød ung dame i drømmemål ;) 

Skrevet
ThomasPaaTur skrev, for 10 timer siden:

Hun pev en del da jeg knalede hende. Det virkrkede ikke til at hun nød det. Det skal så siges at jeg er udrustet noget større end gennemsnittet 

Ved ikke om du har skrevet dette for at prale med størrelsen på pik. Men det jeg lægger mærke til er din mangel på respekt overfor pigen.  Havde du skrevet "Men alt i alt en god oplevelse"  Ja så ville jeg have fået indtryk af at det var et godt blow. Øv at du var for stor til hende, men du havde nok fundet en gelende måde at komme i mål på. Men nej du skriver simpelthen "Hun pev- Hun nød det ikke - Jeg er stor - fed oplevelse" .................:(:(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.